{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

VW Jetta mk2 pladedele/reservedele {{forumTopicSubject}}

Står og skal have lavet noget rust i min VW Jetta mk2 fra år 1991.

De fleste pladedele der den med golf 2, men bagenden og ud er self anderledes.

Skal bruge selve panelet bagruden sidder i, da det er rusten nede i bunden langs gummilisten, så det er enlig kun bunden jeg skal bruge. Men kan ikke finde det nogle steder! Skal osse bruge gummilisten til bagruden.

Har ledt og ledt, men kan intet finde af de to dele? Er der nogle som kender en hjemmeside eller lign hvir det kan skaffes, så ville det være en stor hjælp!

Tak på forhånd. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Jetta mk2 pladedele/reservedele
  • #1   15. apr 2016 Tvivler på den pladedel findes så det er nok nemmest med en tyr til en hugger og så skære stykket ud og tage listen med

• #2   15. apr 2016 Der er problemet så bare. Der er ingen huggere der har nogle jetta'er? smiley

• #3   15. apr 2016 Hvor har du kigget

Jeg har været meget ved huggeren det sidste år da jeg er ved at bygge en scirocco og min mekaniker er ved at bygge golf 2 så vi kigger på dele fra golf 1 og 2 jetta scirocco og er af og til stødt på jettaen både ved krogs autoophug Rødding autoophug og Ådum så man er nød til at være på tur ofte for at få øje på dem inden de går i presseren

Men ellers har vi en stående nede på marken ved vores værksted dog ved jeg ikke om han vil give lov til at skære i den

• #4   15. apr 2016 Har været meget ved Krogh på det sidste for at hente motor dele osv. Men så vidt som jeg ser, har han ikke nogen Jetta pt.

Har osse overvejet huggeren i Rødding, men der vil jeg da helt sikkert tage ud og kigge snart så!

Den anden dag kørte jeg på motorvejen, og der så jeg faktisk en hvid Jetta uden forskærme stå ved en landejendom. Har lidt overvejet at tage ud og snakke med Herren der bor der og høre om det er en han vil af med hvis den ser okay fornuftig ud i karossen smiley

• #5   15. apr 2016 Men du må gerne høre ham ad ude ved dit værksted om han vil tillade at den blir skåret lidt i. Eller om karossen er tilsalg hel.

Er det måske den jeg har set ude fra motorvejen? Kan se du er fra Esbjerg, så det kunne da godt være smiley

• #6   15. apr 2016 jeg må nok erkende at du har opdaget mit skjulested har snakket med ham om det og det skal koste 500 kr for listen vis den er god nok 0g stykket under ruden

vi er der ude på søndag nok fra kl 10 eller en dag i næste uge efter kl 17

• #7   15. apr 2016 Er den rustfri? smiley

• #8   15. apr 2016 Jeg for lige en opdatering på standen lidt senere og så vender jeg tilbage når jeg har et svar

• #9   15. apr 2016 Her i weekenden passer det mig ikke så godt. Men har du et mobil nummer? Så kan vi lige skrives i den kommende uge og finde ud af noget. Kunne evt osse godt bruge lidt andre pladedele hvis det er muligt smiley

• #10   15. apr 2016 40597309

Kommentér på:
VW Jetta mk2 pladedele/reservedele

Annonce