{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Godkend/Afvis Politiken holder ikke! {{forumTopicSubject}}

Tjah nu kommer der lige en gang "tud" eller hvad man kalder det men synes det med at afvide og godkende ikke holder... Jeg prøvede at lægge min bil ind da jeg havde købt den, godt nok stod den ude hos forhandleren og havde ikke plader på osv osv, men bilen var købt og var min, og da jeg prøvede at få den herind blev den afvist med nogle begrundelse "Det kan jo bare være en bil du har taget billeder af så folk kan tro det er din"... Nu sad jeg så og søgte rundt på forskellige biler, og faldt (bare for at tage en af dem) over en Focus ST som på alle billederne ikke har nogle plader på men som er kommet ind? Det holder jo ingen steder... Kan godt være bilen er federe end min den nye, men det vil så også sige at hvis jeg fandt en Skyline et eller andet sted uden plader på og fik taget mange billeder af den så ville den kunne komme herind pga det er en "fed bil" :-|.. Det holder jo ikke guys and girls, DET EN OMMER !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godkend/Afvis Politiken holder ikke!
  • #1   18. sep 2006 Ja, det er så dejligt let at pege fingre hva.... hva med om du bare napsede dit digicam med udenfor og skød 10 friske pics, så tror jeg ikke du ville ha' flere problemer med at komme ind igen.

• #2   18. sep 2006 Prøv hør, hvorfor er FOLK SÅÅÅÅ DESPERATE med at få deres biler herind..!! Så VENT dog til du kommer hjem med bilen og få taget nogen gode og fine billeder og derefter smid den herind, så skal den sku nok komme ind..!!! FORHELVED der er sku ingen der allerede tager billeder af ens bil hos FORHANDLEREN hvis den er købt OGSÅ regner med at den kommer herind FØR den egentlig står udenfor lejligheden??

Sorry for jeg er lidt hård her, men altså slap dog af og tag jeres tid til at smide jeres biler herind...?????? SUK...

• #3   18. sep 2006 Pappi - Fat nu noget, er ikke "sur" eller hvad man kan kalde det på folk der har fået deres biler ind uden plader osv, men på at hvis du har en fed bil uden plader osv så kan du få den ind, det er jo ringe "politik" herinde.. Man har jo også set folk med mindre kønne biler blive afvist bare pga bilen er "grim" ?

• #4   18. sep 2006 Enig med Pappi og Zahid.

<b>AJay

• #5   18. sep 2006 Zahid - Læs den før du begynder at hidse dig op over det...

• #6   18. sep 2006 er altid lettest at tude.... og nej det holder ik.... men prøv at sig at folk enten ska være ved bilen eller de ska sætte registeringsattest af bilen ind.... det er lidt sent når der er så mange brugere....

• #7   18. sep 2006 Nick - Rigtigt nok, skulle man nok have gjort fra starten af smiley

• #8   18. sep 2006 Folk køber sku også deres biler der er pisse grimme eller flotte UDEN plader, måske bare for at tune dem, fremvise dem til shows osv, så det med plader har intet med noget af gøre..

MAN skal bare tage nogen fair billeder og 1 med et bevis hvis man har en "sjælden" bil model fx eller noget i den stil.. Så skal folk sku nok stemme den herind.. ENIG med dig at folk er sindsyge herinde, men det er nu ikke 100% af folk herinde der er.. smiley Der er gudskelov stordel af de 100% der er gode nok tror jeg.. smiley

Peace....

• #9   18. sep 2006 Nej slet ikke, var også mere princippet i det hele jeg "brokkede" mig over, har intet at gøre med folk som ejer bilen smiley

• #10   18. sep 2006 Du har sku også ret et sted Morten, hehe.. Men sådan er det herinde, tit faktisk, derfor mener jeg bare at hvis de "onde" ikke lærer det, så må vi andre bare gør endnu en god gerning og sætte flere gode billeder med typisk 1 bevis.. smiley

• #11   18. sep 2006 Ja, bliver nok nød til at blive et godt forbillede så, hehe smiley

Kommentér på:
Godkend/Afvis Politiken holder ikke!

Annonce