{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.783 visninger | Oprettet:

hjælp politiet.. {{forumTopicSubject}}

syntes vi skal begynde og give os selv bøder, når vi køre for stærkt
sådan så politiet, igen får tid til at tage sig af indbrud, butiks tyverrier
mm, som de jo ikke gør en skid ved nu, så kunne vi frigørre, en masse betjente
som sidder, og tar billeder af vores biler, det er blevet svære
at få politiet til at komme folk til hjælp, end at skaffe en taxa, en nytårs aften
hc.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp politiet..
  • #1   16. feb 2016 ???? smiley

• #2   16. feb 2016 #1 smiley har lige set TV avisen, en masse butikker bliver bestjålet, uden hæmninger, fordi de ved politiet ikke tager sig af det, butikkerne har fine overvågnings billeder af tyvene, , men de har ikke tid til alt det besvær, der skal til at få det stoppet, og hvis butikken selv vil gøre noget ved det, ja så hedder det selvtægt, og så år de en bøde, som politiet sagtens har tid til at sende.. smiley hc

• #3   16. feb 2016 Ja, hvis det er Netto du snakker om, så skal de bare trykke for overfaldsknappen - så skal du se hvor mange patruljer der kan komme inden for ganske få minutter smiley

Ihvertfald inde i KBH. Set det med egne øjne, da jeg besøgte min bror som bestyrer sådan en Netto butik og der kom et par ubehagelige personer ind smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #4   16. feb 2016 Skulle bare være lovligt at skyde sådanne personer i knæskallerne, så personen ikke kunne løbe fra gerningsstedet..

• #5   16. feb 2016 # 4.. he he, selvtægt, og du får en bøde. mvh hc

• #6   16. feb 2016 Citronmånerne kan få min hjælp og respekt tilbage. Men først den dag de igen bliver borgernes venner og beskyttere. Så længe de er SKAT's og politikernes politisk korrekte forlængede arm, vil de kun se jeg har en forstrækning i den midterste finger på højre hånd.

• #7   16. feb 2016 De kan jo også bare fremprovokere dem til at skubbe de netto ansatte når de beskytter deres butik. Så hedder det overfald, og er strafbart med fængsel.

- Og det giver retten til selvforsvar, giv den gas smiley

• #8   16. feb 2016 nå nu har lige set i tv nord, at politiet, vil begynde at tage sig af det , og offentlig gøre billederne, og høre hvis folk har set noget, så var åbenbart for hurtig på tasterne, godt det nordjyske politi vil gøre noget ved det. smiley smiley mvh hc

• #9   16. feb 2016 Kom du bare og gi mig en bøde, hvis du ka fange mig smiley

• #10   16. feb 2016 jeg kan godt fange dig smiley

profilbillede
  • #11   16. feb 2016 Fandens også... smiley

• #13   16. feb 2016 # 12.. nej pengene, går til bonus, til cheferne smiley hc

• Bjerggaards

#14   16. feb 2016 #5
    Det er vel også selvtægt, at give sig selv bøder..?
    Og skrev at det burde være lovligt, var det lovligt, så var der jo ingen bøde smiley

• #15   16. feb 2016 ja vi kommer ud i noget, hvis man kan få en bøde, for at give sig selv en bøde smiley hc

• Bjerggaards

#16   16. feb 2016 Så faktisk en god forretning for politiet.. Men hvem skulle stå for bøden for selvtægten.. Os selv?
    For så kunne vi jo ikke lave andet end at give os selv bøder for bøderne.. Jo køre pænt og helt efter hvad loven forskriver, men hvem gør det hele tiden?!

• #17   16. feb 2016 Old News.
    Politiet er ikke til for at hjælpe og beskytte befolkningen.

• #18   16. feb 2016 plitiet her i Nordjylland, vil begynde at gøre noget ved det, så langt så godt.
    så må vi bare se om de holder det, eller om et bare er for at lægge låg på en hed debat ,der køre lige nu, her det nordjyske, ... hc

• #19   16. feb 2016 Min kammerat siger altid at det tilsyneladende kun er damefrisører og taxachauffører der ved hvordan man rigtigt styrer landet. Og man kunne jo nemt tilføje brugere fra bilgalleri til den sætning...

Er det ikke snart på tide at BG starter sit eget parti, kommer i folketinget og begynder at få styr på det her land? Med alle de kloge hoveder, kan det ikke være så svært.

• #21   16. feb 2016 Problemet er - vi er Racister i vores eget land, nye love skal skrives, og ingen kulture skal blandes.

Ud af EU - og resten af norden følger trop sammen med norge & sverige kunne danmark / scandinavien blive en stærk nation OG stå stærkt.

• #23   16. feb 2016 Nu har politiet også brugt næsten 500000 timer det sidste år på at bevogte jødiske butikker og private hjem ikke for jeg siger at de ikke skal havde hjælp men kunne nu godt tænke mig de nu lavede det de skulle og tage de snot hvalpe som ødelægger det for os der arbejder i butikkerne... er selv en del af netto ansatte

• #25   16. feb 2016 der er åbenbart for lidt betjente, til at dække alle opgaver, men det er jo ikke deres skyld, men nedskæringer i politiet, hc

• #27   17. feb 2016 Jeg køre i perioder 1000km arbejdsrelateret kørsel om ugen og 15.000km privat om året.

Det bliver til godt 241 kilometer dagligt på hele Sjælland, Lolland og Falster.

Det er satme ikke her færdselsbetjentene er.

Jeg prøver igen.
    Jeg opholder mig noget der ligner 4 timer om dagen på alle motorvejen, indfaldsveje, landeveje og industrikvarter hver dag fem dage om ugen.

Jeg møder ikke en eneste betjent.
    Kun ideoter der ikke holder til højre.
    Kun ideoter der køre for stærkt og når de så kommer op på siden af mig, har de ikke en skid læst trafikken og jeg skal så blokke bremsen for at komme uden om en lastbil eller trailer vogntog.

Tons vis af ideoter med mobilen oppe i øret og selv samme personer der ikke sætter igen i lyskryds og køre 100 i midter banen fordi SMS og Facebook er så skide vigtigt.

• #28   17. feb 2016 Hej Gutter....
    Statistikken har netop vist at østjyderne er dem der køre pænest målt med fotovogns statistik, færrest hastigheds bøder, færrest mobiltelefoner....
    Det har politiet tænkt sig at gøre noget ved så de fleste fotovogne holder i øjeblikket i Østjylland, en hel del af dem holder dagligt på nøjagtigt samme sted flere timer, til næste år vil statistikken så vise at østjyderne er de værste trafiksyndere og en ny egn i Danmark vil så naturligvis ligge bedst...
    Vi skulle her, som i en hel del af politiets øvrige arbejde, så være rimeligt sikret ved at være de værste....
    Det gode ved er at jeg er østjyde

• #29   17. feb 2016 Jeg gider ikke ringe efter dem mere. Så er det sagt. Enten får man et lortet svar, eller også er de evigheder om at komme.

Altså vi er der hvor skal opleve vold eller forestående indbrud før jeg gider ringe

• #30   18. feb 2016 Jeg så en fotovogn i et vejarbejde på motorvejen i fredags kl. 02.30 i en snestorm.. Gad vide hvad løntillægget er for at sidde dér en fredag nat?

• #31   18. feb 2016 kasper e.. ja det havde været i orden, hvis der var arbejds folk , men de er sku gået hjem kl 2 om natten, men så kan staten jo lige få dobbelt op på bøden smiley

• #32   18. feb 2016 Ja der var ikke et øje ud over den fotovogn, og det sneede helt vildt. Men måske det var derfor de holdte der og håbede på, at folk ikke kunne se dem.. smiley

• #33   19. feb 2016 Kasper E

Det var sikker ved Ishøj ring 4, hvor de er i gang med at lave togbro over motorvejen.. De havde indsnævret motorvej fra 3 spor til 1 fordi de skal svejse stålkonstruktion sammen.. Den kommer sikkert over i nat..

• #34   19. feb 2016 Ja det var dér. Tror han holdt der fordi hastigheden var sænket fra 80 km/t til 50 km/t..

Kommentér på:
hjælp politiet..

Annonce