{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TOKYO DRIFT LYNGE
  • #1   16. jun 2006 æv... men jeg glæder mig nu til at se den anyways.... den kan umuligt være dårligere end 2éren

var der ellers godt fremmøde..

• #2   16. jun 2006 Godmorgen

Det var i hvert fald fedt lige at kigge forbi og møde nogle af alle dem herinde fra. Fint udvalg af vogne af forskellig type og stand. Overvejede at maile et billede til T-Hansen og høre om de evt. vil udstede et sponsorrat til gratis billetter næste gang, der var godt med gejl smiley

Filmen: pjaa, som bilfilm er flest. Synes det var nogle super fede bilscener og noget lækkert race men absolut ringe handling og alt for meget ensartet kørsel. Der manglede noget sjæl, bil-livet fra andre sider end bare drifting. Man så de samme biler drøne rundt i mere end 1 time, hvor blev tekniksnakken, garagelivet og alt det andet af?? Men sådan er man så forskellige, en flot aften i Lynge grusgrav og super vejr smiley

Hold Jer muntre smiley

• #3   16. jun 2006 Claes>> Fedt at møde dig og kæresten men please tag Corvetten med næste gang, så er jeg solgt smiley

PS: Hvor fanden kommer alle de popcorn i min bil fra??

• #4   16. jun 2006 Fik de stuntmen til at køre bilerne denne gang, eller er det samme klamme computer grafik som i 2eren?

1eren var da fed nok med rigtigt ræs og lidt teknik snak :o)

• #5   16. jun 2006 Det var udpræget computergrafik smiley

• #6   16. jun 2006 1 eren er klart den fedeste.. den har den fedeste stemning

Kommentér på:
TOKYO DRIFT LYNGE

Annonce