{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Søger Computer Nørd. til hjælp med HD {{forumTopicSubject}}

Er der ikke lige en der kan hjælpe mig med min nye HD.

Den er 8dage gl. sad og var ved at spille. og lige med et genstartede min com efter det har den ikke kunne starte op igen. den kommer til der hvor der står Windows Xp og så går den over i en Blå skærm. jeg kan ikke komme i kontakt med den til at kunne formater den igen..

Nogen idèr ??

gerne en der kan hjælpe mig jeg må ringe til.. ellers vil det tage lang tid at forklare..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Computer Nørd. til hjælp med HD
  • #1   18. sep 2006 blå skærm er en (ofte) en kritisk hardware fejl....
    Jeg ville prøve få slettet alt på den harddisk, og så partitionere den igen (dele den op..)..og så naturligvis gen indstallere WinXp..hvis det ikke hjælper, så har du en hardware fejl..og det kunne som du selv lidt er inde på...være harddisken....


  • #2   18. sep 2006 hvis jeg flytter den jumper der sidder i den vil den godt begynde at formater. Men når man kommer der til hvor man skal vælge at inst Xp siger den der ingen HD er og den vil genstarte om 15sek efter det går den over på blå skærm..

    Først troede jeg det var noget andet Hardware på min com der kunne være skyld i det. Men efter jeg sat den Gl hd i var der ikke noget galt..

    Så det kan kun være min Nye HD. Jeg har været nede med den der hvor jeg har købt den de ville lave en test på den og så ringe til mig med svar.. De ringet og sagde der var et pr filfejl på den men nu virker den siger de. men kom hjem og NADA om den virker.


  • #3   18. sep 2006 Ellers søg eller sprøg her.... de plejer og hjælpe med alt http://www.eksperten.dk/

  • #4   18. sep 2006 Ehm.. Inden du nu gør det. så Hvis du har op til flere ramstenger i maskinen. Så prøv og pille den ene ud. Altså den ene efter den anden, hvis en ramstang er defekt, kan det sagtens få systemet til at crashe. Du kan evt osse trykke del en masse gange inden lige når den den starter. så kommer du ind i bios'en, Der er en over menu som hedder power, og nede i bunden af den HARDWEAR MONITOR der kan du se hvis din cpu bliver for varm, dette kan osse forusage system crash. Men pil indlig ikke ved noget derinde. overhovdet. smiley

  • #5   18. sep 2006 Lidt for sent ude smiley Vidste ikke du havde prøvet med den gamle igen.

  • #6   18. sep 2006 BarbaRossa R.. kan det ikke være. for de virker jo fint med den gl HD jeg bruger lige nu.

  • #7   18. sep 2006 Samme her lidt for sent ude hehe.

  • #8   18. sep 2006 Jeg sidder feks med et stort problem med min egen cpu bliver for varm. Har købt ny køler, men den passede ikke helt. Og har en ram stang som lige et blevet defekt. Skal lige siges den var helt ny, og købt hos tjdata.dk intet der bippede der. Men den ville slet ikke starte op, den gjorde som morten siger, genstartede hele tiden når den nåede til et bestemt sted.

  • #9   18. sep 2006 BarbaRossa R: alle bios versioner er ikke ens og nogle kan du slet ikke se graderne på smiley

    når men prøv at sætte den gamle disk i og gå i fdisk eller partionen magic hvis duu har det se om du kan finde begge diske og kan du det ja så prøv at formater den nye

    hvis du stadig ikke kan se den der så prøv at gå ind i bios og tjek om du kan se den der

    kan du heller ikke se den der så tag harddisken ud af computeren og tjek alle de små pinde som sidder der hvor du sætter dit IDE kabel i (hvis det ikke er en sata)
    tjek om de alle står op og der ikke er nogle knækkede


  • #10   18. sep 2006 Martin (24) F din computer behøver absolut ikke at bippe fordi din ram blok er defekt

  • #11   18. sep 2006 Anders j, Ved du om man kan se inden i xp hvor varm cpu'en er?

  • #12   18. sep 2006 Nu har jeg sjovt nok Et asus bundkort smiley men har ikke fået dette program med .ved du hvor dette kan findes? Evt på asus.com?

  • #13   18. sep 2006 takker smiley

  • #14   18. sep 2006 nørder smiley

  • #15   18. sep 2006 hvis du ikke har fået programmet med er det ikke 100% sikkert dit bundkort har den mulighed smiley men det er et forsøg vær smiley

    Martin (24) F: det kommer helt an på hvilken fejl der er på ramne ram kan godt være defekte hvor de stadig virker nogle londe så får du de berømte blue screens smiley

    du kan få ram testere som tester dine ram det hedder vist nok mem85 eller sådan noget det er en dos version


Kommentér på:
Søger Computer Nørd. til hjælp med HD

Annonce