{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løn
  • #2   30. maj 2017 Min bror fik vist 155 kr., da han lige var udlært.

• #3   30. maj 2017 jeg startede på 145 smiley

• #4   30. maj 2017 27521 kr. (±7461 kr.) i måneden ifølge Jobindex.dk/tjek-din-loen

• #5   30. maj 2017 Så meget som muligt og gerne sort smiley smiley smiley
    polobjørn

• #6   30. maj 2017 Fik 130 da jeg blev udlært i 2011. Mekaniker = skod løn

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #7   30. maj 2017 se fagforening

• #8   30. maj 2017 Tror da min bror er oppe på 165-170 kr. i timen som 22-årig. Det er helt hæderligt for en så ung mekaniker, synes jeg. Bevares, man kan også få mere visse andre steder, men jeg synes ikke ligefrem, det er DÅRLIGT.

• #12   30. maj 2017 Michael S
    Det er meget muligt, det er lavt i forhold til, hvad du tjener. Inden for hver branche er der tale om udbud og efterspørgsel. Hvis du får højere løn som skraldemand, må det betyde, at "ingen" gider at være det (firkantet sagt).

Inden for min branche er lønnen meget høj. Det er så bare mit held. Men det giver begrænset mening at sammenligne det med en mekanikers løn, da vi ikke laver noget, der tilnærmelsesvis minder om hinanden smiley

• #14   30. maj 2017 Det er da ellers sådan lige omkring gennemsnitslønnen i Danmark, man får som nyudlært. Helt ringe må det da ikke være.

Men det er fair nok, at det er for lavt til nogle. Så er man fri til at søge noget andet. Jeg ville også nødigt "nøjes" med den indkomst - så var der da nogle ting, der skulle skæres ned på herhjemme og nogle ting, vi ikke kunne få til at løbe rundt med hus, biler osv. Men sådan er det jo.

• #16   30. maj 2017 Udbud og efterspørgsel. Sådan er det - og det skal der ikke pilles ved smiley

Jeg ville heller ikke bytte dit arbejde ud med mit. Heller ikke, selv om lønnen skulle have været højere.

• #18   30. maj 2017 kommer an på hvor henne jeg har fået fra 130 til 230,- i timen det afhænger meget af hvor i jylland og hvor stort værkstedet er, og hvor meget omsætning der er, ligeledes afhænger det jo af hvilken funktion du primært har og til dels handler det jo om hvor meget ansvar du har og hvor dygtig du er til dit arbejde.

umiddelbart vil jeg sige som alm mekaniker på et værksted i jylland burde lønnen ligge på 145-165,-

• #20   30. maj 2017 Jeg pakker byggematerialer i et privat eget firma og har været der i 11 år nu og det er ufaglært hvor alle timelønnet får den samme løn og jeg er steget stille og roligt fra 124kr til 169 og vi er igang med at forhandle ny løn som nok blive over 10kr på de næste 3 år

• #21   30. maj 2017 jeg gik til 170 hvor jeg var før. Skulle så bare søge 25km væk, så fik jeg 11kr mere i timen og bonusordning. så det er meget hvor henne af du søger. begge steder er mærkeværksteder.

• #23   30. maj 2017 Jeg kan ikke se, du beskriver andet, end udbud/efterspørgsel og mekanismerne heri. Efterspørgslen efter lagerarbejdere til en højere løn er jo åbenbart bare ikke en efterspurgt vare blandt arbejdsgivere.

Du er jo nødt til at se lidt mere nuanceret på det smiley

Men vi er heldigvis alle fri til at søge nyt arbejde. Du kan jo bare søge i finanssektoren, IT-sektoren eller et tredje sted, hvor der gives en høj løn smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #24   30. maj 2017 Daniel R det er altid arbejdspladserne og alle andres skyld ikke. Som Bay skriver så må man søger nye græsgange hvis man ikke synes græsset er grønt nok.

Synes 150 kr i timen som nyudlært mekaniker lyder helt fint. Hellere det end 170 kr. i timen for at være i et job eller på en arbejdsplads man ikke bryder sig rigtigt om. Løn er vigtig, men trivsel er vigtigere for mig.

• #25   30. maj 2017 @Bay - Ved nu ikke om jeg er enig i, at der er et særlig højt lønniveau i finanssektoren smiley Det kommer bestemt også an på, hvad man laver inden for sektoren

• #26   31. maj 2017 #25. At røvrende kunderne. smiley

• #27   31. maj 2017 #25
    Det viser statistikkerne, at der er. Og det er nu også mit personlige indtryk efter at have arbejdet der 10 år smiley

Det er fx ikke mange steder, man kan tage en 2-årig kontoruddannelse og være sikret 32-33.000 kr. om måneden smiley Bare lige for at nævne et enkelt eksempel.

• #28   31. maj 2017 2 årig uddannelse efter gymnasiet for 32-33k ?

Det er da normalt nok, eller hvad ?

• #29   31. maj 2017 Njaah, det kommer an på, hvad man betegner som "normalt". Der er ikke mange steder, hvor man får så meget i det generelle Danmark. Men man gør sikkert i fx hovedstadsområdet. I Midtjylland, hvor jeg bor, er det en høj løn at få som 22-årig. Især, når man tager i betragtning, at man måske stiger yderligere 10-15.000 kr. over de efterfølgende 5-10 år, hvis man er en af dem, der vil arbejde for det.

Det er for så vidt også lige meget. Det lyder jo ikke til, at det er aktuelt for trådstarter at træde ind i den finansielle verden smiley

• #30   31. maj 2017 det op til mester. bare det Ikke er lavere end mindste løn.
    total skod hvis man har en lorte chef.

• #31   16. nov 2017 Som Andres fra SKP i Skjern har sagt alt under 150kr er værdiløst som mekaniker.

Kommentér på:
løn

Annonce