Hjælp det vigtig ?? Tak !! {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Jeg har været ved og hjælpe en kammerat med og skille hans motorcykel af fordi den skulle til maler..
Forhjulet bliver pillet af og klalibern hænger bare..
Min kammerat trykker på forbremse marstern et par gange og ser stemplet er på vej ud, !!!
Jeg kommer så til det samme
Og kan godt se stemplet er langt ude..
Men men men nu kommer det!!
Min kammerat samler så hans motor cykel, og køre et par dage, så holder han nede i byen med et blokeret forhjul, han ringer til mig og siger jeg har ødelagt hans klaliber!!
Hvad går i stykker på en klaliber ved og trykke stemplet lidt langt ud ? Uden det er falder helt ud ? Uden der kommer bremse væske ud nogle stedet.
Han siger så senere på dage jeg har ødelagt hans pakninger i hans klaiber. Og jeg skal betale for det, når det ham selv der har monteret det hele !!! Det eneste jeg har gjordt er af tryk et par gange på marstern ??
Hvad mener i der er rimelige her?
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 189
Og nej, med mindre der er rust på stempel, er det meget besværligt at ødelægge pakningerne i kaliberen, bare ved at skubbe stemplet frem og tilbage.
Det er jo normal arbejds gang?
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 2.221
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 14 Emner: 108 Svar: 500
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 399 Svar: 4.993
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 7 Emner: 260 Svar: 2.938
Du har intet ødelagt.. der har sikkert været rust og skidt på hans stempel, og det er det der har ødelagt o-ringen i kaliberen..
Så han har selv ødelagt skidtet ved ikke at vedligeholde i tide.
Udover det.. find en ven, og drop det fjols der..
Venner kræver ikke erstatning hos hinanden.
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 2.221
okt 2008
Følger: 28 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 101 Svar: 1.156
dec 2008
Følger: 35 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 1.567
apr 2007
Følger: 46 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 223 Svar: 2.135
Hvis ikke det virker så må du stikke en arm igennem ham
http://m.bt.dk/krimi/mand-i-livsfare-efter-besoeg-paa-koebenhavnsk-sexklub-fik-stukket-arm-op-i-endetarme?redirected=true
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 19
Tænkte jo ikke over der ikke var forhjul på og heller ikke nogle klodser.. Så trykkede ved en fejl..
Hvad skal der enlig hvis stemblerne kommer helt ud ?
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Du skriver at den hænger, og hvis han mener det er fordi at stemplet er presset ud, er han en nar...
Den hang jo skrev du jo, så noget har der jo været galt.
Rust på kaliberen, og når den ikke kører frit, så vil den hænge igen.
Man kan sagtens tage stemplet helt ud, og rense det af, og det ultimative er jo at man skifter gummiring og manchet osv.
At i presser det ind igen ved montering, men uden at rense af, er jo idioti, og når du så skriver at han selv har samlet det igen,, har han jo ikke gjort det korrekt, men når du nu kalder ham en kammy så hjælper i da hinanden, men måske i fra start skulle have holdt snitterne fra det, og kørt til fagmand, eller fundet en der faktisk ved hvad han laver, og som du beskriver så har ingen at jeg forstand på det, når du spørger som du gør, så i har begge lavet fejl, og ikke lavet arbejdet godt nok, men igen hvis han har betalt dig for din hjælp, er i jo egentligt ikke kammyer, men har lavet en handel, og så kan jeg godt se at han vil have du betaler, og især hvis det har overgået dine kompentancer.
Hvis det bare er en venskabs tjeneste, så kan jeg ikke se hvorfor du skulle betale noget, med mindre du har givet ham der indtryk at du bare kan det shit der..
Men det har du forhåbentligt ikke gjort.
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 905
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 19
okt 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 47 Svar: 731
mvh
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 24 Emner: 17 Svar: 967
feb 2016
Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.072
Den slags griske og egoistiske typer er ikke værd at samle på..
Og de ændrer sig aldrig.. Havde selv sådan en kammerat for nogle år siden, som bare tog og tog, og en dag havde han købt et par fælge af mig, men kunne først betale den 1. når han fik løn.. men istedet for at betale mig den første, så købte han en ny projekt bil, og så var der ikke penge til at betale mig..
Jeg sagde han skulle beholde penge og fælge, men aldrig kontakte mig igen..
(det var bestemt ikke første gang jeg havde oplevet noget lign fra ham.)
Så få den Idiot ud af dit liv.. og hvis fælles venner undrer sig, eller fjolset galper op om at du er en idiot, så har du jo dit på det rene, og er sikker på at når alle som har svaret på dette indlæg kan se at din 'kammi' er et fjols, så kan jeres fælles venner også se det..
dec 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 176
gal en tåbe der sku intet kammerat over det fjols. Gi ham en pak tudekiks og nogle snot klude
Hjælp det vigtig ?? Tak !!