{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Opdatering af forum-funktionen {{forumTopicSubject}}

Hej alle brugere af BG,

Jeg håber at der er nogle folk "in charge" som også læser dette indlæg, for det er ment meget seriøst, og jeg henleder folks opmærksomhed på det, da jeg ikke mener at få noget feedback når jeg sender det direkte til administrationen!

Bilgalleri.dk er et hyggeligt community, og her er mange sjove mennesker, og et yderst aktivt forum!

Og netop fordi der kommer mere og mere trafik og flere indlæg på vores fora, så synes jeg at det er på høje tid at få opdateret dem, så de bliver mere brugervenlige.

Ting jeg mener bør implementeres:

1. Et dynamisk forum! Hvis nogen skriver i en tråd som ligger 4 indlæg nede på listen, så skal den tråd op at ligge i toppen, indtil der er nogen der skriver i en anden tråd, eller laver en ny. Således vil de senest opdaterede emner altid ligge øverst, og hermed eliminere den voldsomme mængde indlæg om samme emne!

2. Flere redigerings-muligheder for brugerne; man burde kunne redigere i sit indlæg efter man har lavet det, såvel som at kunne slette det (jeg er godt klar over at man kan slette sit indlæg/svar).

3. Hjælpe-admins skal have flere muligheder; det er fint nok at de kan fryse folk, og slette indlæg, men det ville være smartere hvis de kunne låse et indlæg samt redigere i den tekst folk har skrevet, således at man kan se indholdet, men ikke tilføje mere i tråden! Så hvis nogen går helt amok, eller bare er mod BG's retningslinier, så kan tråden låses, de stødende ting kan byttes med *'er eller whatever, og dermed undgår man også 3-6 indlæg om, hvor tråden blev af, hvorfor han/hun blev frosset osv.

Dette er bare et par småting som jeg virkelig savner på BG, og som ville gøre forummet meget mere behageligt at være en del af!

Jeg håber at folk kan sætte sig ind i problemstillingen, og at I vil bakke mit forslag op i forbindelse med Admins mm

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering af forum-funktionen
Kommentér på:
Opdatering af forum-funktionen

Annonce