{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

Søger godt topnøglesæt {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter et kvalitets topnøglesæt som minimum indeholder:
- 1/4" og 1/2" skraldenøglesæt med mindst 4-32mm toppe samt nogle toppe i tommer.
- Tændrørs-top, Forlængere, T-nøgle, kardanled, bits (phillips, ligekærv, unbrako)
- Ringgaffelnøgler i millimeter minimum 7-19 millimeter (også gerne i tommer)

Jeg har kigget på disse to som lever op til mine krav:
https://www.10-4.dk/varer/vaerktoj/topnogler/bahco-topnoglesaet-S87-7

http://www.biltema.dk/da/Vaerktoj/Handvarktoj/Topnogler-og-Trakvarktoj/Topnoglesat/Topnoglesat-stort-150-dele-2000016668/

De indeholder ca. det samme. Dog har den fra biltema over dobbelt så mange toppe til tommer, og den har desuden fastnøgler i både millimeter og tommer (Bacho har kun fastnøgler i mm.)
Men jeg vil være sikker på at det jeg køber er noget kvalitet som kan holde længe, så jeg vælger kun den fra biltema hvis kvaliteten minimum er den samme som Bacho.

Nogen der ved om der er forskel på kvaliteten af de to?
Eller har i andre forslag til gode topnøglesæt som kan opfylde kriterierne?

Tak for hjælpen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger godt topnøglesæt
  • Bent B
    Bent B Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 92
    #1   29. jul 2017 Kender begge sæt, og det bliver nok en stemme på bahco-sættet herfra. Kvaliteten er ok i biltema-sættet men:
    1. finish smiley , Det er ikke fedt at røre ved.
    2. Der bliver brugt 3/8" fra 14 til 19 mm.
    3. Selve plastickassen det kommer i, det er ret besværligt at sætte en fastnøgle
    tilbage. De forskellige bits har en tendens til at sprede sig.
    Der er mindre i bahco sættet, men det rart at røre ved, kassen fungerer og der bliver kun brugt 1/4" og 1/2".

• #2   29. jul 2017 har selv det sæt bahco du linke til. det okay har haft det mange år. og det er ikke til at slide op. men det sæt du viser fra biltema. har jeg haft i et mindre sæt. og der ødlage jeg hurtig skrællen. så det ikke så stærkt. men skal også lige sige jeg er hård ved mit værketøj. det bliver brugt.

• #3   29. jul 2017 Kender ikke Biltemas sæt , men har Bacho - ville nok gå efter Bacho.

• #5   29. jul 2017 det kommer jo så også an på hvad man køber af værketøj i biltema. har selv en del der fra. de laver skrælnøgler der kan holde. men det de dyre af dem. men sådan er det jo tit vil man have rigtig god kvalitet. så koster det også lidt mere.

• #7   29. jul 2017 det bahco du viser #6 er faktisk det jeg selv købte ved Harl Nyborg. for over 10 år siden. og har det stadig. og det er bleven brugt meget så det kan holde.

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #8   29. jul 2017 Bacho holder 100. Privat har jeg en blanding af alt muligt. Jeg har et elora 3/8" skralde sæt, en stak gedore fastnøgler og bato 1/2" skralde sæt, plus en masse knipex og bahco tænger. Bato brugte man også i et tidligere job jeg havde, og det kunne holde til at blive brugt. Biltemas værktøj kender jeg ikke kvaliteten på, jeg har aldrig brugt det.

• #9   29. jul 2017 Har selv det Bahco sæt du linker og det er super lækkert at arbejde med, man kan virkelig mærke at det er kvalitet

• #10   30. jul 2017 Hej
    Wera, Hazet, Gedore, Belzer, Beta, Brüder og mv
    Bacho er blevet kinøjsisk og OK -desværre er kasserne kun til at lukke op og skide i.
    Biltema er OK til prisen men ikke super kval.
    MVH KP

• #11   30. jul 2017 Jeg har et 1/2" sæt fra Biltema og er yderst tilfreds. Har aldrig kunnet smadre en eneste top, og de bliver bestemt ikke skånet.
    Yderst gedigent værktøj og skraldenøglen holder stadig. En dråbe olie med jævne mellemrum gør underværker.
    Bahco har jeg kun i skruetrækkere og svensknøgler. De kan holde til mosten, men om de er bedre end så meget andet skal jeg lade være usagt.

• #12   30. jul 2017 Jeg har lidt forskelligt fra Tecos, Bacho, Belzer, Bato, Stahlwille og også Biltema. Og jeg er ganske tilfreds med mit biltema sæt, som jeg nok ville vælge ud fra det du skriver, da det opfylder flere af dine ønsker end Bacho sættet. Jeg synes også det er lækkert at have 3/8 del skralden med og med 10 års garanti går det jo ikke helt galt.. jeg har ikke ødelagt noget i mit biltema sæt endnu, måske jeg bare har haft hårdere fat i det tecos og bacho jeg har ødelagt?..

• #13   30. jul 2017 Jeg har selv det bacho sæt, og jeg syntes bare at det virker 100%, jeg har haft mit sæt siden jeg var 16 år og er 23 nu. Jeg har intet ødelagt endnu, og jeg bruger mit ofte og jeg har været hård ved det.
    Det sæt du linker til har de jævnligt på tilbud i silvan 999kr ellers har de også bacho i Harald N smiley

• #14   30. jul 2017 Hej
    Har fået et stk 6 år gammel skralde retur i Biltema.
    Tror ikke de regnede med at der kunne præsteres et købsbevis smiley
    Alle ligger i en Biltema kvittering skuffe - just in case smiley
    MVH KP

Kommentér på:
Søger godt topnøglesæt

Annonce