{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Ny router ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG, godt nytår.

Jeg har fornylig købt internet hos telia og dertil fulgte en trådløs router. Jeg synes indimellem det ikke er særlig stabil og det kunne muligvis være fordi vi bor i beton bygning eller også er den bare dårlig den medfølgende router.

Tænker ikke det er de bedste routere man får med, så ville det kunne hjælpe mig hvis jeg gik ud og købte en bedre en selv ? Og i så fald hvilken ?

Har ikke det store kendskab til at dette så måske der findes en helt anden løsning ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny router ?
  • B Ø F
    B Ø F Tilmeldt:
    jul 2015

Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 105
    #1   2. jan 2016 Til at begynde med, så prøv at sætte routeren så høj du kan komme til. Det kan give en bedre signal at den ikke skal sende gennem alle møbler og div. Men ellers find en router fra et anerkendt mærke med eksterne antenner og som understøtter WIFI standarden AC, så går du ikke helt galt i byen.

• #2   2. jan 2016 Kan huske min udbyder gav mig en gammel billig sløv model med, som også gav mig problemer.. Da en af mine venner fortalte mig det, kontaktede jeg dem og de sendte en nyere model. Nu virker signalet meget bedre!

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
    #3   2. jan 2016 Husk nu en router med ac kræver dine enheder også kan bruge det.
    Den sender også meget retningsbestemt, så hvis den står midt i huset kan det give huller
    Du vil sagtens kunne klare dig med en N
    Med mindre du har en lejlighed på over 200kvm, og adskillige rum den skal nå igennem. Og her kan dm wifi extender rede dig
    Overvej også lige at bruge en sniffer til at se hvilke kanaler folk i nærheden bruger, og vælg de mindst brugte. Det fjerner også støj som kan drille signal

• #4   2. jan 2016 køb en unifi wifi antenne så har du noget der spiller også kaldet ufo

Kommentér på:
Ny router ?

Annonce