{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.885 visninger | Oprettet:

Valg af akku-værktøj {{forumTopicSubject}}

Godmorgen BG

Uden at starte en religionskrig, selv om jeg ved det er svært, vil jeg lige høre jeres meninger om de forskellige mærker indenfor akku-værktøj

Jeg er selv udlært elektriker med 18 års erfaring, og sidder nu som værkfører/indkøber for et værksted.

I mit nuværende firma har jeg så en chef (Han er ingeniør af uddannelse...det siger vel alt?) der får "stådreng" af Hilti-mærket, så han har sagt at fremover skal vi til at købe det da vi får gode rabatter der. Jeg er godt klar over at indenfor slag/SDS maskiner får man ikke noget bedre end Hilti

Er der nogen der har erfaring med Hilti´s Akkuværktøj? Jeg har været ude og se på det og jeg synes godt nok det virker klodset, tungt og uhandy. Og har egentlig bare allermest lyst til at købe en omgang DeWalt eller Makita til hele værkstedet

det drejer sig om bore/skrumaskiner, rundsav, multicutter og stiksav

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af akku-værktøj
  • #1   17. nov 2015 Sjovt at man skal tales ned til på grund af at man gad at tage en udannelse der tager mere end 3 år

• #3   17. nov 2015 Personligt har jeg bedst erfaring med Makita... Men hvis jeg var dig, ville jeg spørge dem som rent faktisk skal bruge værktøjet. Det er som regel dem der har den største kompetence for at vælge det bedste værktøj til opgaven.
    Jeg synes selv at jeg mange gange har stået med værktøj der var valgt af en chef som ikke selv skulle stå med det i hånden og derfor ikke var optimalt.
    Da det bl.a er save og multicuttere der skal bruges, går jeg ikke udfra det er elektrikerarbejde og derfor kan du ikke rigtig bruge dine 18 års elektrikererfaring, da nogle mærker er bedre til visse opgaver end andre mærker.