{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Star Performer UHP 1
  • #2   25. mar 2016 Vil du gerne dø?

• #3   25. mar 2016 jeg har haft to på 215-35r19 de var god men min bil slider dem skæv ind på indersiden

• #4   25. mar 2016 Om jeg gerne vil dø. Næ vil du?

• #5   25. mar 2016 Okay. Akvaplaner de overhoved ikke når der er meget vand?

• #7   25. mar 2016 Køre du ikke mere ude på motorvejen?

• #9   25. mar 2016 Hehe okay. Hvordan er de med støj. Larmer de meget eller er de okay lydløse?

• #11   25. mar 2016 Køb nogle.fælge hvor du rent faktisk har råd til tøj til.
    195/55-16 er eksemplet ikke lige så dyrt eller
    225/45-17

Ellers pøj pøj med dey. Lyder som en spændene sommer med de dæk.

• #12   25. mar 2016 De kan altså være okay selv om de er billige. Mine forældre købte nogle ling long til deres audi a4 og de fungere satme godt og det er nogle 19"

• #13   25. mar 2016 Dem der siger de står godt fast i vådt føre har ikke kørt på Continental, Michelin osv osv
    Man får hvad man betaler for og sådan er det næsten altid i sidste ende

• #15   25. mar 2016 Undskyld jeg blander mig... Men har lige et spørgsmål til Falco og Sø-Propel. Har i egentlig prøvet at køre med de pågældende dæk? Ja eller nej?

Trådstarter spørger jo efter erfaringer med dækket, ikke folks holdning til billige dæk.

• #16   25. mar 2016 Det har da ikke en skid med det at gøre. Nogen af de billige er fandme mange gange lige så gode som de dyre. Og ja jeg har prøvet både med billige og dyre dæk. Hvor de billige faktisk har været pisse gode. Men hvis folk bare kommer med lort så fuck af. Jeg spørger om der er nogen som har prøvet de dæk jeg spørger ind til.

• #18   25. mar 2016 jeg har da goodride på min e34 som vinterdæk.. de har da ikke fejlet endnu.. og de sidder også på min volvo

• #19   25. mar 2016 købte et sæt alu hjul til en af de gamle biler i tidernes morgen hvor der sad sådan et sæt dæk på de larmede af helvede til de havde hæl på tå så der måtte raspes af dækket ellers var de da ok til mit kørsels behøv dengang men det var absolut ikke noget jeg ville vælge i dag der ville jeg vælge et kvalitets mærke da de står bedre fast både vådt og tørt, god køre komfort også noget der ikke er slidt op efter en sæson... har nankang på min 2'er af den simple årsag det er kun nankag der fåes i den dæk str. jeg vil have og de er ikke og prale af ud over det tør vej køre de ok nogle typer asfalt larmer de lidt og våd vejr der skal jeg køre pænt der er intet greb i dem det er den gamle ns2 med v-mønster der skulle ns20 eftersigende være noget bedre da det skulle være goodyear der har overtaget dem...

men i sidste ende så får man hvad man betaler for og hvad er dit behov er det hverdags bilen ville jeg smide lidt penge efter det er det hobby bil med lidt kørsel når det er godt vejr så er det andet sikkert ganske ok

• #20   25. mar 2016 Jeg har selv nankang ns20 og vil derfor anbefale at smide et par hundrede mere efter dæk, pga. Vådt føre, dækstøj osv

• #21   25. mar 2016 ja ns 20 er sikkert ikke en skid bedre når det kommer til stykket det skulle ikke undre mig smiley til mit behov kørsel er ca. 1000-3000 km max på en sommer sæson er det nu fint nok som sagt det er det eneste mærke i den str jeg vil have og kan køre med så det kommer helt af sig selv var der andet bedre blev det self osse monteret..... men tilbage til emne smiley

• #22   25. mar 2016 Nu har jeg self haft ns20 på golfen og de kørte sku godt selv om der ikke var meget mønster på. Og igen har jeg prøvet flere gange hvor de billige gør det lige så godt som de dyre. Men kommer også helt an på hvilket dæk det er og hvad gummi det er lavet af smiley

• #23   25. mar 2016 Men spørger om der er nogen som har prøvet dem og hvad de syntes. Er sådan set pisse lieglad med de dyre contiental dæk osv osv. Gider simpelthen ikke at betale over 1000kr pr dæk.

• #26   25. mar 2016 min far har sådan et sæt til hans golf 3 og de er fine nok.. han brokker sig ikke men de har dog det der mærkelige slid hvor de er skæve på lamellerne

• #29   25. mar 2016 Hr n ja okay
    Rasmus Hmm kan det være den ikke spore rigtig så? smiley
    Holm hvad er det for et dæk. Har du evt et link til dem? smiley

• #31   25. mar 2016 Kan se der er mange der fra råder de dæk smiley

• #34   25. mar 2016 Har kørt med diverse billige dæk på forskellige biler.
    Dog kun meget få på mine egne biler.

De billige dæk er
    1. Runde
    2. Svære at slide
    3. Ok til hr og fru søndagstur

Mine erfaringer er at bliver de presset så de upålidelige tog en A6'er fra 2002 rundt i en kurve jeg kendte med 70km/t og kunne mærke dækkende slippe vejen og glide (star performance)
    I min egen 406 med hankook ventus prime 2. kunne jeg uden nogle ubehageligheder tage samme kurve med 90km/t

Så kan godt være dækket er "fint" men ville ikke stole på dem i farlige situationer Eks. Hård opbremsninger eller doubelt undvige manøvre.

• #35   25. mar 2016 Hvis man vil spille.smart i en fart med lav profil på 18". Så må man betale og under 2000kr for 4 dæk er bare ikke godt.
    Forskellen på de dæk jeg skal havde og noget tilsvarende koster 700-800kr pr dæk. Det 28-3200kr for hankook ventus evo S12. Som er et godt dæk til prisen.
    Køre som sagt selv på Ventus Prime 2 og det et af de bedste dæk sammen med Togo Proxes CF1 jeg har kørt på.
    Michelling er der lidt flere kilometer i og conti er der færre men lidt mere greb.

Jeg har kørt 160 i regnvejret uden bilen Aquaplanede og kun rav minimale ryk igennem de lidt dybere pytter. Kanon gode dæk til min bil.
    225/45-17

• #36   25. mar 2016 De er elendige på våd vej

http://www.autobild.de/artikel/sommerreifen-test-2014-225-50-r-17-4946593.html

Men hvad forventer du til den pris ?

• #37   25. mar 2016 Nu fatter jeg så ikke en hat af tysk smiley
    Men syntes det er svært med dæk da der er mange delte meninger om dem. Og nu skal jeg heller ikke ligge og blæse med 180 i en rundkørsel og skabe mig som så mange andre fjolser gør i trafikken

• #38   26. mar 2016 Da jeg havde min POLO 1,2 TDI købte jeg også bare de billige dæk, af samme årsag, det er jo ikke en racervogn. smiley

Men til mine andre biler med flere hestekræfter, skulle der altid premium dæk til.
    Der er kæmpe forskel

• #39   26. mar 2016 Kommer igen an på hvordan man køre. Men er jo heller ikke fordi en golf 4 1.8t med 180 er en racer

• #41   26. mar 2016 Okay. Men trot det bliver til nankang noble sport ns 20

• #42   30. mar 2016 jeg har haft star performer på mange forskællige biler alt fra
    vento 15"
    astra g 17" + 15" vinter
    bmw e30 17"
    seat toledo 18"
    selv min trailer har 15"
    og jeg har ikke haft problemer med dem og syntes de klarer sig godt
    nu kører jeg heller ikke med hoved i hanskerummet når det regner

de dæk test der er kan man ikke bruge til ret meget da der er forskæld fra bil til bil det har jeg kunne føle på de biler jeg har haft dem på virker de bedst på e30éren og vinterdækkene på astraen overraskede meget positivt

• #43   30. mar 2016 Rene M, det er noget knald, det du skriver, selvfølgelig kan man bruge dæk testen til noget, her er det den samme bil med forskellige dæk der bruges, og det er forskellen mellem dækkenes bremselængder der måles (på den samme bil)
    Her viser resultater tydeligt at der kan være op til 8 meters forskel på bremselængden, mellem gode og dårlige dæk.

Det du selv har oplevet er forskellen på køreegenskaber mellem forskellige bilmærker og dæk størrelser, og det kan til gængæld ikke bruges til noget, i forhold til kvaliteten på et enkelt dæk.

Tilbage til de billige dæk, så må det jo være et spørgsmål om man vil have muligheden for at stoppe i tide, eller glide 6-8 meter længere, hvis uheldet skulle være ude i forbindelse med noget eller nogen løber ud foran bilen.

Det er op til en selv

• #44   30. mar 2016 Nu er det hverken fordi jeg skal forsvare det her Star Performer-dæk eller benægter forskellen og kvaliteten på billige og dyre dæk, men... Jeg kan ikke lade være med at studse lidt over argumentet med bremselængden. Ingen tvivl om at det mest fornuftige er at gå efter det dæk der har mest greb og forkorter bremselængden mest muligt, men for mig lyder det også bare lidt som falsk tryghed? I en faresituation, lad os sige at en løber ud foran bilen, er dækket jo bare én af mange faktorer der spiller ind. Vejens tilstand, bilens vægt, bilens styre- og bremseevne, hastigheden, tidspunktet person løber ud på vejen, førerens reaktionsevne osv osv.
    Nogle folk og især reklamer får det til at lyde som at de dyre dæk eliminerer alle de faktorer.

Så nej Kia ProCee'd GT, jeg vil mene at det langt fra er op til en selv.

• #45   30. mar 2016 Ja du har fuldstændigt ret i at der er mange faktorer der spiller ind.
    Så kan vi diskutere om en hurtig reaktion og et billigt dæk, vil stoppe bedre end en langsom reaktion og et kvalitets dæk.
    Men nu forholder det sig sådan at dækkene er bilens eneste kontakt med vejbanen, og et godt dæk kan være det der gør en forskel hvis uheldet skulle være ude, og det er ens for alle.
    Det er ikke ulykken eller forløbet, der skal forstås som om det er "op til en selv"
    Det er jo op til en selv om man vil investere i sikkerhed eller ej (desværre)

Håber det giver mening.......

• #46   4. apr 2016 Har lige fået et sæt fælge hvor de sad på og var noget skeptisk !

Men de har sku overrasket mig positivt. Har kørt med dem en uge nu ca 300km hverdag.
    Så må vi se hvad holdbarheden er på dem

• #47   4. apr 2016 og du er ikke kørt galt endnu.. smiley

• #48   4. apr 2016 Nej det er sku næsten ikke til at fatte. !!!! Og idag regnede det endog

• #49   4. apr 2016 det er sgu at gamble smiley

Kommentér på:
Star Performer UHP 1

Annonce