{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Fifa 16 til pc,ps eller xbox? {{forumTopicSubject}}

Hey BG. Ja nu kommer Fifa 16 jo imorgen og det skal jeg have fat i. Men vil lige høre om der er nogen der spiller fifa på pc? Eller om man skal ha det til konsol, om det er så meget federe på konsol?. Har en god comp med core i5 og gtx 750 ti gfx så kan trække det i ultra. Og hvis man så sætter en controller til pc får man så samme oplevelse? Spørger da jeg er i tvivl om jeg skal invistere i en konsol alene på grund af Fifa. Så anyone der spiller på pc og synes det er ligeså fedt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fifa 16 til pc,ps eller xbox?
  • #2   23. sep 2015 Hvis jeg købte det til PC, ville jeg alligevel bruge det som et konsol spil. Altså sende billedet over på TV skærmen og bruge controllers.
    Teoretisk set kan den version levere lidt bedre grafik, men EA har overhovedet ikke fokuseret på at udvikle en bedre PC port. Så det er næsten det samme spil som til konsol - bare med lidt pænere tekstur. De fokuserer nærmere på at malke deres sportsspil årligt med minimale ændringer - og folk køber dem som får..
    PES er bedre til PC med større mulighed for at modde. Jeg spiller ingen af delene, men ville tage det til konsol, hvis jeg gjorde.


  • #3   23. sep 2015 Ved godt der ik er meget forskel. Men spiller rigtig meget og er "prof" . Så skal ha det nye for at spille mod de gode. Men har kun en ps3 pt og den grafik gider jeg ik længere plus det laggede konstant selvom port var åben osv. Ved ik om det er bedre igennem origin det må prøves. Tror sku jeg køber til pc og slår det op på min fladskærm. Det lige hidstigt nok at købe en ny konsol kun for det spil, men ville lige høre folks erfaring med pc først. Så tak for input

  • #4   23. sep 2015 Du skal spille fifa på konsol. Slut. Det er der markedet er størst, og det er det de udvikler efter.
    I Danmark er det PS4 alle spiller på, og i USA er det Xbox.
    Jeg skiftede selv fra Xbox til PS4 da alle mine kammerater også havde playstation.


  • #5   23. sep 2015 Kan vel være lige meget.

    Du skal bare score i højre eller venstre side.


  • #6   23. sep 2015 Jeg har 15 på min pc gennem origin det virker fint og loading er meget kortere på pc.:)

  • #7   23. sep 2015 Fifa foregår på konsol.. PS4 er at foretrække! Fifa på PC døde for flere år siden..

  • #8   23. sep 2015 OKay jamen så der nok ik andet for end at købe en konsol. Hvad er stoppet på pc fremfor konsol? har prøvet demoen på pc og grafikken var god. Men prøvede det ik ret meget. Spiller mest ultimate team

  • #10   24. sep 2015 Der er ikke nogen forskel på spillene. Men som nævnt længere oppe bruger de fleste nok konsol så derfor er det nemmere at spille online mod nogle.:)

Kommentér på:
Fifa 16 til pc,ps eller xbox?

Annonce