{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.560 visninger | Oprettet:

Campingvogn {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Har været ude og købe mig en wilk ci apollo 500 campingvogn fra 1980. og alt er klar til syn og helt perfekt.

MEN jeg kan ikke finde stel nummeret på den man tidligere har været super god ved den og malet rammen på den.
Har slebet al malingen af på rammen i højre siden på toppen hen til gaskassen og på siden helt hen til huset men uden held smiley

Håber i kan hjælpe mig!!!!. eventuelt med billede af nummer placering på tilsvarende vogn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Campingvogn
  • #5   8. jun 2016 det er ejerens ansvar og finde stelnummeret inden syn

• #6   8. jun 2016 Ja stelnummeret står på type pladen og er ikke tilstrækkeligt til syn. og har kikket på trækvangerne foran både højre og venstre side (jeg har slebet i mange timer foran)

• #7   8. jun 2016 Jeg har haft en magentil, så vidt jeg husker.

Stelnummeret sidder (så vidt jeg husker) foran på den del af rammen, som går ud til påspændingsanortningen. I modsatte side af døren, cirka en meter fra påspændingsanortningen på ydersiden.

MEN - går det helt galt så spørg i din lokale synshal. De har en bog hvor de kan slå det op i smiley Det havde de i hvert tilfælde ved Applus i Thisted. Jeg kunne nemlig heller ikke finde den smiley

• #8   8. jun 2016 da SQUIRREL: Har spurt i synshallen men han siger de ikke kan gå længere tilbage end 1990 men må prøve at slibe lidt mere af i v-side af trækvangen.

Kommentér på:
Campingvogn

Annonce