{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifte Bank
  • #1   3. sep 2015 Jeg har kun dårlige erfaringer med nordea

• #3   3. sep 2015 Man kan ALDRIG dele meninger på den måde der.. Det har lige så meget med afdelinger af gøre, jeg har danskebank, og det har jeg altid haft, men havde nogle problemer med dem, og synes egentligt de var latterlige, kunne ikke engang få et visa kort, på trods af jeg ingen gæld havde, og tjener mere end man normalt ville forvente af den gang som 20 årige, også efter jeg skiftede til min kærestes afdeling, så kunne jeg få det hele, også godkendt lån til hus osv!

• #4   3. sep 2015 Er det fordi du skal bruge et større lån?
    For så skal du bare surfe rundt og besøge dem fra en ende af smiley

Nu står jeg ikke selv lige og skal bruge en større sjat penge, men jeg har faktisk konti i 3 forskellige banker (Jyske Bank, Coop og SparNord), og jeg har dankort, netbank og oprettet en budgetoversigt hos alle 3, men alle ind- og udbetalinger går kun gennem den ene. Men så er jeg en fri mand, og kan skifte vupti på et øjeblik hvis jeg får lyst.
    Det der med kun at være kunde i én bank er mig stik imod - du handler jo heller ikke kun i en enkelt dagligvarekæde, vel?

Mig og konen var sidste år nede i Nykredit Bank for at spørge om de havde en god rente på en boligopsparingskonto.
    Altså, de kunne jo godt tilbyde en lille smule - men så skulle vi lægge al vores bankforretning hos dem.
    Det blev en kort samtale....

Der er banker nok i Danmark. Der er for øvrigt også penge nok, det er derfor renten er så lav smiley

• #5   3. sep 2015 Prøv da Nordjyske eller lign. når du er heroppe fra.

• Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #6   3. sep 2015 Nordea sagde jeg kunne låne men ville så ikke alligevel næste gang jeg fik arbejde kunne jeg stadig ikke.
    Har lige ringet til jyske bank og det ligger klar til næste uge smiley

• #7   3. sep 2015 Jeg løb fra arbejdernes landsbank, og fik sparekassen vensyssel. Det eneste jeg har fortrudt er jeg ikk gjorde det for længe siden?

• #9   3. sep 2015 Jeg har Middelfart sparekasse så det jo lidt mere lokalt. Men der har aldrig været noget. Og der er mulighed for at få en god rente.

Nordea er jeg ikke vild med. Jeg arvede obligationer for 130.000kr Som jeg så fik renter af indtil jeg blev 18år. Men Nordea mente de skulle ha 5000kr?. Så jeg fik renter af 125.000. Og fik så også kun de 125 da jeg blev 18.

Danske bank har jeg ikke hørt godt om.
    Man skal heller ikke gå udfra at det er "danskernes bank" bare fordi den har det navn.
    Banken har flere gange været i nyhederne fordi det er den bank med flest og højeste gebyre......OM det så har ændret sig det ved jeg ikke. Men sådan har det været/er

• #10   3. sep 2015 #8 fin udbetaling? Banken ser på hvad du har at leve for når alle regninger er betalt. Så om du har 50.000 udbetalt om måned hjælper jo intet hvis du har regninger for 48.000 i måned. Jeg har selv nordea og har aldrig haft problemer med dem.

• #12   3. sep 2015 Jeg har Nordea. Vær opmærksom på at du i netbank kun kan gå ca to år tilbage. Dræbende irriterende. Plus at betalingsoversigt ikke kan fås i eboks eller pr mail. Kun i netbank dvs man opdager dem ikke når de kommer.

• #13   3. sep 2015 Rune N du kan så kontakte Nordea og så kan du få for længere tilbage Opdager dem ikke når de kommer? kan du ikke huske at de kommer sidst på måneden hver måned? shit man er Danmark ved at gå helt i opløsning hvor ingen kan noget selv efterhånden? Du kan jo bare gå i den sidste dag i måneden og kigge så er den kommet. Så du gør det da også til et større problem end det er.

• #14   3. sep 2015 Hvorfor har man behov for at kigge hele 2 år tilbage?.

• #15   3. sep 2015 har danske bank, aldrig haft besvær med dem, mvh hc

• #16   3. sep 2015 Hvem du skal spørge afhænger også til dels af, hvad du skal låne penge til osv. Hvis du har lyst til at dele det med os, kan vi måske hjælpe dig lidt bedre på vej smiley

• #17   3. sep 2015 #11 igen så kommer det ikke an på hvad de bruger. Loven siger man skal have et vis rådighedsbeløb pr måned. Har man ikke det så må de ikke bare låne dig penge. Så glem alt om det med at man ikke bruger så mange penge. Det er hvad du har til dig selv og ikke hvad du bruger.
    http://www.conomia.dk/radighedsbelob/raadighedsbeloeb-et-vigtigt-noegletal/

• #18   3. sep 2015 vi har nordea og dem er vi godtnok røvtrætte af, de har jo snart ingen filialer tilbage og servicen er helt i bund.
    vi har snakket lidt om sydbank, men er ikke sikre, santander banking er osse i spil.
    vi har dog ikke tjekket endnu hvad de banker tilbyder og om de er brugbare for os

• #19   3. sep 2015 Nordea var jeg så træt af! Dårlig kundeservice osv, det var så tit lønnen ikke kom til tiden osv! Er flyttet til Nordfyns bank og det er perfekt.

Hvorfor flytte fra arbejdernes landsbank? Har kun hørt godt om dem

• #20   3. sep 2015 Vi skulle leje bil i USA her i sommerferien. Vi var også i USA i 2013. Så ville gerne se hvad vi havde givet for billeje der. Men så langt kunne jeg ikke se tilbage i min netbank.

• #21   3. sep 2015 Rune N så kontakt Nordea så kan de sende dig det for flere år tilbage. Det skriver de da også på netbank

• #22   3. sep 2015 onceuponatimetherewasalongnameitwassolongeveryoned: jeg har forsøgt at kontakte dem. Fik svar at jeg mod betaling kunne få papir kontoudtog tilsendt med posten. Hvad f... kan man bruge det til her i 2015

I min gamle bank fik jeg betalingsservice sendt pr mail sidst på måneden. Det er da lettere end selv at skulle huske at logge på netbank og tjekke.

• #23   3. sep 2015 Hmm Du er da godt nok afhænging af at alle skal gøre alt for dig. Hvordan husker du på at du skal på arbejde hver dag? Seriøst er det så svært at huske at kigge på betaligsservice Den sidste dag i måned? Du er vel inde og tjekke om din løn står der, så kan du vel også lige tjekke det andet. Kan ikke se et problem i det.

• #24   3. sep 2015 Nordea, går lønnen tit sent ind..

• #26   3. sep 2015 Kriminelle, ligefrem? Det er måske lige i overkanten.

Bankerne har en stærk interesse i at tjene penge, som ofte kan være større end interessen i at rådgive kunder. Men kriminelle er de færreste dog smiley

• #28   3. sep 2015 nordea er rare, og serviceminded. lige til du kommer i problemer. Så vender bøtten. Og så fordobler de lige renten. Det skal jo også nok hjælpe, hvis man er lidt presset.

• #29   3. sep 2015 har som ts også arbejdernes landsbank, servicen er god og nørder har været noget så er det blevet ordnet ret hurtigt og uden problemer. bortset fra det har jeg hørt godt om frøs herreds sparekasse (staves)

• #30   3. sep 2015 Jeg har Sydbank.
    Og jeg kommer højst sandsynligt aldrig til at skifte..

De har Været utrolig forstående når det kommer til den enkeltes persons behov, f. eks. pludselige regninger der kræver et stort overtræk - uden det skal koste spidsen af en jet.

De har altid hjulpet og Været forstående, selv da jeg arbejdede i Brasilien og kæresten der hjemme gik bankerot.
    De hjalp hende med at få penge fra min konto over på hendes uden min tilladelse, da det er sådan jeg vil have det..
    De har ligeledes Været gode til at ringe og spørge, hvad det er der foregår inden de laver alle mulige ting ved min Økonomi.
    og de viser stor tillid når jeg siger, at pengene er på vej.

Så der kommer sjældent renter og diverse ting på nor man måske går i minus i 7-14 dage..

som de siger til mig; vi stoler på dig, fordi at du stoler på os..

• #31   3. sep 2015 Det er umuligt og rådgive omkring en bank. I den samme bank, kan man opleve to verdner, alt efter hvilken bankrådgiver man får.

Var super glad for Nr.nebel sparrekasse, hvor jeg havde rådgiver i 12 år, 3 mdr efter hun stoppede, skiftede jeg bank. Fik en ny rådgiver, er du gal en tosse.

• #34   3. sep 2015 Skylder heldigvis ikke de jackaler en krone. Så jeg er fint tilfreds med mindre bank.

• #35   4. sep 2015 Det afhænger af utroligt mange ting, om en bank er god og den billigste for dig. Skyd mails afsted til en række banker, og se hvem der kan klare det bedst og billigst for dig...

• #36   4. sep 2015 Har også lige skiftet fra >AL til SYD fortryder ikke

Kommentér på:
Skifte Bank

Annonce