{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Første bil - Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg er en 18 årig dreng som skal have skaffet mig en bil.
Jeg har 10-15k at gøre godt med, og til selve bilen er der ikke de store krav. Den skal egentlig bare kunne starte og føre mig fra a til b, uden at det er besværligt.
Jeg har kigget på nogle forskellige, og har egentlig fundet den her.
Synes selv den ser fin ud, men vil gerne lige have nogle andres meninger.
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/fiat/punto/12/2971773

Håber i vil hjælpe mig.

PS. Ved ikke det store om biler, derfor jeg lige vil høre om i vil tage et kig på den.

Mvh Gustav

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første bil - Hjælp
  • #2   26. aug 2016 Den kan sagtens være fin nok.. men du skal gå den grundig igennem for slidte bøsninger i bærearme og med rust..

Så længe du ikke kommer med et indlæg mere om 3 uger hvor du spørger hvad du kan gøre for at gøre bilen hurtige uden at det må koste noget.. så er der massere alternativer..

Men hvis du kun har 15.000 hvad så med forsikring og vægtafgift?

• #4   26. aug 2016 ja.. jeg vil ikke tale for varmt om en fiat punto heller.. Men man kan da blive overrasket... Jeg ville finde noget andet i hvert fald.

Men ikke noget udkneppet golf 3 eller 4

• #6   26. aug 2016 udover at den skal synes lige om lidt så ser den fin ud.
    men jeg ville råde dig til at finde noget tysk eller japansk smiley

• Mathias
    Mathias Tilmeldt:
    sep 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 56
    #7   26. aug 2016 Havde nok sparet noget mere sammen, og så købt en brugt c1'er eller lignende microbil :-).
    Det du ender med at give mere for sådan en, er nok hurtigt tjent ind igennem det du spare på forsikring, vægtafgift og benzinpenge. smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #9   26. aug 2016 En god mikrobil som en VW UP!, en Aygo ville jeg anbefale. Jeg ved ikke lige om du kan få en af dem inden for budgettet (men især Aygoen har vel været på markedet et stykke tid efterhånden), men ellers er der mange andre udmærket mikrobiler som Citroen C1, eller Peugeut 106 Diesel. Jeg ejer selv en mikrobil, og det er en ganske fin bil når det gælder om at komme fra A til B.

• #10   26. aug 2016 Puntoen er fin (men lidt for dyr). Min bror har 2 af dem og de kører bare. Og er der ting der skal laves finder du ikke en bil der er billigere i stumper.

• #11   27. aug 2016 brug dem på udbetalingen på en ny lyder som det bedste valg for dig

• #12   27. aug 2016 henrik a det er hans første bil, det skal være en skralderkasse

• #13   27. aug 2016 Som de andre siger. Kig på noget japansk istedet, som f.eks toyota smiley

• #14   27. aug 2016 RUH en vw up er det ikke også det smiley spøg til side det bare træls hvis man ikke kan noget med en skruetrækker så bliver det dyrt at have en gammel

• #15   27. aug 2016 henrik a - helt sikkert man skal kunne skrue selv. Jeg og min pap-søn skal op og kigge på en gammel corsa a i dag som hans første bil smiley

• #16   27. aug 2016 det er også en god start bil smiley

• #17   29. aug 2016 Tak for alle de gode svar.

Jeg har det lidt sådan, at den bare skal kunne køre. Jeg er sgu ligeglad med om den er ny eller 10 år gammel, så længe den kan køre.
    Det drejer sig bare om at den skal kunne fragte mig fra a til b.

Kommentér på:
Første bil - Hjælp

Annonce