{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  breakdance??
  • #1   25. jul 2006 se floorwars på kanal kbh..

• #2   25. jul 2006 Jakob, nu ved jeg ikke om det kommer som en overraskelse for dig, meeen det er jo en lokal tv-station i Kbh (deraf navnet) og den kan vi jo ligesom ikke tage i jylland, vel?

Det lyder ti lhan ved HVAD breakdance er, men gerne selv vil i gang, så nytter det ikke noget at se på det.

@ temerario, -jeg ved der er flere crews her i Århus, men desværre intet om hvordan det er i kolding. Men det skulle undre mig meget om ikke der var noget dernede af.

Jeg spiller basket sammen med 2 der også breakdancer, og de er begge vildt glade for det, -og nogle imponerende moves kan de jo også fyre af må man sige.

• #3   25. jul 2006 jeg sys det en fed form for dans.

og ja rigtig nok. - det er fordi jeg gerne selv vil i gang.

• #4   25. jul 2006 Jeg har gået til det.. samtidig med jeg gik til capoeira .. jeg lærte sku en del.. og selvom det er næsten 3 år siden jeg stoppede så kan jeg stadig smiley det meget fedt! .. det det eneste dans jeg vil gå til smiley

• #5   25. jul 2006 Jeg danser det stadig, og har gjort det i snart 1½ år.
    Hvis man virkelig går ind for det, er det nok noget af det fedeste, jeg elsker det!
    Gi' det en chance i hvertfald. Men jeg ved ikke lige hvor du kan danse henne i kolding området.

• #6   25. jul 2006 Jo forresten, ved jeg at der er et pat stykker i Vejle der danser lidt engang imellem, men ellers er der også nogle i Fredericia. Men du er også velkommen her i Herning smiley Vi starter nye hold op sidst i august

• #7   25. jul 2006 waaauw det var jo også langt væk smiley

når jeg bor helt nede i Haderslev.

Kommentér på:
breakdance??

Annonce