{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Første bil {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg står og skal til at have min første bil jeg har kigget på en BMW 118d men har set at der skulle være noget knas med at de har en kæde, som kan blive rigtig dyr hvis den går i stykker. Så tænkte på om der var nogle der vidste om det er på alle årgange den har det problem og eller har noget at sige om bilen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første bil
  • #1   15. maj 2017 Har lige været på Bilbasen og læse hvad tidligere ejere har at sige om 118d, og en del skriver faktisk problem med kæde! -prøv evt. selv at gå ind og læse, jeg ville nok ikke vælge den model hvis jeg vidste det..

• #3   15. maj 2017 En ny motor er trods alt i den dyre ende, i forhold til et par fjedre! -så forstår godt trådstarter spørger..

• #4   15. maj 2017 Ja men havde nemlig kigget lidt rundt, men fandt også en tråd hvor der var nogle der sagde det kun var dem fra år 2006 til og med et eller andet årstal. Så ved nemlig ikke om 05 modellen har problemet, men tænkte at nogle herinde måske havde haft noget erfaring med det eller vidste noget omkring det

• #5   15. maj 2017 jamen så find en hvor kæden er nyskiftet på så ved du der er en del km inden der sker noget med den kæde jeg har haft mange biler og hver gang jeg har købt en ny har jeg normalt tjekket hvad fejl de kan have og så når jeg har købt den går jeg bilen igennem men kan så også lave det hele selv så det altid en fordel og som andre også skriver næsten alle biler har ting de kan døje med

• #6   15. maj 2017 Det er på modellerne med N47 motor, den kommer først i 07. Dog er der flere der er til salg, som har fået skiftet.

• #7   15. maj 2017 Generelt er BMW dyre i dele. Alt kan gå i stykker.. Har set den bedste 1.gang bil (Corolla E10) smide et ben ud af blokken men det stadig den bedste billige bil.

Hvis du føler for en 118d så det da fint. De køre fint osv. Jeg ville dog til hver en tid købe en med større motor kg Automatgear nå det gælder BMW.

• #8   15. maj 2017 sad lige og kiggede godt rundt og kom frem til at en seat ibiza nok ville være et lidt bedre køb økonomisk, men tak for hjælpen! smiley

Kommentér på:
Første bil

Annonce