{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

MTB Vs 125cc Vs Bil. {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Lige for at undgå div. brokrøve, så er emnet Off Topic, så hvis ikke du gider svare, eller emnet generer dig, så bare gå tilbage og åben et andet emne..

Sagen er den at jeg har fået job I Grækenland, og skal flytte om 3 uger.

Jeg har omkring 2500€ med derned hvoraf jeg vil bruge max 1000€ på et transportmiddel. resten skal gå til lejlighed osv.
Alle 3 løsninger skal bruges som hverdags transportmiddel, altså til og fra arbejde osv.

Jeg kommer ikke til at tjene særlig meget dernede, så jeg er i tvivl om jeg har lyst til at bruge 1/3 af min løn på at have bil. Jeg kunne sagtens købe en ældre bil for de 1000€, men er i tvivl om jeg har lyst til at bruge de penge som det koster på brændstof og vedligehold.
Til gengæld kunne det være lækkert at køre til stranden med venner, køre til træf og gaderace i weekenderne. (uden at race selv)

Jeg kan køre en 125cc dernede på mit bilkørekort, Denne løsning er jeg rimelig tændt på, købe en Honda CBR125 eller en Yamaha DT125R.. Jeg er klar over det er 2 forskellige typer af cykler, men det er nu dem jeg synes bedst om..
Denne løsning kunne jeg stadig tage til træf og på stranden, men det ville jo sætte nogle begrænsninger i forhold til antallet af venner der er med. Samt jeg har aldrig kørt på knallert dagligt, har haft bil og cykel før det, knallert herhjemme har kun været 'for sjov' til sommerdage, lidt cross i skoven og sådan..

Jeg overvejer også at købe en lækker MTB og så køre på spor dernede, i bjergene osv.
Det er på sigt den mest økonomiske løsning, men jeg er i tvivl om jeg vil få lisså meget sjov ud af det som jeg vil af et motoriseret køretøj..

Hvad havde du valgt og hvorfor.?

Jeg er godt klar over at ingen af jer kan løse min udfordring for mig, men det kan være der er nogle ting jeg ikke har tænkt over..

God Søndag..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MTB Vs 125cc Vs Bil.
Kommentér på:
MTB Vs 125cc Vs Bil.

Annonce