{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Søger SKYLINE R34 ekspert {{forumTopicSubject}}

Jeg har besluttet mig for jeg vil have en Nissan skyline R34

Jeg har søgt lidt på nettet og der ike noget at finde en lille DK..

Men jeg søger lidt videns sparring, fra en som kender de forskellige modeller. Der er jo et hav af udgaver den er produceret i...

Hvad skal man kigger efter:

Årgang
Model
Type
Højre/venstre styret
Automatgear
Osv..

Jeg håber nogen vil byde ind evt sende et nummer jeg kan ringe på eller hvis nogen er fra Kbh område så giver jeg gerne en cafe burger hvis vi kan sidde og nørde lidt på nettet og søge på de forskellige modeller..

BYD gerne ind..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger SKYLINE R34 ekspert
  • #1   30. okt 2016 de findes ikke i LHD. så det er da et punkt du kan slette.
    har du pengene så gå efter en nurnburg edition. så er dine penge rimelig sikre vil jeg skyde på

• #2   30. okt 2016 Jeg har ellers set dem som venstre styret..- har os læst mig frem til man kan bygge dem om til LHD..

Men det nu ike afgørende..

Der findes nemlig et hav af modeller - GT-R GT-T V-SPEC 1 & 2

Der skal bare være en mening med galskaben..

Det svare lidt til BMW E30'erne dem kender jeg nemlig meget til..

De fås os i et hav af modeller - her er årgang model og type og afgørende for prisen.. og man kan få en fed mtec 2 til fornuftig penge.. i modsætning til en M3 som koster det dobbelte..

Det så her man skal gøre op med sig selv hvad man vil have.. men først skal jeg forstå R34 til bunds..

• #3   30. okt 2016 prøv at ringe til Lasse fra japaner import. dk han burde kunne give dig uddybede svar??

• #4   30. okt 2016 Bilen er en racerbil i forklædning.

Den er bygget til og være RHD. ville aldrig om så det lignede fabrik, vælge en der var LHD.
    En rigtig japaner, er højrestyret smiley

Har du ingen problemer med at betale 500.000+ for en 17 år gammel bil, så vælger du selvfølgelig en GTR.

Hvorimod en GTT er en fremragende bil, og jeg har på intet tidspunkt fortrudt min.

Min mening er, kig efter en i 98-99 årgangene, GTR eller GTT de kan begge uden problemer synes og godkendes herhjemme.

Kig dem godt efter i drivlinje, og karosse, der er efterhånden nogle stykker der har været igennem et par unge knægte der har behandlet dem som lort.

Du skulle have været 14 dage hurtigere, så kunne du have købt min smiley

Facts.

Motor.
    GTT = RB25DET - 2.5 liter, Single turbo. Baghjulstræk
    GTR = RB26DETT 2.6 liter, Twin turbo. 4-hjulstræk

GTR er bredere i karossen, både bagskærme og forskærme er noget bredere.
    og GTR har 6 gear manuel, hvor GTT har enden 5 gear manuel, eller Automatgear. (Køre hammer godt iøvrigt)

Det er da en start. der er lidt mere underoverfladen. men nu har du da en idé

http://jpdjapan.com/ - Det var dem der tog min hjem fra Japan. Thomas hedder ham der har det. Yderst flink mand der ved hvad han snakker om.

• #5   30. okt 2016 Tusind tak for info Rico

Det ligende info og erfaring jeg søger..

Var lige inde og se din.. den stod FANDME FLOT.!!! Og du har jo lige solgt den.. smiley

Må jeg spørge hvad den røg for..? Du kan bare skrive det i PB til mig.. lover at holde det for mig selv..

Der skal være en mening med galskaben og derfor skal det give mening at betale for en GTR frem for en GTT.. pris forskellen er enorm..

Og jeg nyder nu mere og kigger på min E30 frem for at køre den.. det samme kommer til og gælde for en R34

• #6   30. okt 2016 Tak tak.

Ja den røg her for halvanden uges tid siden smiley

Jeg skriver en PB.

Kommentér på:
Søger SKYLINE R34 ekspert

Annonce