{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til salgs annonce
  • #1   1. sep 2017 Overskriften
    Tilføj et D (1.6D) så man ikke tror det er en benzin motor.
    Udstyr I punktform. Eks.
    Fartpilot
    A/C
    Sæde varme
    Osv

Din pris er høj for en bil der har kørt "langt"
    Især da diesel ikke er så eftertragtet mere.

Angiv Ejerafgiftens pris og synsdato. Er der vinter hjul med. Hvad køre DU på literen i den

Annoncer den på DBA. Bilbasen, gul og gratis...

• #2   1. sep 2017 Tak for forslag. Mht til pris kan jeg kun finde en der er billigere som har kørt meget længere. Men ser lige igen på prisen. Tilføjer og retter nogle ting.

• #3   1. sep 2017 Sådan kan man jo også gøre opmærksom på at man har noget til salg..

• #4   1. sep 2017 Nu søgte jeg råd hvad der kunne gøres bedre ved min annonce. Som du kan se så står der hverken hvad der er til salg eller link i tråden smiley

• #5   1. sep 2017 Som så gør at nogen vil tjekke din annonce... Der er mange måder at omgå reglerne på og det her kunne ligne en af dem smiley

• #6   1. sep 2017 Nu var jeg ikke ude på at få mere trafik på min annonce, for hvad hjælper det hvis dem der kigger ikke er interesseret i bilen? Igen tak til Sø-Propel for at skrive noget jeg kunne bruge til noget.

• #7   1. sep 2017 Vurdering på bilpriser.dk siger : salg til forhandler kr. 27.900. Byttepris ved køb af anden bil hos forhandler kr. 35.900.
    Så prisen er nok for høj - sorry.

• #8   1. sep 2017 Det helt i orden Erik, men hvis du kan finde en til salg for de priser. Må du gerne sige til for jeg kan ikke.

• #9   1. sep 2017 Fordi det er noget nær umuligt at sælge de gamle diesebiler. Der er ikke mange mennesker i dag der vil købe en dieselbil der koster 5.500kr pr. år bare i ejerafgift, så kan bilen være nok så god. At den nærmer sig 300.000km vil også få en masse potentielle købere til at springe fra. Jeg tror personligt at du skal et godt stykke ned i pris for at have en chance for at få den solgt i ren handel

• #10   2. sep 2017 Salih, det drejer sig om at sælge din bil og ikke hvad andre (fejlagtigt) forlanger for deres (som jo heller ikke er blevet solgt).
    Som en anden skiver, du skal nævne alle de gode ting der er ved din bil.
    Billeder i annoncen er alt for mørke, og der mangler nogle flere af interiøret.
    Når jeg nævner værdiberegningen, er det fordi den er baseret på konkrete salgsprisen aktuelt.

• #11   2. sep 2017 Du skal nok skrue ned for prisen... Min mormor har lige købt en magentil i benzin med 196.900 på klokken for 32.000kr hos forhandler... Der er ikke vildt meget salg i den slags biler i øjeblikket

• #12   16. okt 2017 Så fik jeg solgt min Volvo, kan oplyse min pris ikke var helt ved siden af smiley

Kommentér på:
Hjælp til salgs annonce

Annonce