Opdatering af forum-funktionen {{forumTopicSubject}}
Hej alle brugere af BG,
Jeg håber at der er nogle folk "in charge" som også læser dette indlæg, for det er ment meget seriøst, og jeg henleder folks opmærksomhed på det, da jeg ikke mener at få noget feedback når jeg sender det direkte til administrationen!
Bilgalleri.dk er et hyggeligt community, og her er mange sjove mennesker, og et yderst aktivt forum!
Og netop fordi der kommer mere og mere trafik og flere indlæg på vores fora, så synes jeg at det er på høje tid at få opdateret dem, så de bliver mere brugervenlige.
Ting jeg mener bør implementeres:
1. Et dynamisk forum! Hvis nogen skriver i en tråd som ligger 4 indlæg nede på listen, så skal den tråd op at ligge i toppen, indtil der er nogen der skriver i en anden tråd, eller laver en ny. Således vil de senest opdaterede emner altid ligge øverst, og hermed eliminere den voldsomme mængde indlæg om samme emne!
2. Flere redigerings-muligheder for brugerne; man burde kunne redigere i sit indlæg efter man har lavet det, såvel som at kunne slette det (jeg er godt klar over at man kan slette sit indlæg/svar).
3. Hjælpe-admins skal have flere muligheder; det er fint nok at de kan fryse folk, og slette indlæg, men det ville være smartere hvis de kunne låse et indlæg samt redigere i den tekst folk har skrevet, således at man kan se indholdet, men ikke tilføje mere i tråden! Så hvis nogen går helt amok, eller bare er mod BG's retningslinier, så kan tråden låses, de stødende ting kan byttes med *'er eller whatever, og dermed undgår man også 3-6 indlæg om, hvor tråden blev af, hvorfor han/hun blev frosset osv.
Dette er bare et par småting som jeg virkelig savner på BG, og som ville gøre forummet meget mere behageligt at være en del af!
Jeg håber at folk kan sætte sig ind i problemstillingen, og at I vil bakke mit forslag op i forbindelse med Admins mm
På forhånd tak
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 102 Biler: 4 Emner: 197 Svar: 1.695
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 470
giver dig klart ret i dine forslag, undtagen nr 3.
admins af den ene eller anden art skal ikke have mulighed for at redigere eller fjerne ord i et indlæg, men derimod bare fjerne hele indlægget hvis at det overskrider nogle fastsatte krav ang sprog og samtidig låse tråden.
hvis du laver det på nogen anden måde vil du have en masse der skriger op om at admins bare redigerer i deres indlæg, samt du vil få svært ved at høre eller debatere om eks. BG på en negativ måde.
det er trods alt et forum og der skal være plads ril både ris og ros.....
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.539
jan 2004
implementeres
:o)
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.315
Jeg håber at flere brugere vil finde denne anledning til at sende dette iøvrigt glimrende forslag til vores admin, dette gøres via FAQ i højre øverste hjørne under ris/ros.
Alle dine muligheder er tidligere blevet drøftet og det er derfor ikke af modstand mod dem af de ik er lavet men her lidt konstruktiv kritik: (En kort respons da jeg desværre er på arb)
1) God ide MEN vi har idag meget lidt forumplads på forsiden. Dette gør at indlæg som er nye lynhurtigt forsvinder når 2 brugere sidder og chatter i et ældre indlæg, det er heller ik fair for dem som laver nye emner. Skal denne løsning bruges skal forum have mere plads, evt. på en underside "væk" fra forsiden.
2) NEJ ! I forvejen er det blevet markant sværere at opretholde en lille form for justits efter folk kan slette 1 indlæg. I starten kunne man slette alle så folk skrev en svinsk bemærkning og slettede den før vi kunne hjælpe. Dette vil og kan aldrig blive indført grundet problemer med historikken i at vi aldrig kan se hvad der er sket.
3) JA ! Men i begrænset form som Per hentyder til og ja, vi kan allerede idag slette enkelte svar i en tråd, hele indlæg eller rette indlægsoverskrifter men ikke rette folks kommentarer. Dette er godt nok for nu efter min mening. Vores system kan desværre ikke supportere frysning af indlæg eller af kommentarer/tråde idag. Jeg vil dog bede til at vi kan lave dette fremover. JEg har snarligt et møde med admin igen hvor mange af disse muligheder bliver drøftet.
jun 2003
Følger: 61 Følgere: 89 Biler: 11 Emner: 114 Svar: 3.074
jul 2006
Følger: 56 Følgere: 3375 Biler: 56 Annoncer: 23 Emner: 232 Svar: 1.025
jan 2004
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 470
jeg ligger inde med et tomt domæne med 1 gb plads som jeg kvit og frit gerne vil overdrage til eks. et forum
apr 2006
Følger: 31 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 131 Svar: 1.914
Fremragende forslag og endelig noget brugbart. Keep it real
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.623
www.mopedgallery.dk
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.539
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.623
Men det lyder ikke til at BG vil lave det
jul 2004