{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Stort dilemma, vedr. min bank {{forumTopicSubject}}

Går og overvejer lidt hvad jeg skal gøre, håber i kan komme med nogle inputs ?

Det er sådan at jeg har 80.000 kr ude og hænge for materialer og overarbejde, i det gamle firma. Ringede så ned til min bank og ville have forhøjet min kassekredit fra 15.000 til 30.000. Har lige været på ferie, og brugt lidt for mange penge + det andet...

Vi havde snakket om det før, hvor hun sagde jeg bare skulle faxe mine lønsedler. Fint nok, gjorde jeg så.. Hører så ikke mere fra hende, og går ud fra det er i orden.

Skal så lige ind og have nogle smøger, hvor mit dankort så bliver afvist. Ringer så ned og hører hvad der sker. Mit kort er så lukket, og hun gad ikke åbne det igen. Fint nok, må jeg jo så leve med. Har stadig lidt kontanter liggende, til dårlige tider smiley

Hun ville godt give mig et lån, hvor jeg så bare skulle betale en mådentlig ydelse, fedt ?

Anyway, nu til pointen.. Mente hun sagde noget med min far har været nede i banken, for at spørge om min økonomiske situation... Kan ikke huske sammenhængen, og forbindelsen var dårlig. Ringer derned igen i morgen, for at høre om jeg nu også hørte rigtigt. Gider ikke konfrontere min far med det, hvis der ikke er hold i det.

Men men men.. Hvis det nu er rigtigt, og hun har udtalt sig om det, kan jeg få hende fyret den samme dag... Ville i gøre det ?

Skal lige siges, min far har arbejdet sammen med en, for 1 mio. år siden, som nu sidder i den samme bank, jeg har. Derfor kender de ham.

Jonas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stort dilemma, vedr. min bank
  • #1   18. sep 2006 Og ligemeget hvad skifter jeg bank. Nogle der kan anbefale en ? Det var Bg bank

• #2   18. sep 2006 Jeg ville da under alle omstændigheder skifte bank....

At hun ikke vil åbne dit dankort, men derimod give dig lov til at låne penge lyder til at hun/de bare er ude på at tjene penge på dig...!

• #3   18. sep 2006 danske bank de har lige lånt mig penge til en mc uden at stille garanti eller noget

• #4   18. sep 2006 jeg ville blive tosset hvis min bankrådgiver diskuterede min økonomi med andre.. og for det andet ville jeg blive lige så tosset hvis hun lukkede mit kort uden at ringe til mig. Jeg havde en bankrådgiver der gjorde det samme med at lukke kortet, og hunrigede ikke, så jeg ringede ned til afdelingsledern og svindede min bankrådgiver til og sagde at jeg ville skifte bank med det samme hvis jeg ikke fik en ny bankrådgiver, og samme dag havde jeg så en anden.. og der har ikke været problemer siden

• #5   18. sep 2006 hun har tavhedspligt eller hvad det hedder, så du kan bande på han kan få hende fyret hvis hun indrømmer det eller der er beviser for det...

• #6   18. sep 2006 Jan - Hun må slet ikke vidergive mine oplysninger til andre, når jeg er over 18, uden en skriftlig tilladelse. De slår hårdt ned på det, og fyrer hende på stedet..

Evo 8 - Ja, lige præcis.. Hun skal bare være glad for de penge jeg betaler i rente !

• #7   18. sep 2006 lyder rigtigt neder. hvis du går ned og siger at du har mistanke om at din rådgiver har snakket over sig kan de se i deres system hvornår hun har været inde og kigge. Og hun må på ingen måde sige noget til nogle om din situation til nogle. så tag ned og snak med cheffen og hende. heller ikke din far. kun hvis du er under 18.

• #8   18. sep 2006 www.spksvestsalling.dk De har mega gode renter på indlån

• #9   18. sep 2006 Hvordan fanden kan de udlevere oplysninger til din far om din økonomiske situation? Det må de da ikke, og det rager vel egentlig ikke din far? Med mindre du er mindre årig, hvilket jeg tvivler på :). Men har hørt godt om Spar Nord, min kammerat har den bank og de skulle være til at snakke med. Overvejer selv at skifte bank, for jeg kan som lærling, med lån på 25K ikke låne mere, selvom jeg betaler af hver 14. dag når der er løn. Jeg har under 6mdr tilbage som elektrikker lærling og er sikret arbejde når jeg er udlært, mens en bekendt som er 19, ikke igang med udd. har lånt 140K i samme bank og har købt/smadret 9 biler på 13 mdr. Så jeg skal også ned og brokke mig snart. Det er Nordea jeg har nu.

• #10   18. sep 2006 Thomas - Hende her er så smart at sende rykkere... Jeg åbner aldrig min post, for er aldrig hjemme, så hvad fanden hjælper det :s

The real Rocco - Ved det heller ikke 100 %, men hvis det passer, skal hun også have den største sviner i morgen. Tror oveni købet jeg tager derned og besøger hende. Lidt ærgeligt, for hun er pisse lækker

• #11   18. sep 2006 jeg har spar nord og dem er jeg godt til fres med

• #12   18. sep 2006 bg + danske bank kan jeg ikke anbefale... med mindre du har penge... for det er banker der ikke tænker og gør så meget for folk uden så mange penge...

jeg har selv lige skiftet bank fra danske til nordea... og det var dem jeg fandt mest fornuftige og mest hjælpende....
    men ring rundt og snak med de forskellige banker og hør hvad de kan tilbyde netop dig

• #13   18. sep 2006 Jesper Ja lige præcis. Dybt latterligt..

Rasmus - Det rager slet ikke min far overhovedet. Er der en Spar Nord i Danmark, altså Kbh ? smiley Eller er det en jyde bank ?

• #14   18. sep 2006 The real Rocco:
    ET ORD: VERDENSKLASSE!!!!

• #15   18. sep 2006 jeg har diba.. En rigtig god bank, dog ligger den kun på sydsjælland

• #16   18. sep 2006 Chino - Gør jeg også hvis jeg får det bekræftet i morgen, hvor der er en bedre forbindelse... smiley Tro mig.. Heh

Real Rocco - Cool, må lige snakke med dem smiley

• #17   18. sep 2006 Har også haft bg bank før, men syntes de var for latterlige så skiftede sgu.. De lukkede mit dankort fordi det var 500kr i overtræk, selvom jeg havede ca 50000kr til at stå dernede bare på en anden konto.

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.166
    #18   18. sep 2006 bg stinker - jeg havde selv bg før, nu har jeg nordea og er yderst tilfreds

• #19   18. sep 2006 Real Rocco - Har jeg også hørt godt om. Kunne også godt tænke mig Jyske bank. Har bare hørt det ikke er så smart, både at have en privat og firmakonto, det samme sted

• #20   18. sep 2006 - Alteaman - Efter de fusionerede, så ja smiley

• #21   18. sep 2006 jeg ved godt a der ikke er nogle der gider høre det ( heller ikke mig selv ) men hvad med bare ikke bruge flere penge end man har? ved godt a det ikke er det, det handler om, men hvis man lod værre med det, var al dennne problematik sikkert ikke opstået.

min hvis du vil låne penge, så snakk med nordea. en a mine venner skylder dem næsten 200k, de er ikke nærrige med sådan nogle lån smiley .

just my 50 cent's

• #22   18. sep 2006 philip H - Tja, hvorfor købe tøj i Kvickly, istedet for at købe D&G ?

Real Rocco - Deres firmarådgivere er gode, ihvertfald hende jeg har smiley

Ernst - Det var også en mulighed. Der ligger en tæt på mig smiley

• #23   18. sep 2006 hvis pengene ikke er til andet jonas?.

og - ja så for at slippe for problemer som det her

• #24   18. sep 2006 philip H - Pengene er der, bare hos en anden person, som skylder mig 80 k.. Min far aner ikker hvordan min økonomiske situation står til. Det rager heller ikke ham. Har nok penge, bruger dem bare for hurtigt, heh. Problemet er heller ikke min kassekredit, ikke vil blive forhøjet, fuck om jeg har dankortet, når der ligger penge i puden. Problemet er hvis min bankrådgiver, har udtalt sig om mine kontier

• #25   19. sep 2006 Der er sgu rådne mennesker i alle banker. Jeg har - og har altid haft - Danske Bank, men har skiftet bankrådgiver nogle gange fordi jeg ikke har været tilfreds med dem. Hende jeg har nu er mega flink, og jeg er yderst tilfreds som det er nu smiley

Kommentér på:
Stort dilemma, vedr. min bank

Annonce