{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Banned site (spm. til admin/hjælpeadmi {{forumTopicSubject}}

Der var en herinde som spurgte om noget ang. turbo. Nu har jeg lige læst en hulens masse om turbo og benzintilførsel på den vel nok bedste side hvad tuning angår i danmark. Jeg ville for at hjælpe gutten lægge et link ind som svar men der kom til at stå banned site istedet for.

Hvorfor kan man ikke linke til denne side...???

Er det fordi i er bange for konkurrencen fra deres forum eller hvorfor..??

Det er ellers en fed side med en hulens masse info om tuning og gode artikler og historier.

Admins i ved sikkert hvilken side jeg omtaler, kan i svare på mine spørgsmål..?

Mvh. Viggo.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Banned site (spm. til admin/hjælpeadmi
  • #1   14. aug 2006 Hej Viggo

Der er såmænd intet hemmeligt i at visse hjemmesider er banned herinde. Det hænger sammen med et levn fra fortiden hvor tidl. brugere har lavet egne forums magen til Bilgalleri eller stort set magen til og så igennem lang tid bombarderet dette forum med links til deres egen side. Derudover har folk fra fremmede sider brugt bilgalleri som reklamesøjle og lavet gentagne og atter gentagne spamindlæg på siden indtil vi har været nødsagtet til at lægge en blokering ind på deres hjemmesidenavne, så de ikke vises. Det er ærgeligt men skyldes således en meget lødig omgang med det, man populært kalder net-etik eller netetikette.

Ligeledes synes vi det er fint at folk fra andre sites bruger vores forum til at gøre opmærkso på et arrangement, træf eller andet MEN det skal holdes på et niveau, der er acceptabelt. Når visse søstersider laver 5-10 indlæg dagligt om lige præcis deres arrangementer ødelægger det forum samt vurderes som spam herinde og dette ønsker vi ikke. Derfor beder vi ofte folk om at holde sig til få indlæg om samme arrangement.

Håber på jeres forståelse for dette, som skal ses som en nødvendighed for ikke at få et Forum som drukner i indlæg.

Mvh. Anders

• #2   14. aug 2006 Anders:
    Nu har jeg godt nok aldrig set nogle reklamere for den side viggo henviser til, så lige i det tilfælde passer det ihvertfald ikke...
    Tror Bg admin må have en personligt udestående med admin på power"side".dk

• #3   14. aug 2006 Bdog det kan ikke være kaktus du henviser til, kender ham personligt, og han er IKKE ballademager, men bliver tværtimod MEGET tit misforstået.
    MVH Finn

• #4   14. aug 2006 Noget helt andet er, det er jo nemt at lave mellemrum i navnet, syntes det kører fint som det gør nu.
    MVh Finn

• #5   14. aug 2006 finn nej men grunden til at han ikke har set det den her gang er jo nok at denne side er blokeret af BG. og det står der også i HA's svar

• #6   14. aug 2006 Kaktus>> Dette er den udmelding jeg har fået fra admin da jeg var til møde med dem og er således den forklaring du og jeg må forholde os til. At begynde at væve rundt i hvad årsagerne kan være har ingen af os noget konkret grundlag for og det vil jeg derfor til enhver tid afholde mig fra at udtale mig om.

• #7   14. aug 2006 Så så det jeg mener er at BG nok bare generalt har banned div. sites, tror ikke det er fordi der er noget udeforstående med et bestemt site.
    Bdog jeg syntes da ikke kaktus pisker en stemning op, hvis der er nogen der gør det, så er det dig smiley
    MVh Finn

• #8   14. aug 2006 Pisker og pisker...!
    Jeg kan da piske noget fløde til dig Bdog...
    Lyder lidt som om du trænger til noget sødt.. smiley

• #9   14. aug 2006 Bdog hvis du nu valgte at lade det blive imellem anders t og kaktus, så var denne tråd slet ikke blevet så lang. smiley
    MVH Finn

• #10   14. aug 2006 Ok, jeg skal nok passe på ikke at ligge ord ind i din mund.!
    DOH

Jeg prøvede sådan set bare at forklare Viggo min mening om hvorfor power biiiiiiiib er banned.
    Har du måske nogensinde set rekalmer herinde for pågældende side?

• #11   14. aug 2006 Finn>> Bdog hentyder nok til at bare fordi man som bruger ikke har set eller oplevet en bestemt ting på BG er det ikke ensbetydende med at den ikke har fundet sted.
    Kaktus>> Bare fordi du og jeg og BDOG ikke har set reklamer for power-page herinde, så kender hverken du eller jeg fortidens fulde sandhed og omfang og så ser jeg ingen grund til at sidde og diskutere en masse påstande, vi alligevel ikke kan få bekræftet, vel?

Når man ikke kender sagens fortid eller omfang bør man være påpasselig med at udtale sig om hvorfor admin gør som de gør, ofte er der en ganske velovervejet grund.

• #12   14. aug 2006 Jeg skiver "må have" Det er sgu da det samme som "jeg tror"

I får ret, jeg får fred.. Undskyld undskyld

• #13   14. aug 2006 Arrr... Du fik ret.. Er der mere du vil????

Hader de kvinder der altid skal have det sidste ord, bare fordi de "kan"

Jeg LOVER hermed ikke længere at fornærme Bdog eller admins i forbindelse med min mening om BG´s banned af power biiiiiiib.dk

• #14   14. aug 2006 Anders T: kan sagtens følge dig i det du siger, vil dog stadig mene at tråden er blevet længere end nødvendig.
    MVH Finn

• #15   14. aug 2006 Bdog kaktus ytrede også sin mening,.
    MVh Finn

• #16   14. aug 2006 Jeg ytre også min mening ved at sige, at tråden er blevet længere end nødvendig.
    MVh Finn

• #17   14. aug 2006 Anders T: hvad der er sket i fortiden ved hverken du Bdog eller nogen af os andre, men ser i aldrig fremad og revudere jeres beslutninger, tilpasser jer behovet eller kører i altid i samme rille..??

Jeg mener ikke man kan sammenligne BG og Powerbiip på nogen måde andet end grund ideen handler om biler. Men powerbiip har satset på seriøse tunere og kendere af specielle biler hvor BG blot vil have så mange brugere online som muligt. (heste scooter knallert CYKEL ja CYKEL RC galleri og og næste bliver nok skatboard galleri). Jeg ved nok at det jeg her skriver er ilde hørt hos jer men jeg mener det og det har jeg ret til. Jeg siger jo ikke at det er en dårlig side for det er da nummer 1 side hvis man søger forskelige biler eller inspiration til styling af en bil etc. etc.

Men gælder det spm. om tuning osv. er den anden bare bedre og langt mere seriøs. Derfor ligger mange af de svar som jeres brugere mangler derinde og derfor er det pokkers ærgelig at i ikke lader os udnytte det.

Jeg vil lige sige at jeg har INTET med powerbiip at gøre, jeg har ikke en gang en bruger konto derinde...!!

Og så til dig Bdog: Jeg har aldrig set dig komme med noget som helst positivt i et indlæg endnu men brokkeri og tilsvining er dit speciale og det er i samtlige indlæg hvor jeg er stødt på dit navn. Kaktus kom bare med sin mening i et fornuftigt sprog og så bliver han med det samme svinet til af dig. Hvis du ikke ønsker en debat om dette så prøv at bruge den knap øverst til venstre med en grøn pil som pejer mod venstre (det er den hånd hvor din tommel peger mod højre) og gå videre til andre indlæg som du kan ødelægge. Men hold dig fra det ene emne jeg nogensinde har oprette i dette forum.

Kommentér på:
Banned site (spm. til admin/hjælpeadmi

Annonce