{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeder fra dhb
  • #1   9. jul 2006 Altid godt at have selvtiliden iorden... ;o)

    hvis jeg havde lurede dig irl havde man jo nok også taget et billede eller 2 smiley


  • #2   9. jul 2006 hmm, din bil er standard og du er jo ikke den kønneste pige der var der...

    med mindre det ikke er dig der er på billedet...


  • #3   9. jul 2006 Det gør ikke noget et pigebarn tror hun er noget, hun fik bare til konstruktiv kritik...

  • #4   9. jul 2006 Nu var det ikke fordi jeg siger jeg var en alle så, ved bare at nogen filmede når folk kom kørende, og nogen tog billeder fra festen deroppe, og der er vel ikke noget galt i at spørge om der så er nogen der har de billeder så os der ingen kamera havde med ku se dem, jo nemmest at spørge herinde når manger af jer herinde fra var der.. og måske min bil er standard men det var den ikke til selve dhb. Blev desværre stoppet af politiet og måtte ta både sol film og streamer ud.. men fair nok, jeg kan godt ta imod kritik..

  • #5   10. jul 2006 Er det streamer og solfilm der gør en bil ikke er standard mere? Øv øv øv så er mit projekt godt nok spildt smiley

  • #6   10. jul 2006 Nadia - jeg tror sgu NOGEN har ondt i numsen over at de ikke vågner op ved siden af en snitte som dig hver morgen ;-D

    Har ingen fotos af hverken dig eller din bil - sorry !


  • #7   10. jul 2006 Nej det er det ikke men han mener jo min bil er standard selvom bilen har en del ændringer, kofanger, bad boy osv... den var bare pænere til dhb, og nogen tog billeder af den, da ikke noget galt i at spørge efter dem, har ikke selv nogen billeder af den med film i de bagerste ruder osv.. men hvis i har ondt i røven så lad dog vær at spille jeres tid på at besvare dette indlæg altså..

    Pil< rart at se nogen kan tale pænt til en... ;0)


Kommentér på:
Billeder fra dhb

Annonce