{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.812 visninger | Oprettet:

Gf forsikring aldrig mere {{forumTopicSubject}}

Heysa allesammen ....

Den 8-4 -06 var jeg så uheldig at få min bil stjålet, da den holdte ved min lejlighed i ribe.

Jeg ringede til politiet og fandt den hurtig igen, men alle ting i den var selvfølgelig væk.

Barnevogn
regnslag
autostol ( kombi)
Selepude
radio
regnslag

og meget mere var væk

jeg vidste at de ikke ville dække radio og skaderne på bilen da den var ansvars forsikret.

den 12-4-06 midtager jeg et brev at de ikke vil erstatte autostol og flere ting
Min kæreste ringer til dem og de er ikke til at snakke med.
han ringer derefter til forsikringens hus og han siger de skal dække det.

Men nej de er hårde og kontante og siger de ikke vil .....

jeg acceptere det og så er den sag afsluttet selv om jeg ikke er tilfreds.

Så den 2-6-06

Sker der det at jeg skal flytte fra ribe og kommer ned i mit kælder rum , og hvad ser jeg der . døren er brudt op.

Der mangles denne gang

Have møbler pris ca 1400

Nitro fjernstyret bil ca 4600

og min datters el crosser pris ca 1000

i alt 7000,-

Så får jeg i dag en besked , om at jeg har fået 5000,- i erstatning . og en seddel ved siden af hvor min forsikring er opsagt.

De sys det er for dyrt og have mig og siger det ikke er normalt at ha to skader på kort tid .

Jeg har snakket md dem og de ønsker ikke at snakke med mig om det.

så jeg kan kun sige rigtig dårlig service og sådan er det bare .

Kan kun opfordre alle til ikke at vælge GF FORSIKRING .

Vælg noget andet som måske koster lidt mere men det er også det værd at man får go service når ulykken sker .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gf forsikring aldrig mere
  • #1   23. jun 2006 føler sku med dig, fandme da en sur oplevelse smiley

    mht. at betale mere, skal man heller ikke vælge de dyre, har selv haft kæmpe problemer med Codan, og en bil der blev stjålet, som de så beskyldte mig for smiley

    men tak for advarslen smiley


  • #2   23. jun 2006 Du burde gå til forbrugerstyrelsen, eller TV....

    Er det ikke KONTANT det hedder det der program hvor de afslører de selvskaber der fusker og bedrager......!!!


  • #3   23. jun 2006 michael g det kn du også regne med sagen slutter ikke her vil skam prøve og skrive til operation x og kontant


  • #4   23. jun 2006 Man kan heller ikke bruge dem til en skid, med mindre man er gammel eller pensonist...

    De ville ikke forsikre min Golf, fordi jeg var under 30 år... Når men fair nok... Min far er kunde hos dem i forvejen og så får min far ny bil, den nye Mazda 6 Sport og Uhh ha nej den ville de ikke forsikre, fordi den hedder 2.3 Sport... AHVAD tænker man bare... Så advarede han med a skifte forsikringsselskab og flytter bil og motorcykel ud, men så trak damen i telefonen pludselig i land og de fandt ud af noget alligevel...


  • #5   23. jun 2006 Jeps, jeg valgte FDM istedet for GF fordi de ikke ville forsikre min rallye, da det pludselig var en special bil:-(

  • #6   23. jun 2006 I kontant med dem! de tjener jo SINDSYGT mange penge!

  • #7   23. jun 2006 du kan tro vi er i gang

  • #8   23. jun 2006 sygt mand... det var da for vildt så skod de er... og du er så osse den mest uheldige person overhovedet ... overvejet at flytte??

  • #9   23. jun 2006 Kan ikke forstå at du tuder over ting der er stjålet fra en ansvarsforsikret bil! Sådan er det, hvis man ikke vil betale for kasko, kan ikke være den store overraskelse. Ansvar dækker kun skader på ANDRES ting.
    At GF fyrer dig er måske lidt harsk men de er jo ejet af kunderne og dermed er det jo fornuftigt fra deres synspunkt at "fyre" dig. Det er en virksomhed som alle andre. De skal tjene penge (ingen gider dårlige forretninger)
    Hvis du har fået 5000,- for varer med en værdi på 7000,- kan du roligt være GLAD. Du skal jo ikek forvente at du får nyprisen hjem på ALT... smiley
    Surt at du har været udsat for 2 tyveri på én gang, men come on, det er jo ikke GF´s skyld, og jeg syntes deres behandling af sagerne lyder rimelig.


  • #10   23. jun 2006 Jeg er fuld ud tilfrerds med GF har alle forsikringer dér.
    -kom til at ødelægge vores nye glaskeramisk komfur, og dér fik vi bare en check på hele beløbet.
    -nytårsnat gik der ild i vores garage, i bla en skummadres. så hele huset sodede til, de ordnede alt, rengøring, alle de ting der var ødelagt blev erstattet og vi endte med at tjæne en lille skilling på det.
    -har lige fået 2600 tilbage på den ene bil, og 750 tilbage på den anden


  • #11   23. jun 2006 jeg er også tilfreds med GF,der er vist ikke ret mange andre
    selskaber,der dækker løse genstande i en bil


  • #12   23. jun 2006 MITZU:
    Nu er det jo bare sådan at GF netop ikke tjener penge. Det overskud der er i regnskabet bliver delt ud på kunderne... Smart ikke.. Du betaler på den måde ikke for mere end du får (i princippet) Netop derfor syntes jeg også at det er OK at smide dårlige kunder ud. De bevirker jo blot at alle de andre GF kunder ikke får lige så mange penge tilbage som de ellers ville.


  • #13   23. jun 2006 Er det bare mig, men skal man ikke have kasko for at få dækket ting som er stjålet fra sin bil? :=)

  • #14   23. jun 2006 MITZU: Læs lidt mere om reglerne inden du udtaler dig om dem, det får dig til at fremstå lidt dum når du udtaler dig direkte FORKERT...

  • #15   23. jun 2006 Heh, troede sgu ikke at forsikringsselskaber kan sige en op??

    Men det er da rigtig skidt service at smide en kunde ud fordi at man kommer til at koste dem penge!!

    Så hellere vælge Top Danmark....der får man rigtig god service og det er vel det der er forskellen på de større selskaber og de mindre - servicen når der går noget galt.


  • #16   23. jun 2006 700,- er vel bedre end ingenting vil jeg mene!
    Over and Out


  • #17   23. jun 2006 Har selv GF og jeg har prøvet inbrud 2-3 gange og de har sku dækket alle 3 gange så syntes de er gode nok. har aldrig haft problemer med dem.
    Giver Kaktus ret 700 er bedre en ingenting, nu fik jeg selv 1800kr tilbage fra GF.


  • #18   23. jun 2006 heysa heysa

    Jeg kan se der hersker en del tvilv om løse ting i bilen og nu skal jeg fortælle jer noget.

    Løse ting som barnevogn regnslag , jakke og sko mm er dækket af INDBO og IKKE KASKO ELLER ANDEN FORSIKRING

    Føler mig stadig behandlet dårlig.


Kommentér på:
Gf forsikring aldrig mere

Annonce