RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  maling
  • #1   27. sep 2017 www.autolakhandel.dk

De har lidt af hvert.. smiley

• #2   27. sep 2017 jeg køber altid mit maling på ebay.de. jeg finder den farvekode jeg vil have. og søger på det så kommer alt frem divs firmaet der har det og deres tilbud. og så kan jeg vælge hvor meget jeg vil have af det . og så det leveret med dhl i løbet af 4 dage ca

• #3   27. sep 2017 og alle de gange jeg har bestilt der har det altid være fra det firma her. de har alt i autolak/maling http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=200643895053&category=179432&pm=1&ds=0&t=1503278628000&ver=0&cspheader=1

• w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #4   27. sep 2017 Sæt dig godt ind i hvilke produkter du vil bruge og overvej om det er noget du vil rode med, mange af 2k produkterne i dag indeholder isocyanid og det er giftigt, som i centralnervesystems-lammende giftigt.

I øvrigt kræver det enormt meget arbejde og er svært at få pænt, der skal en del øvelse til bare at få det nogenlunde og det er ærgerligt at lægge så meget arbejde i noget og så få et lidt øv resultat.

Næste gang jeg skal have malet en bil tror jeg at jeg spartler og sliber selv og dermed laver alt det tidskrævende arbejde der gør en prof omlakering så latterlig dyr , så kan en rigtig maler kaste lakken på til sidst.

Det kan nok kun lade sig gøre uden garanti og den slags, da de fleste malere nok vil sige at en amatørspartling ikke er go' nok, og det er nok også rigtigt at det aldrig bliver 100% på denne måde men men men..

• #5   27. sep 2017 Du kan også prøve at køre ud til en autolakerer og høre om han vil sælge lidt maling. Det gjorde jeg, sidst jeg skulle have malet noget. Han sagde, at idag bruger de fleste vandbaserede maling. Der var ingen problemer i at smide 2 komponent klarlak ovenpå.

• #6   27. sep 2017 Autolakhandel.dk har også god vejledning og kunderservice næsten døgnet rundt så du kan ringe hvis du har et spørgsmål mens du evt er i gang smiley

• #7   28. sep 2017 fedt fedt jeg var hos en maler for at købe maling 250 ML med hærder og klarlak kostet 500 kr og nu skal jeg have malet en hel bil derfor vil jeg finde et sted med billigere maling da det andet bliver for dyrt . jeg har 25 års erfaring med sprøjtemale og ja det bliver godt der skal bare være godt med varme

• #8   28. sep 2017 det også der for jeg køber det fra Tyskland af. sidst købte jeg til en hel bil med alt .det vil sige sprøjtespartel/grundmaling det et. og maling blandet 4 liter og lak fortynder og filter plus hænder det gav jeg 1000kr for ca. og det kan man ikke få det til her hjemme og det var med forsendelse.

• #9   28. sep 2017 Hvad med silikone fjerner

• #10   28. sep 2017 det kan du også få ved dem. men har ikke selv købt det . da jeg altid har købt 5 liters dunker herhjemme og sådan en holder jo længe. så det lang tid siden jeg har købt sidst

• #11   28. sep 2017 oki hvor køber du det her hjemme for har altid haft det der jeg var før men nu hvor jeg er nu skal jeg selv det bare vist du kender et billigt sted i danmark

• #12   28. sep 2017 kender ikke lige nogen billige steder med det andet end på ebay . da sidst jeg købte det var igennem en maler som ikke er her længere . så når jeg løber tør . køber jeg det nok på nettet lige som jeg gør med det maling jeg bruger.

• #13   28. sep 2017 Hej
    Esbjerg maskinlak i forskellige RAL kode
    mVH KP

Kommentér på:
maling

Annonce