682 visninger
|
Oprettet:
Kandidat studerende, brug for besvarelser til spørgeskema om biler {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen!
Jeg er i gang med, at skrive et speciale om elbiler og folks holdning til disse. Jeg vil sætte stor pris på, hvis du vil sætte tid af til at besvare dette. Spørgeskemaet kan findes på følgende link:
https://aarhus.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_cSKB19fXqwQuSGN
Mvh.
Jonas Ebsen
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 540
jul 2015
Følger: 16 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 325
Et ok spørgeskema, dog syntes jeg formuleringen af nogle af spørgsmålende manglede "håber" istedet for forventer, og i design måske have taget nogle andre designeksempler end elbiler der ligner elbiler
feb 2005
Følger: 33 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 1.702
Håber og forventer er to vidt forskellige ting...
Forventer jeg, at der kommer nogle betydningsfulde ændringer i forhold til elbiler inden for de næste fem år? Næh.
Håber jeg, at der kommer nogle betydningsfulde ændringer i forhold til elbiler inden for de næste fem år? Bestemt!
De valgte biler dækker feltet okay, kan godt se hvad du mener, men de elbiler der er på det danske marked er designet vidt forskelligt, så man rammer design spørgsmålet ret godt. Samt det er elbiler som den gængse dansker har taget stilling til
Savnede også at kunne trykke videregående... Så nu er jeg altså Bachelor...
jul 2015
Jeg kunne måske have ønskes Volkswagen´s E golf også var repræsenteret i feltet
feb 2005
Følger: 33 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 1.702
Var ikke bekendt med at de kom med en ren elbil... Den er sgu lækker nok
jul 2015
Ja det er vi enige om, men ville gerne have haft valget.. fordi jeg ikke mener man kan forvente det (medmindre man sidder i regeringen og arbejder med det til hverdag)
apr 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Kandidat studerende, brug for besvarelser til spørgeskema om biler