{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ac/dc hvad mener i
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   19. apr 2016 Hvorfor løsner han ikke remmen omkring hans nosser, så han kan synge, i stedet for at skrige af smerte?!

Gal det lyder ringe!

• #7   19. apr 2016 nu er der jo stor forskel på at de står og øver sig i et studio, og så høre det efter de har øvet sig på scenen på et kæmpe anlæg live, i forhold til det klip du har lagt op.. hvis du høre andre der står og synger i et studio, lyde det også en del dårliger, end live eller på cd.. der skal nok komme knald på når de først står på scenen håber jeg da.. mvh hc

• #8   19. apr 2016 Jeg er da hvertfald glad for at jeg nåede at se dem i Roskilde sidste år. Har købt billet til Århus i år, men jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal tænke eller mene om det. Om ikke andet kan jeg da altid drikke mig stjernelam, så lyder det nok også bedre smiley

• #9   19. apr 2016 Jeg har altid bedre kunne li' Brian Johnson end Bon Scott som forsanger for AC/DC og personligt synes jeg at de skulle have stoppet da Brian ikke kunne mere.
    Axl kan kun ødelægge mere end han gavner. Men jeg tror faktisk at de har valgt at gøre det på den måde for deres fans - uanset hvordan det så er blevet modtaget. Det kommer unægteligt til at skade deres omdømme på kort sigt, men det ændrer heldigvis ikke på at AC/DC er et af de største rockbands igennem historien.

.... og jeg fik købt 6 billetter lige før det blev meldt ud at Brian Johnson ikke kunne mere smiley

• #10   19. apr 2016 jeg valgte ikke at købe billet denne gang. var i Roskilde og blev meget skuffet over live nation, og hele deres opsætning af scene som man egentlig ikke kunne se og lyden var heller ikke god.

• #11   19. apr 2016 jeg var en af dem der ikke nåede at købe billet til acdc i århus og idag er jeg mere end glad for at jeg ikke fik det gjort, jeg er inkarneret acdc fan og har hørt dem 7 gange indtil videre. jeg er vild med både bon scott og brian johnson, syntes de har nogle vildt fede stemmer, men brian kan ikke synge de sange bon sang og omvendt.
    MEn nu er acdc vist bare en synkende skude, for axl har nada tone tilbage og han vil ødelægge acdc's musik og sange med hans skringrende vræleri.
    var/er dog osse ret vild med g'n'r fra dengang de var samlet og axl havde stemmen og ja dengang var hans stemme rigtig fed, nu er stemmen væk, og axl er blevet fed og lasket i stedet

nu smækker jeg noget acdc på stereoen og mindes de gode tider

• #12   19. apr 2016 Jeg glæder mig.

• #13   20. apr 2016 Nu er jeg stor fan af begge bands, men hver for sig.
    Har hørt begge bands, utallige gange op gennem tiderne.

Om Axl Rose kan "være med i" ac dc, min billet er til salg, så det siger lidt.

Men koncerten i Las Vegas var faktisk ok, og en af de bedre med guns n roses i nyere tid, jeg var der.
    Youtube klip gør ikke koncerten retfærdighed.

Kommentér på:
ac/dc hvad mener i

Annonce