{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

bilen bliver varm {{forumTopicSubject}}

Dav har fået et problem med min citroen c5 2.0 hdi stc fra 2002 af kan godt holde i tomgang i mere end 30 uden bilen bliver mere end kvart varm men når jeg køre skal jeg ikke køre mere end ca 10 km før den er oppe på halv varme den kommer dog ikke mere op men nogle der har en ide til hvorfor den er begyndt med det der er vand på og termostat er skifte og virker på forhånd tak for input har fundet ud af der hvor man fylder vand på bilen ikke er helt tæt der er en lille utæthed ved temperaturmåler ellers ikke noget men kan det være nok til mit problem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilen bliver varm
  • #1   17. aug 2015 Hvis bare den ikke kommer over 90 grader så er det vel helt fint.

• #3   17. aug 2015 Det er da kun normalt at en bil bliver "halv" varm. Bare den ikke kommer over skal du ikke frygte noget smiley

• #4   17. aug 2015 Få lavet det ved temperaturmåler, det bliver kun værre. Ligepludseligt svigter den helt og du står med en varm motor uden specielt meget vand i.
    Desuden hvis køleren er fin vil bilen kunne komme af med varmen uden den skal starte blæseren. Hvis du giver bilen lidt gas i tomgang vil den sikkert også tænde for blæseren.

Har du varm luft inde i kabinen, hvis ja så skal du ikke være bekymret ud over den temperaturmåler der er utæt.

• #5   17. aug 2015 har varme i karbinen det er bare noget den er begyndt med for ca 2 uger siden ellers er den ikke blevet så varm og slet ikke på så kort tid men tak for input så vil jeg tage det lidt mere roligt er bare lidt nervøs for når jeg skal belaste bil så kommer den jo til at blive varmere men må se hvad der sker når jeg engang skal køre med læs igen

Kommentér på:
bilen bliver varm

Annonce