{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
148 visninger | Oprettet:

rene L
rene L
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412

Hockenheim {{forumTopicSubject}}

Har overvejet en tur til Hockenheim når den gamle Scirocco er klar med det nye setup.
Er der nogen her inde der ved hvad det koster og køre på banen og måske kender billige overnatnings muligheder i nærheden af banen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hockenheim
  • #1   19. maj 2016 Hvorfor lige Hockenheim smiley den bane er måske for hurtig til den bil, i hvert fald halvdelen af banen... Og så er den også så flad...

https://www.hockenheimring.de/en/public-race-days Der sker noget i august, men ikke ret meget info at finde...

Har du overvejet Knutstorp eller Rudskogen, det er meget billigt at køre der... Sturup er også fed, men ikke ret mange afkørelsesmuligheder...

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #2   19. maj 2016 har set topgear hvor de kørte på banen og kunne være sjovt at komme derned og rive den rundt i de skarpe sving også det at det er en gammel f 1 bane men vil da kigge lidt på de baner du foreslår

• #3   19. maj 2016 Jeg har ikke kørt der, men synes den har 2 meget kedelige lange langsider, den sidste del af banen er dog ret teknisk krævende, men vil helt klart foretrække de små nordiske baner..

Og hvis man skal så langt syd på, så ville jeg overveje SPA og Nurburgring, det er de fedeste baner jeg har kørt på

Kommentér på:
Hockenheim

Annonce