{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Jonas E
Jonas E
Tilmeldt:
22. apr 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kandidat studerende, brug for besvarelser til spørgeskema om biler {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Jeg er i gang med, at skrive et speciale om elbiler og folks holdning til disse. Jeg vil sætte stor pris på, hvis du vil sætte tid af til at besvare dette. Spørgeskemaet kan findes på følgende link:

https://aarhus.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_cSKB19fXqwQuSGN

Mvh.
Jonas Ebsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kandidat studerende, brug for besvarelser til spørgeskema om biler
  • #1   22. apr 2017 Værsågod.

  • #2   22. apr 2017 Under sidste punkt, kan man ikke vælge videregående uddannelse... det virker skørt..

    Et ok spørgeskema, dog syntes jeg formuleringen af nogle af spørgsmålende manglede "håber" istedet for forventer, og i design måske have taget nogle andre designeksempler end elbiler der ligner elbiler smiley


  • #3   22. apr 2017 Line

    Håber og forventer er to vidt forskellige ting...

    Forventer jeg, at der kommer nogle betydningsfulde ændringer i forhold til elbiler inden for de næste fem år? Næh.

    Håber jeg, at der kommer nogle betydningsfulde ændringer i forhold til elbiler inden for de næste fem år? Bestemt!

    De valgte biler dækker feltet okay, kan godt se hvad du mener, men de elbiler der er på det danske marked er designet vidt forskelligt, så man rammer design spørgsmålet ret godt. Samt det er elbiler som den gængse dansker har taget stilling til smiley

    Savnede også at kunne trykke videregående... Så nu er jeg altså Bachelor... smiley


  • #4   22. apr 2017 Jonas - ja jeg ved godt det er 2 forskellige ting, det er jo derfor jeg kunne ønske en anden formulering, netop fordi jeg ikke forventer det, men derimod håber det...

    Jeg kunne måske have ønskes Volkswagen´s E golf også var repræsenteret i feltet smiley


  • #5   22. apr 2017 Jo men det kommer jo an på hvad meningen er med skemaet smiley

    Var ikke bekendt med at de kom med en ren elbil... Den er sgu lækker nok smiley


  • #6   22. apr 2017 Jonas L - både UP og Golf (7) fås som rene elbiler smiley

    Ja det er vi enige om, men ville gerne have haft valget.. fordi jeg ikke mener man kan forvente det (medmindre man sidder i regeringen og arbejder med det til hverdag) smiley


  • Jonas E
    Jonas E Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #8   2. maj 2017 Mange tak for svarene! Beklager jeg ikke har fået svaret på jeres spørgsmål, men jeg forsøger at måle forventninger (hvorvidt du forventer f.eks. den nuværende regering indføre tiltag), og ikke hvad folk håber.

Kommentér på:
Kandidat studerende, brug for besvarelser til spørgeskema om biler

Annonce