{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "ægte" autoophug- sjælland
  • #1   28. apr 2017 Sådan fungere stort set alle huggere i Jylland smiley skal i bestille dele og så piller de dem ud eller hvordan?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #2   28. apr 2017 De få jeg har været hos her på sjælland har jeg selv afmonteret hos..
    Men forstår godt dem der ikke gider at folk selv afmontere.. Folk er nogen idioter, og smadre gerne for 1000kr for at de hurtigt kan få fat i deres 50kr del!

• #3   28. apr 2017 Der ligger en ved Taastrup hvor man kunne, ved ikke man kan/må længere.

• #4   28. apr 2017 Mange hugger opblever at for hver 50kr de sælger for er der for 50kr i kundens lomme. Samtidig er bilen de har taget dele fra beskadiget med yderligere 1000-2000kr. Måtte igennem 6 biler hos hugger en før jeg fandt den plastik dims jeg skulle bruge. Den var i de andre biler den var bare flået ud fordi. Man skulle havde fat i blæsermodstanden og ikke lige magtede at gøre arbejdet korrekt. Så på grund af idioter som dem er det blevet sværere at få lov at gå ind på pladsen.

Nå det sagt så det modsat også meget rart med sådan en som Surhs der har det hele på hylder og kan finde dele på 3min.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #5   28. apr 2017 Var ved en Mercedes ophugger syd for Berlin for mange aar siden,han havde aldrig solgt noget i "lomme" stoerrelse indtil den dag han lukkede pladsen for kunder.
    Ingen smadrede bagruder for at faa et par hoejtalere mere,ingen oedelagte doersider for at faa fat i et rudehejs mere.
    Mener at han sagde at reservedels salg pr bil var steget med over 30% pr bil efter de selv begyndte at afmontere...
    Ikke at jeg et oejeblik tror at traadstarter ville vaere saadan et svin,men forstaar ogsaa godt de forretninger der ikke gider smide saa mange penge vaek.

• #6   28. apr 2017 De to huggere jeg kommer hos i Slagelse (Slagelse Autoophug og Ravnskjær) har altid givet mig lov til at gå på pladsen og skrue stumper ud.

Men som de andre siger, så kræver det at man opfører sig ordentligt og ikke ødelægger for en formue. Og hvis man kommer ind med en attitude og mener at de er "kællinge ophuggere", så skal man nok ikke satse på at få lov til at gå på pladsen.

• #7   28. apr 2017 Har afmonteret en del dele fra forskellige biler hos Frederiksværk autodele

Bjørn

• #8   28. apr 2017 ja ok kan godt se problemstillingen, med idioter der smadre og stjæler alt.

Men omvendt, hvis man mangler nogle "unormale" små' dele.. så der ingen huggere der har det liggende.

men ja, må prøve og spørge pænt.

• #9   28. apr 2017 Duponts autoophug. Ligger mellem Ringsted og sorø. Der tager de ikke tingene så tungt..

Kommentér på:
"ægte" autoophug- sjælland

Annonce