{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

WTF-Kalenderen. 1. December {{forumTopicSubject}}

Inspireret af DD's geniale bil-info kalender, har jeg besluttet mig at lave en "WTF?" Kalender.

Kalenderen vil have 24 låger med indfald der vil få de fleste til at ryste på hovedet. Jeg skal forsøge at holde det bil-relateret, men ser jeg noget fucked der er for godt til ikke at dele, vil dette også komme jeres vej.

I dag har vi en gammel kending med: BMW E34 animal. Skaberen(vi gætter på han hedder Frankenstein) skriver følgende:

I think this kit looks absolutely fantastic, but then I did design it so, I'm probably a little biased!!

This takes the wonderful chunky, aggressive, muscular shape of the E34 and just builds upon its muscle.

The standard bumpers are what make the E34 look so old, once changed it takes 10 years of the age of the car.

The Zonda inspired spoiler may not be to everyone's taste, but if we started making kits that appealed to everyone then the kits would be as boring as some of our competitors.

Nu er i advaret drenge og piger: husk at bruge masker når i leger med glasfiber og opløsningsmidler.

http://www.autofashion.co.uk/bmw_e34.htm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WTF-Kalenderen. 1. December
Kommentér på:
WTF-Kalenderen. 1. December

Annonce