{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Spørgeskema ang. bilkøb {{forumTopicSubject}}

Hey BG!

Vi har til opgave i skolen at undersøge markedet for biler, primært for unge, og jeg ville være så evigt taknemmelig hvis I gad bruge 2 minutter af jeres tid på lige at lave det! For at vise vores taknemmelighed har vi smidt en tur for 2 i biografen i puljen, som vi trækker tilfældigt blandt alle deltagere!

https://docs.google.com/forms/d/1UIv2HprzU1NR9hv5nLDGuCP8T7uO3WdjmYTjWASf9Es/viewform

Jeg takker mange gange på forhånd,
Daniel H.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema ang. bilkøb
  • #2   19. okt 2015 Godt forsøgt Kia! smiley

Bare spar tid, reklame for KIA...

• #3   19. okt 2015 @Detective Driver "Susan K"

Opgaven omhandler - bundseriøst - KIA Danmark som udgangspunkt.

Jeg dokumenterer gerne, jeg ikke har noget med KIA at gøre - jeg arbejder faktisk ved en indirekte konkurrent smiley

EDIT: Og et eller andet sted, så er det vel også hamrende irrelevant om jeg kom fra KIA eller ej - der bliver spurgt til, hvad folk har af grundlag for valg af biler, og jeg tror helt ærligt, KIA er liiiiidt ligeglade hvad BilGalleri i lille Danmark har som bevæggrunde for deres valg af biler smiley

• #10   19. okt 2015 Blot til input, jeg synes der manglede svarmuligheder undervejs. Blandt andet i forbindelse med spørgsmålet om årsagen til valg af den bil jeg ejer i dag.
    Jeg kunne godt have brugt økonomisk fornuftigt som en alternativ valgmulighed.

• #12   19. okt 2015 Tænker du omtrent ligeså grundig som en statslig instans med undersøgelser.
    Meget få spørgsmål = meget upræcise data.

Nej jeg vil ikke købe en ny bil
    Ja jeg har haft brugte biler siden jeg var 18år (14stk).

Kan ikke se pointen i hvad du kan få af reelle analyser ud af de data.

Kommentér på:
Spørgeskema ang. bilkøb

Annonce