{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

rene L
rene L
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412

undervogns behandling trust pilot {{forumTopicSubject}}

hold da op trustpilot er skod
lagde en historie op omkring Dinitrol på Formervangen i Glostrup
da jeg har sat vinter hjul på min kammerats bil og kunne i den forbindelse konstatere at slidlaget er meget tyndt og der var en hellig dag ved fjeder fæstet på bag vangen
i dag modtager jeg en mail fra trust pilot hvor de skriver at de har pillet min anmeldelse af pga et af deres medlemmer har indklaget eller hvad fanden der stod
gik på trust pilot og så at dinitrol har skrevet at det måtte være et andet sted den er blevet lavet
hvad faen er trust pilot så værd intet de knepper folk i røven og lader deres kunder sortere i anmeldelserne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undervogns behandling trust pilot
  • #1   29. okt 2017 Ja. Har I gået direkte til Dinitrol og bedt dem rette det?

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#2   29. okt 2017 ikke endnu det var i går jeg skiftede hjul på hans bil

• #3   29. okt 2017 En helig dag ? Er det ikke bare fordi bilen er pil rådden og der flækket en flage af ? hvad stod der i den andmeldelse ? Og hvorfor skulle du brokke dig over din kammerats bil ?

• #4   29. okt 2017 Ud over at jeg ikke giver meget for Trustpilot mere, det er alt for nemt for virksomhederne at få piller kritiske anmeldelser af.
    Men hvorfor anmelder du en handel/job som du intet har med at gøre, og hvorfor giver du ikke lige Dinitrol chancen fir at udbedre det inden du fare til tasterne.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#5   29. okt 2017 rådden nej det er en bil der er 16 m gammel Skoda Yeti til 325000 kr
    jeg brokker mig ikke over bilen det er en dejlig vogn køre fantastisk er pisse misundelig
    nej jeg brokker mig over at de laver sådan en gang skod arbejde på en fabriks ny bil
    helligdagen er der pga at de kun har sprøjtet i en vinkel nede fra jeg har selv været ansat på et Dinitrol center og ved at de maks bruger 2,5 time på en bil han har betalt 4 kg for det det i sig selv er tyveri men de har jo en form for kartel virksomhed alle undervogns firmaer eller ville det ikke være så dyrt

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#6   29. okt 2017 4 fordi det er noget svineri de har lavet nu er der rust på for broen pga manglende slidlag

• #7   29. okt 2017 Du har jo intet med det at gøre... det er KUNDEN der kan bedømme en virksomhed, og det er så ikke dig, det er nu engang sådan det fungere.
    Der ud over er det sku useriøst ikke lige at give Dinitrol en chance først.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#8   29. okt 2017 7
    du ´har ret i at det er kunden osv jeg er ny bruger inde på trus pilot og har først i dag læst op på reglerne og vil i den forbindelse kontakte min kammerat og få hans data og oprette ham der da han intet begreb har om den slags ting
    mht at give dem en chance for at udbedre fejlen er det jo reelt for sent da der er opstået rust i for broen
    det kommer mig ved da det er mig der råder ham osv da jeg har en hel erfaring inden for biler

• #9   29. okt 2017 Jamen held og lykke så.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#10   29. okt 2017 tak i lige måde

• #11   29. okt 2017 Med?

• #12   29. okt 2017 Den er jo ikke gennemtæret a rust, så ville nok tage de lidt rolig, rens det af og sprøjt noget på selv..

Hvis du i dit indlæg på Trustpilot har skrevet lidt grimt, så forstår jeg godt de fjerner Det, men hvis man skriver i en sober tone, så har jeg aldrig fået fjernet mit, jeg bruger det ofte, både negativt samt positivt.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#13   29. okt 2017 jeg skriver altid i en sober tone men eftersom det ikke er mig der er kunden og det er mere end 12 m siden har de fået fjernet det de kan jo ikke have en negativ anmeldelse PUHA det koster jo kunder

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#14   29. okt 2017 jeg får bilen på fyn her i løbet af ugen til service da det koster en krig i KBH
    når den så er serviceret kommer den hjem i min lille mancave og så må jeg jo i gang med afrensning grunder tekstyl osv

• #15   30. okt 2017 Hvis jeg havde en ny bil så fik den sikkert noget 2k epoxy maling . Den holder sikkert bedre end dinitrol osv

• #17   30. okt 2017 Hold nu der er garanti inden for dinitroel det er deres pligt at sørge for at bilen ikke ruster inden for 2 år så hvis der er hellig dage og begyndende så står det for deres regning så send bilen en tur ind forbi fdm eller kør den tilbage der til hvor det er blevet lavet og sig der at det her skal der rettes op på Held og lykke

• #18   30. okt 2017 Tvivlsomt

• #19   30. okt 2017 Vedr. Trustpilot,

Så der det ikke en pind værd, for vil man lave vrøvl kan det ikke lade sig gøre.
    Jeg købte en bog for 185,- og fik den leveret til tiden.
    En uge efter blev der taget to gange mere på min konto, jeg var blevet bondefanget ved at købe det gode tilbud, og derved tilmeldt en bogklub med et månedligt kontingent.

Bladkiosken- Plusbog det var ikke muligt at få beløbet tilbage, og jeg vil sætte det ind på Trustpilot, anbefalet af min søn, der også har internet butik, det var umuligt for mig at gennemføre.
    Det skulle slettes og det lykkedes, ellers skulle alt slettes i banken og jeg skulle have et nyt Dankort.

• #20   30. okt 2017 Jeg fik en positiv anmeldelse slettet da man ikke mente jeg havde været kunde, jeg skulle så tage en kopi af Lin slutseddel som bevis og maile til dem, som om det kommer til at ske smiley
    Bil forhandleren var oven i købet i kontakt med dem, men det fik han ikke meget ud af.
    Det er blevet ubrugeligt de senere år.

Kommentér på:
undervogns behandling trust pilot

Annonce