Undgå ballade med politi {{forumTopicSubject}}
Hej derude,
Jeg har læst et par gamle tråde vedr. politiscannere – Nogle brokkede sig over ny kryptering hos politiet, er det det man kalder CTCSS?
Hvis ja, burde scanneren på http://www.politiscanner.dk/ ved navn UBC 280xlt så ikke være i orden til almindelig ”gade brug”?
Rygtet siger, at det er besværligt selv at finde sendefrekvenser for lokalpoliti – Er der nogen der har erfaringer med dette eller som har fået folk fra politiscanner.dk til at indkode frekvenser? Optræder der ikke lister på nettet over frekvenserne?
Nu hvor vi i forvejen er i gang med at undgå myndighederne, er der så nogen der har hastighedssensormålere i sin bil? Altså det apparat man placerer i ruden der slår ud hvis den opfanger at politiet måler ens hastighed.
Hvis ja, fungere det så efter hensigten? Slår det fx ud i tide hvis der holder fotobiler el lign.?
God aften,
Niklas
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 126 Svar: 676
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 15
Hvad hedder forretningen?
mar 2005
Følger: 126 Følgere: 133 Biler: 5 Emner: 240 Svar: 1.131
jun 2006
Skal jeg have kørt en lige strækning? Nu tænker jeg på fotobiler vel at mærke (Synes nemlig godt de kan bruge mindre afstand, tager måske fejl).
Kender du forskel på nogen af dem?
jun 2006
Det undre mig du siger de først måler når min hastighed bliver låst - De skal vel måle på den før de kan afgøre hvor hurtigt jeg køre?
Kan huske min bror havde en da vi boede i USA og den blev generet lige så snart politiet havde deres målere tændt.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 4.378
sep 2003
Følger: 44 Følgere: 51 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 1.431
Hvorfor ikke bare sætte farten ned?
okt 2003
Følger: 1 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 1.610
Men når der står en betjent med en måler, så er det laser, og der har de ingen funktion.
Undgå ballade med politi