{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

ude at spise med egernet... {{forumTopicSubject}}

I anledning af at Fru Egern og jeg havde været sammen i så lang tid, at vi efterhånden kan tillade os at skide for åben lokumsdør, fik Fru Egern den gode ide, at vi skulle fejre det med en middag ude.

Valget faldt på en kinesisk restaurant i en større provinsby på østkysten: Fest: 10 meter tyndskidsindbydene buffet, hvor alt har været en tur i den gyldne gryde. 10 meter friturehelvede, der uanset hvordan man vender og drejer det, alt har samme brun-gyldne farve, som det man skrigende må levere i kummens dyb i timerne efter. Jo tak - det skulle nok blive godt, tænkte jeg ved mig selv. Hvorfor finder vi ikke bare en grill et sted? Der kunne man da også tænke sig, at der var et par gode patter at belure. Men nej - Fru Egern ville have noget eksotisk og det skal hun da også have lov til.

Bilen blev startet - og - kursen gik mod øst. Slukøret blev bilen parkeret og vi gik mod det gyldne friture helvede, smukt dekoreret med plasticafstøbninger af drager.

En meget flad vært tog i mod os - suk - ikke en pat i sigte. Ikke for det - den firma-uniform hun havde på, var da egentlig meget fin: En smuk hvid silke-dragt med et blomstret mønster.

Nå - vi fik anvist et bord og Fru Egern gik ombord i buffeten. Nå - lad os da se på det.. nåda - frisk sushi.. nå.. ja.. det kan man da altid æde.. og så længe Leo holder sig væk, kan man da godt prøve ad..

Du skal da også prøve nogle indbagte rejer, sagde Fru Egern, mens hun hurtig som en friturestegt Søren Pind på et provinsdiskotek. Æv - du ved jo, jeg ikke kan udstå de små friturekugler! nå - det er eksotisk - jaja - sluger jeg dem hele, kommer de nok også hele ud igen.. så skal jeg love dig for, at det bliver eksotisk !! nå.. jeg skal opføre mig ordentligt. jaja da.

Slukøret gik jeg ned og satte mig. Den ene patløse servterise efter den anden gik forbi vores bord. Men hov - hvad er nu det??? Hold da op.. Retaurenten har vist fået en i erhvervsparktik: Blondine - cirka 25 år - fyldig d-skål... og.. uha.. samme firmauniform som de andre!! WUHUUU - så er der patter !!! og.. den dragt er da spændt til bristepunktet.. Nok er den knæhøj på de andre, men - på hende er den da vist mere end lårkort.. Det må kunne udnyttes.. what to do, what to do.. Ohhhhhhh.... de indbagte rejer! Diskret smed jeg en på gulvet og sparkede til den, så den trillede om bag Fru Egern i midtergangen.

Sådan ja - få så øje på den.. JA TAK.. ja.. den skal jo ikke ligge der, tænkte jeg skummelt til mig selv..jaaaaa - såda ja.. den skal op.. ikke ned på hug - løft med din ryg.. jaaaaa.. HELT NED.. sådan ja... YES YES YES G-streng !!!!! ja - skynd dig bare op igen.. jeg har en hel tallerken med indbagte rejer..

Hvad laver du?, spurgte Fru Egern. Æhh.. jeg sidder og nyder rejerne.. de er nu ikke så ringe endda.. hov - jeg tabte vist en igen.. øøøøøøøvvvvvv.... sådan ja.. der er en mere på gulvet.. ja.. den skal også op... ja.. forsøg du bare at holde din kjole nede med den ene hånd, mens du fisker den op.. det gør ikke noget.. tvært imod..

Needless to say - det blev en god aften alligevel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ude at spise med egernet...
Kommentér på:
ude at spise med egernet...

Annonce