{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snyd til session
  • #1   1. sep 2006 hehe læs mit nlæg jeg lige har lavet

• #2   1. sep 2006 skal du os på mandag?

• #3   1. sep 2006 jeg kom ikk pga af jeg har astma ;D

• #4   1. sep 2006 Nej, skal ikke endnu.. Men har tænkt i noget tid at det gider jeg satme ikke smiley

• #5   1. sep 2006 alltså heg bruger briller og ser ikke en dald uden..
    jeg må baer begynde at stamme derinde.
    og lade som om jeg ikke kan høre noget som helst

• #6   1. sep 2006 **M@~RTIN# R

hvillken prøve... er det dansk eller ?

en iq test eller hvader det

• #7   1. sep 2006 Jeg var til fodbold kamp dagen før og var mega bag stiv da jeg sku til session , jeg forstod ikk en skid af prøven, så jeg blev os erklæret ugenet, havde jeg godt nok ikk noget imod

• #8   1. sep 2006 Haha okay, jeg bliver nødt til at finde på et eller andet.. Kan man ikke sige man er narkoman?

• #9   1. sep 2006 bare sig du er bøsse.. så kommer du IKKE ind!

• #10   1. sep 2006 det er da ellers meget sjovt at være inde

• #11   1. sep 2006 Er i nogle tøssedrenge? :). Jeg har ikke været inde endnu.. Men jeg vil gerne.. Det er da os kun 4 måneder..

• #12   1. sep 2006 Ja, kunne jeg godt forestille mig. Men det passer slet ikke ind i min uddannelsesplan..

• #13   1. sep 2006 kun 4 mdr sådan nogle kyllinge,jeg skulle være inde i 11 mdr:-)

• #14   1. sep 2006 jeg styrtet engang på knallert.. og har fået et kæmpe år efter det.. så ka ikk rigtig bruge mit ben.. smiley
    Ska heller ikk ind og lege røver og soldater.. det ka de få alle de frivillige til smiley

• #15   1. sep 2006 og hvis i kommer ind,selv om ikke gider så vælg artilleriet,de laver
    ikke en sk**

• #16   1. sep 2006 Ja den holder jeg sku med dig i. Hvis jeg kan blive fri, så er det sku den vej jeg vælger!!!!

• #17   1. sep 2006 Lån en astmaspray... Kom ikke selv ind da min værnepligt frafaldt da jeg skulle korsbånsopereres et par måneder efter session

• #18   1. sep 2006 hehe, du kan godt få det udskudt hvis du er igang med uddannelse.. ;D ind med dig, men føler heller ikke p.t jeg gider, men så siger min far han sparker mig derind smiley

• #19   1. sep 2006 artilleriet hva det..

kan man ikke komme ind etsted hvor man IKKE skal løbe, eller have en hed sauna klub sammen med andre drenge

• #20   1. sep 2006 også sidder jeg her og ærger mig over at jeg ikke kan komme ind i milli, hvorfor hader folk det så meget, er i bange for at opleve noget nyt??

• #21   1. sep 2006
    Morten A Nej slet ikke.. jeg vil bare opleve nongle andre ting end at skyde med våben og løbe og sove i en sove pose...

hvis det er muligt at lave andet end til vil jeg meget gerne ind.. vil gerne være tekniker osv for dem

• #22   1. sep 2006 tøser mand.. hele bundtet.
    skal ind til februar.. bliver sku da så fedt. Melder mig frivilligt som mekaniker.. så skal der laves bæltekøretøjer yeaaaaa

• Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 163
    #23   1. sep 2006 ved ikk om du kan slippe for at komme til session, men hvis du ikk gider i mili skal du bare sige du ryger en masse hash og tager stoffer, så blir du 100% kasseret =) (hvis de skulle tage pis prøver eller noget, selvom det tror jeg næppe de kunne finde på, så bare syg en joint dagen før du skal derind =)

• #24   1. sep 2006 Ronni: Max Nice!!!! Det er det jeg gør smiley

• #25   1. sep 2006 hottie > det er for at snyde fjenden.. skal til holstebro bliver najs

• #26   1. sep 2006 Den der med at sige du er narkoman er ikke smart, det kommer til at stå i dine papirer i fremtiden !

• Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    aug 2006

#27   1. sep 2006 Jeg blev kasseret pga jeg sagde jeg havde et hash misbrug (hvilket jeg os havde)...

og til jer der siger "tøsedrenge" osv. hvorfor er man en tøsedreng bare fordi man ikk gider derind og spille klovn?

nogen siger det pga uddannelsen, ja det rigtigt at man kan vente til uddannelsen er færdig og så tage derind, men det os rigtig fedt at skulle i militæret når man lige er blevet udlært og vil tjene nogle svendepenge.... not.

Drop mili, hvis der en dag blir krig kan alle og enhver alligevel få lov til at få et gevær i hånden og skyde løs på alle de skide irakker og hvad de ellers hedder nede fra mellemøsten...

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.166
    #28   1. sep 2006 en kammerat sagde at han røg hash...

så spurgte de ham ikke han kunne undvære det i de 9 måneder han skulle ind? nej, sagde han bare og blev kasseret med det samme......

• Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    aug 2006

#29   1. sep 2006 Nikolaj S? hvad snakker du om, står sguda ikk i dine papirer hvis du har et misbrug din knold, det er ingen forbrydelse på nogen måde.. haha, det står i hvert fald ikk i mine smiley

• Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    aug 2006

#30   1. sep 2006 samme her alteaman smiley

de spurgte om det ville være et problem hvis jeg ikk røg i de 4 måneder jeg skulle ind, så sagde jeg - jeg vil ikk stoppe med at ryge for at komme ind og springe, og hvis i alligevel lukker mig ind ryger jeg bare derinde smiley

• #31   1. sep 2006 hmm håber bare de ungår mig pga min briller.. ser ikke e skid uden dem..min bror kom ikk ind pga det

• Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    aug 2006

#32   1. sep 2006 hvis din bror ikk kom ind pga det og du har samme problem kommer du sgu nok heller ikk sømand smiley

• #33   1. sep 2006 håber jeg ikke.. men han er 10år ældre end mig så tiden er ændret lidt jo

• #34   1. sep 2006 ronni > det er nu engang sådan, at det er lovpligtigt her i landet.. spørg mig ikke hvorfor, men der er jo nok en god forklaring på det et eller andet sted. Og find bare på alle jeres latterlige undskyldninger, for at undslippe.. i er sku nogle egoister i mine øjne. Hørte engang om en der sagde til session, at han fik sådan nogle blackout's periodisk.. et par dage senere kom politiet for at bede om hans kørekort! hold kæft jeg var flad af grin.. omg

• #35   1. sep 2006 griner... jeg var indkaldt 10 mdr i oksbøl i JYLLAND... men 14 dage før jeg skulle ind brækkede jeg hånden til boksning..

så blev det rykket 6mdr og skulle i stedet for 9 mdr til sjælsmark kasserne...

3uger før jeg skulle ind der kom jeg til skade på arbejdet og skar en sene over i hånden og blev akut opereret og skulle gå til genoptræning i 3 mdr for at bevæge min ene finger 100% igen..

så kaldte de mig til ny session og blev kasseret for at være for meget syg.. GRINER..

men hvis jeg ville ind når min hånd blev rask 3mdr efter kunne jeg bare søge ind jo... ej så tror jeg sku jeg springer over.. obersten blev helt blå i hovdet da jeg sagde det var 100% spild af tid.. smiley

• Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    aug 2006

#36   1. sep 2006 man skal ikk tvinges til noget man ikk vil, så vil jeg fatkisk skide højt og helligt på loven.

• #37   1. sep 2006 de prøver man kommer til er på dansk, de er ikk svære, men det kræver 29 point mener jeg for at komme ind. hvis i ikk gider ind, så svar forkert på de prøver, så bir i erklæret uegnet. men på den anden side 4 mdr er ikk meget, når man tænker på før i tiden, var de sku inde i 11 mdr. jeg ville sige prøv det, og få det overstået. hvis en udd er i vejen, så gør det bagefter. men jeg vil vædde på det er spændende, når man først kommer igang. men smag og behag.

• #38   1. sep 2006 min exkæreste tissede i sengen som voksen og blev erklæret uegnet.. så bare sig du er sengevæder smiley

• #39   1. sep 2006 hvorfor fanden er man en tøsedreng hvis man syntes at det er noget bræk at skulle bruge de måneder af sit liv på det pjat.. da jeg skulle til session var værnepligten på de cirka 8 måneder. Det gad jeg fandme ikke. Jeg var lige udlært og ville hellere tjene en ordentlig slat penge istedet for at spilde min tid derinde.....
    Så snyd og lyv alt det remmer og tøj kan holde (hvis altså i ikke ønsker at komme ind;O)
    De spurgte mig om jeg overhovedet havde lyst.. Og der fik de såmænd et klart nej, og jeg kunne gå min vej som en "fri" mand;O) lækkert!

• #40   1. sep 2006 så "glæder" jeg mig til, hvis der bliver krig eller terroraktioner i lille danmark så vil 80% af danmarks befolkning løbe rundt og vide bjælde af hvad man skal foretage sig.....

• #41   2. sep 2006 i er sgu som nicolai siger en flok tøsedrenge alle sammen,jeg var inde i 1978 og en del tid efter det,jeg er hverken krigsgal eller den slags og bandede det da også langt væk engang imellem,men har sgu savnet det siden,har ikke set nogen af dem jeg var sammen med siden sidst i 83,men har så efter følgende mødt en af dem jeg som jeg startede med i 78 og ikke havde set siden 80 på ferie i Italien sidste år og igen i år på den samme campingplads,det var sgu fedt og møde en gammel soldaterkammerat efter så mange år og så så langt væk,fedt,TAG DOG DE SNALLE 4 MDR,DET ER EN FED PERIODE I DIT LIV,HÅRDT JA,MEN DU VIL STADIGVÆK SNAKKE OM DET NÅR DU BLIVER 50.

Kommentér på:
Snyd til session

Annonce