1.084 visninger
|
Oprettet:
Gammel Holder græstrimmer ryger kraftigt ud af udstødningen {{forumTopicSubject}}
HJÆLP
Jeg har her i påskeferien bakset med at bygge min gamle Holder græstrimmer om til en slags ladvogn. Jeg er super glad for resultatet, og da jeg testkørte den var der ingen problemer. Efter 20 min. ville jeg tænde den igen, og nu kommer der en enorm mængde hvid røg ud fra udstødningen. Vi tjekkede den for olie, og det lader sig til at den suger alt for meget olie. Vi har fyldt olie tanken op to gange men den var Tom efter et minuts kørsel begge gange...
Søger alt hjælp jeg kan få, da jeg er super træt af at den ikke vil virke optimalt nu når jeg har brugt så lang tid på stel og vogn:/
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.575
apr 2017
Følger: 11 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 2
Jeg fandt også den ventil du snakkede om som jeg formoder virker som en slags choker... men det har samme resultat selvom den er åben eller lukket
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.575
apr 2017
Følger: 11 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 2
Vi tør næsten ikke at skille stemplet ad, da vi ikke ved om vi kan få de samme pakninger samt om vi overhovedet kan få en ny stempelring til så gammel en maskine, hvis det viser sig at være problemet
Gammel Holder græstrimmer ryger kraftigt ud af udstødningen