{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Golf 3 hakker og larmer {{forumTopicSubject}}

hej smiley jeg har en golf 3 cl 1,8
den har her på det sidste begyndt småt at "hugge" når jeg træder på speederen, dem stopper hvis jeg slipper den, eller bare ikke træder til.
den har også fået en underlig "dunkelyd" når jeg køre, den er konstant, men jo hurtigere jeg køre, jo mindre larmer den.
rattet ryster også.

er der nogle der har haft samme problem? eller ved hvad det kan være der er galt?

- hold venligst en pæn tone.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 3 hakker og larmer
  • #1   17. jun 2016 Det kan være mange ting.. Tænding, falsk luft, gasspjæld osv. Har motor lampen lyst? smiley

  • #2   17. jun 2016 motorlampen lyser ikke nej smiley

  • #3   17. jun 2016 Det kan være rigtig mange ting.. Det med motoren kan være fordi din bil har haft dårlig vedligeholdelse så tændrør osv kan være slidt og ikke virke ordenligt... Den anden dunk lyd er igen noget ved hjulet der er slidt.. Hvis ikke du selv kan finde ud af det vil jeg and anbefale du enten for fat i en ven/bekend der kan ellers skal du på et værksted... For de ting der er galt kan gå mere i stykker og dermed vil bilen ikke starte eller andet...
    Ingen her inde kan svare på hvad der præcis er galt uden at kigge på bilen med egen to øjne.. smiley


  • #4   17. jun 2016 nej det ved jeg smiley dunk lyden var så fordi det ene forhjul var løst, det sat en halv cm fra, ved ikke hvordan faan det kan gå løs?! smiley men tak for svar smiley

  • #5   17. jun 2016 Det er sikkert sket fordi hjulet ikke har været spændt rigtig eller med det rigtige moment/kraft

Kommentér på:
Golf 3 hakker og larmer

Annonce