{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

Hvilen bil overraskede dig / jer ? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften lyder!

Hvilken bil har overrasket jer aller mest?
I starten, eller inden i havde prøvet bilen, havde I ikke store forventninger, men efter prøveturen, kommer i ud af bilen med et kæmpe smil på læben! smiley smiley smiley

Jeg starter:

For ca 6 måneder siden fik jeg mit drømmejob, nemlig som bilsælger!
Kørte i en Civic fra 05, og kunne aldrig finde på at skifte til noget andet!
Der kom forskellige biler ind, lige fra 10.000 til 6-700.000 kr.
Den bil som overraskede mig mest, var fandme en Hyundai i40 1.7 Premium! ( Dog lidt for dyrt til mig )
MEEEEN.... nu er jeg en lykkelig ejer af en Hyundai i30 smiley :P

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilen bil overraskede dig / jer ?
  • #2   11. apr 2016 C63 AMG. Man kan kun være i godt humør efter en tur i sådan en. Har også prøvet andre AMG'ere, men sådan en C63 er lidt ekstra sjov, da den ikke er alt for stor i forhold til mange af de andre.

• #3   11. apr 2016 Morten D ... Så beder man selv lidt om det smiley .. Gjore selv samme nummer i en gammel 6 benet 3er serie BMW da blækket på mit midlertidig kørekort var knapt tørt .... Det var tæt på at koste et par rene underbukser

Bilen med størst kørekomfort .. Hmm må blive Bentley continental GT ... Sidder bedre som i en læne stol.. Bilen er silkeblød og letkørt.. Trods det er et ordentlig lokum at komme rundt med
    Om mod 200kmt på landevej føles som frisk kørsel.. Ligger rigtig godt på vejen
    Også trækker den så meget at det suger i maven.. Selv efter 200

Bilen der har overasket mest .. Caravelle 2.4D syncro.. Kommer igennem næsten lige så meget sne/mudder som en landcruiser med snedæk og fuldt spær .. Nul kørekomfort men fucking UMULIG at slå ihjel (800K++ km som fjeldtaxi .....)

• #4   12. apr 2016 Altså, AMG, OPC, M, Type R osv, overrasker selvfølelig, tænkte mere over de der ''hverdags'' vogne smiley !

• #5   12. apr 2016 land rover defender 110" 3.0 tdi hvor behagligt den var at køre i ag sådan et skrommel

• #6   12. apr 2016 Den nye Astra har overrasket meget. Opel har virkelig bevist at de stadig kan. De har sågar bevist at de kan gå videre end andre. Er meget imponeret over AGR sæderne i den. Det er ganske enkelt de bedste på markedet.

• #7   12. apr 2016 Audi R8 er den bil der har overrasket mig mest. Jeg har egentlig aldrig rigtigt kunne lide Audi, og forventede egentlig at R8 ville være en meget kedelig, dog super perfekt i alle detaljer naturligvis, version af søsterbilen Gallardo.

Men da jeg mere eller mindre ved en tilfældighed brugte lidt tid bag rattet af en R8 V10, på små snoede bjergveje, var jeg bare vildt overrasket. Jeg syntes at det var en federe totaloplevelse at køre den ift. Gallardo.

Så da jeg skulle skifte Corvette'en ud med en bil med bagsæder, besluttede jeg mig for at besøge Audi, og der fik jeg den 2. største oplevelse, nemlig RS5'eren, som jeg bare måtte have. Den vilde motor fra Huracan (minus to cylindre), fedt DSG gearskifte, avanceret undervogn og Quattro, og en fed kabine blev bare opsummeret til en bil der måtte stå i min garage.

McLaren 650S er den vildeste jeg har kørt, men når man stiger ind i sådan en bliver man ikke overrasket over hvor hurtig den er. Det forventer man nærmest.

• #8   12. apr 2016 Jeg har prøvet mange fede biler fordi min brormand har råd til dem. Porsche Cayenne Turbo (600 hk) Mercedes E63 w212. Mercedes S63. Bmw 335i 400 hk. Porsche 911s. Audi s6 avant osv. Det dog biler man vidste var hurtige og audien var nok den der skuffede mest. Det var dog en Mercedes Vito 122 3.0 cdi chippet tæt på de 300 hk der har overasket mig mest. En kassevogn der stikker af for det meste i dagligdagen og som har overraskende meget komfort, der findes ikke mange kassevogne der går 230 km/t..! Det var nok den bil jeg blev mest forbavset. Royalty Lin favorit er klart Mercedes e63 amg. Fantastisk bil af dem jeg har nævnt.

• #9   12. apr 2016 en Opel Corsa A
    med 2.0 16V motor med 158 HK

så bliver det ik meget sjover,

den overaske også mange andre
    når den ligger fra land

• #11   12. apr 2016 Jeg har altid "ikke elsket Audi" for at sige det på den pæneste måde jeg kan..

Jeg kan faktisk stadig ikke lide Audi, men en Audi 200 2,2 Quattro overraskede mig så meget, hold kæft den kører godt, men den er også fra en årgang hvor Audi var Audi og mestre i rally, og ikke nu hvor Audi bare er en VW og alt fra A1 til A7 ligner hinanden på en prik..

• #12   12. apr 2016 Det må være en Volvo s80 v8, har kørt i mange andre og hurtige Volvo'er. Men den v8 motor lyder og kører rigtigt godt!

En anden bil der overraskede mig lidt var en Audi TT 1,8t quattro, af en bil der deler så mange komponenter med en golf 4, så overraskede den sgu mig, den føles speciel af en standard bil.

• #13   12. apr 2016 Seat Leon Cupra
    Var overrasket over hvor meget jeg savnede at køre i man Corolla AE92
    Heldigvis var det kun en prøvetur hos forhandler. Var lykkelig over at være tilbage i min gode gamle vogn

• #15   12. apr 2016 #14
    Har prøve både FR og Cupra
    Lod ikke mærke til om den rykkede røv for håbe travlt med at kede mig over sne store grå plade ved radioen GAAB en kedelig plade

• Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #16   12. apr 2016 Volvo v40 1,6 diesel, det var en af køreskolens biler, kørte normalt i en Audi TT 2,0, selv om Audi'en havde 60 hk. mere føltes Volvo'en meget mere villig.

• #17   12. apr 2016 En Mitsubishi Lancer EVO IX... Vidste godt, at det var en vild bil, men at alt (gear, kobling, speeder, firehjulstrækket osv) spillede simpelthen så godt sammen, overraskede mig meget. Det var en helt anden bil en min biturbo Galant, selvom de kom fra samme fabrik.

• #18   12. apr 2016 er blevet positivt overraskede over min rav4.men stor smiler hver gang jeg sidder på min Ninja mc racer.. hc

• #19   12. apr 2016 Min gamle lede Seat Arosa 1.7 sdi med 60 vilde ponyer.. Den overrasker de fleste, der er er bare noget bøv i sådan en fætter og så lægger den det ondeste røgslør ud i alle rundkørsler..

(Bare en skam at det ikke kommer fra hjulene.. smiley )

• #20   12. apr 2016 Helt klart Toyota Corolla GT Twin Cam 16 (AE82)! Hold nu kæft en hidsigprop, dens årgang taget i betragtning. Let bil, omdrejningsvillig, og rykkede fra det meste smiley

profilbillede
  • #21   12. apr 2016 BMW 335i med upgrade uden tvivl.

Jeg havde ikke så længe forinden prøvet den nye M3 og tænkte at det var da toppen af poppen.. Da jeg så satte mig i en 335i med ca. 360 HK blev jeg endnu "Wauv". I forhold til prisen på en M3, kombineret med lyden fra de rustfri bagpotter på en 335i der skyder og brøler ret så vildt var jeg imponeret.. Momentet er lækkert, speederespons ligeledes.

Skal vi ned i endnu større overraskelser så må det være en VW UP. Så store fordomme bragt en del til skamme. Men nok mest af alt fordi lidt kendskab til Aygo, C1 osv. gjorde at man tænkte "Endnu en lorteøko-bil". Men nej, den gør det egentlig godt og damen er glad for den.. Billig i drift, starter altid og godt udstyret.

• #23   12. apr 2016 Jamen sådan som du ligger det ud, må jeg nok indrømme at det er min Mazda, den prøvede jeg kun fordi at Ford ikke havde den Focus hjemme jeg ville prøve.. så sagde sælger at jeg jo lige kunne prøve Mazda'en. .

så var jeg sku solgt.. vildt imponerende at jeg blev så overrasket

• #24   12. apr 2016 Det må være suzuki grand vitara faktisk....4x4 med lædersæder og aut. gear....DEJLIG BIL.

• #25   12. apr 2016 Min egen Volvo 240, havde nul forventninger til dens ydeevne på std turbolader, men der er faktisk helt fremragende spark i den, ved kun 0.4 bar.

• #27   12. apr 2016 Haha...der blev jo spurgt til hvad der havde overrasket os? smiley

Jeg var ikke synderligt specielt overrasket over min 525i...imponeret og begejstret? Ja. Overrasket? Nej smiley

Men grand vitaraen er en fin fin vogn smiley

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/28/Suzuki_Grand_Vitara_II_front_20100513.jpg/1024px-Suzuki_Grand_Vitara_II_front_20100513.jpg

Den kan garanteret blive fed.

• #28   12. apr 2016 Den bil der overraskede mig mest var nok en toyota aygo, jeg var udmærket klar over at det ikke er verdens mest luksuriøse og eksklusive bil, men at den alligevel er SÅ ringe sådan en.. Dét overraskede mig godt nok!!

I den anden ende af skalaen ligger nok min tidligere Amazon, vil dog ikke sige at den overraskede mig, men finder det alligevel imponerende at en bil fra 67 kan bruges som hverdagsbil i dag året rundt uden problemer, starte hver morgen og køre 10 km/l uden at have problemer med at følge trafikken smiley

• #30   12. apr 2016 Ja...et like ville være på sin plads smiley

• #32   12. apr 2016

profilbillede
  • #33   13. apr 2016 En Kadett D ombygget til 2.5 V6 med 220HK

Jeg har aldrig oplevet noget lignende, shit et bæst!
    http://www.bilgalleri.dk/galleri/220443-opel_kadett_d_six_pack

• #34   13. apr 2016 Det må være Tesla Model S P85D. Havde set alle videoerne med den og hørt alt hypen - men tænkte alligevel, at de overdrev hvor vild den acceleration var.. Blev godt nok overrasket over hvor hurtigt den er ude af starthullerne..

Ud over det er det bare en fantastisk bil at være i rent tech-mæssigt! smiley

• #37   16. apr 2016 mind fuck.. smiley

• #38   16. apr 2016 Han har været meget tidligt seksuelt aktiv, ham din far.. smiley

• #41   16. apr 2016 mig=jeg.

• #43   21. apr 2016 Den bil der overrasker allermest er en Toyota iq , troede simpelthen ikke at en bil under 3m kan have så meget komfort og køreglæde , oveni er der endda plads til 4 voksne i den selvom den kun er 30cm længere end en smart , køreglæde har nok noget at gøre med at den iq vi har ligger der en 1,4 turbodiesel i med 90 HK , en lille ulv i fåreklæder , Toyota selv kalder den for mini Avensis og det er bestemt ikke nogen overdrivelse skal jeg hilse at sige.
    Vi købte den fra ny og har nu kørt små 5 år i den , iøvrigt uden nogen problemer og har ingen planer om at den skal skiftes ud.
    PS , har skrevet en hel del om Toyota iq i min profil under Toyota iq , hvis nogen skulle få lyst til at.læse om den lille vidunderlig som den nu engang er.

Kommentér på:
Hvilen bil overraskede dig / jer ?

Annonce