{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

ML
ML
Emner: 1 Svar: 8

God side at søge biler på i Tyskland? {{forumTopicSubject}}

Hej Freaks smiley

Jeg skal have hentet mig en nyere Mercedes Benz hjem fra det Tyske, men jeg er virkelig ikke fan af Mobile.de kender du mon en bedre side jeg kan kigge efter brugte vogne på? smiley

På forhånd tusind TAK for Hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God side at søge biler på i Tyskland?
  • #1   21. feb 2017 AutoScout24

• #2   21. feb 2017 AutoScout24 er god! Selvom det bedste er Mobile.de, og det vil det altid være smiley Ellers kig rundt på nogle tyske Mercedes forummer, kan ske der er noget til salg.

• ML
    ML Tilmeldt:
    sep 2010

#3   22. feb 2017 Alright, tak skal i have, det må jeg prøve, ellers må jeg finde mig i mobile.de smiley

• #4   22. feb 2017 Prøv da AutoScout24 og mobile.de. Der fandt jeg mine gode biler. Mange har bilerne på de 2 sider samtidig det har jeg set mange gange.

• #5   22. feb 2017 Mobile er da den fedeste side længe.. F.eks. Bilbasen halter 400 år efter.. Alle de kriterier man kan søge efter er alt for lækkert..

• ML
    ML Tilmeldt:
    sep 2010

#6   22. feb 2017 Jeg har også brugt mobile.de før, jeg ved ikke hvad det er, jeg synes bare ikke om siden, og synes at alt for mange biler er der ikke taget ordentlige billeder af og ofte heller ikke indvendig...

• #7   22. feb 2017 Sådan er det også på autoscout.. Ligesom det er på bilbasen.

Tyskland og det at tage billeder til salgsannoncer har aldrig været noget særligt med mindre vi snakker top-biler - og standard Mercere og BMW´ere er ikke top-biler..:)

Det er samlebåndsvarer de sælger..

• ML
    ML Tilmeldt:
    sep 2010

#8   22. feb 2017 Nej det har du nok ret i smiley

Kommentér på:
God side at søge biler på i Tyskland?

Annonce