{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil. Hvilken?
  • #1   28. nov 2017 De nye serie fra Nokia tænker jeg på smiley

  • #2   28. nov 2017 jeg vil have den nye Iphone SE i 2018

  • #3   28. nov 2017 Iphone.... ligegyldigt hvilken du vælger har Android brugere haft samtlige features de sidste 2 år... smiley

    Jeg havde valgt one+ 5T


  • #4   28. nov 2017 Samsung galaxy s6 er en super fed telefon, og den burde da være til at få for rimelige penge i dag...!!

  • #5   28. nov 2017 V8 lover, kommer der en ny SE? smiley

  • #6   28. nov 2017 Ja, der er snak om en ny SE.

    Billig, så vælg Huawei P10 Lite


  • #7   28. nov 2017 Huawei P9 eller P10 måske?

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #8   28. nov 2017 Det kommer vel an på hvor meget du vil bruge på en telefon?

  • #9   28. nov 2017 Gider ikke bruge så meget på en telefon med mindre der følger en Xbox med (har PS4)
    smiley
    Hukommelse er vigtigt da jeg bruger Spotify meget og ellers så fungere den bare som telefon



  • #10   28. nov 2017 P10 er relativ billig lige for tiden, og så har den snart alt smiley
    64gb hukommelse, dual sim osv.
    Hvis du skal bruge dual sim kan du ikke bruge ekstra sd-kort.
    Kører du kun med 1 simkort kan du sætte 256 gb kort i den smiley

    https://www.gsmarena.com/huawei_p10-8514.php


  • #11   28. nov 2017 Jeg har Samsung note8. fik den for 6700kr fordi jeg havde abb iforvejen.

    kontantpris i butik 8500.

    kunne ikke være mere glad. bedste tlf jeg har haft længe!


  • #12   28. nov 2017 oneplus 5 billig og hurtig, tager fantastiske billeder.

  • #13   28. nov 2017 OnePlus 5 er billig i forhold til highend telefoner, men det er ikke en "billig" telefon.

    Sidder selv med OnePlus 3T, og synes det er en ski'e go' telefon.

    Men P10 Lite er billig, og fungerer.


  • #14   28. nov 2017 Havde snupper en Nokia eller en Huawei P10 lite. Er du en "modig mand" havde jeg bestilt en xiaomi telefon hjem fra Spanien.

  • #15   28. nov 2017 Huwaii P10 light.

    Lige købt en til min søster i julegave, lækker størrelse og kvalitet.


  • #16   28. nov 2017 Oneplus eller Huawei hvis det skal være billigt og godt, men kun hvis budgettet ikke rækker til en iPhone

  • #17   28. nov 2017 #3 Hvorfor er det altid, at dem der har Android er sådan efter iPhone? Man ser det næsten aldrig omvendt? smiley Er det fordi at Android ejere hele tiden skal retfærdiggøre deres telefon over for sig selv og andre? smiley For at svare på emnet, så tror jeg det er bedst at smutte i en butik og prøve de forskellige styresystemer i hånden. Det der er simpelt for én person, kan være ligeså meget lort for en anden - Sagt på en anden måde, det er meget individuelt hvad der fungerer bedst smiley

  • #18   28. nov 2017 #17
    Fordi vi ikke helt forstår hvordan så mange mennesker ikke har skyggen af logik... Men åbenbart massere af penge...
    Selv gider jeg ikke købe en helt ny tlf for at finde ud af den reelt set er 2 år eller mere bagud...
    At købe apple og påstå det er pga af kvaliteten svarer til at købe B&O og påstå det er pga bedre lyd og billede... smiley smiley


  • #19   28. nov 2017 Android har desværre ikke sammen mulighed for Handoff, AirPlay osv
    Rent spec er de bagud, men de behøver ikke ret mange kræfter på at trække iOS smiley


  • #20   28. nov 2017 Havde overvejet IPhone men de bliver sindssyg dyre og kan ligesom android telefoner ikke følge med system opdateringerne uden at blive Mega ringe. Eneste grund til IPhone er reservedels priserne hvilket er praktisk nå man er smed.

  • #21   28. nov 2017 Jeg har en 4 år 5S og den trækker iOS 11 uden problemer og oplever ikke ydelses problemer udover mit batteri ikke er godt i kulde mere smiley
    Min iPad 4 gen er dog blevet sløv til tider ved iOS 11 desværre

    Har dog bestilt iPhone X mest fordi det er den store iPhone og kunne sagtens have sparet 8000 og købt en brugt 6-7-SE men det er jo ikke en X'er smiley


  • #22   28. nov 2017 "Handoff, AirPlay osv" ??? hvor stor er gevinsten?


    Hvis det er en billig og god Android-mobil vil jeg også foreslå OnePlus 5 (5T) eller en Nokia.


  • #23   28. nov 2017 Handoff er genialt, bruger det altid men nu er jeg også studerende og har rigtig stort behov for at læse alt digitalt smiley
    Når jeg er på arbejde læser jeg eksempelvis mine skolebøger (ligger på min Macs ssd) på min iPhone/iPad og den ved hvor langt jeg er nået, hvad jeg har overstreget osv smiley Derudover har jeg altid alle mine filer til rådighed og kan læse/ændre hvis jeg vil og downloade nye filer osv
    Jeg har også ting som de åbne hjemmesider på alle mine enheder og telefon opkald og sms'er som er praktisk da min mobil altid bare er i dens Dock når jeg er hjemme, hvor jeg benytter mine andre enheder til opkald og SMS besvarelse smiley
    AirPlay bruger jeg kun til at se tv/film og høre musik på sonos men ellers ikke smiley


  • #24   28. nov 2017 Det er jo ikke meget andet end hvad andre mere eller mindre også kan med andet udstyr. Også selv om det er på tværs af producenter. f.eks. besvarer jeg ofte SMS fra smartwatch hvis jeg ikke lige har mobile ved hånden.

    Vi andre har ikke brug for en dock til mobilen, den kan nå at lade op mens man laver mad/går i bad/spiser morgenmad smiley


  • #25   28. nov 2017 Nokia 3310 andet er spild af penge og så har den jo forbindelse over alt, hvilket jo ikke er tilfældet med de dyre smartphones.

  • #26   28. nov 2017 Bor på Sjælland så signal er sjældent et problem. Og en 3310kan ikke køre Spotify og podcast via Bluetooth.

  • #27   28. nov 2017 https://www.mytrendyphone.dk/shop/elephone-c1-max-220036p.html jeg købte denne for noget tid siden er super positiv over rasket og der følger cover og skræm folie med

  • #28   28. nov 2017 Robert rosing : har de fået lukket hullet med at de sender telefonens data til en server i Kina?

  • #29   28. nov 2017 alan e pass ... ville jeg ikke skulle vide

  • #30   28. nov 2017 De fordele der er ved at holde mig til Apple økosystemet er nok til at jeg gladeligt betaler mere for en iPhone. Det samspil der mellem mine MacBooks, iMac, iPad, Apple TV, iPhones etc. er prisen værd. Og jeg har stadig tilgode at have en anden mobil i hånden som giver mig samme totaloplevelse.

    Men på andre punkter gider jeg ikke bruge penge, de fleste ville grine hvis de så mit TV (som dog ikke har billedrør længere...). Det er vel forskelligt hvad man vælger at bruge sine penge på. Heldigvis, for det giver flere valgmuligheder.


  • #31   28. nov 2017 Bestil en xiaomi mi max 2 koster 2000 inde på proshop.dk bruger den selv som extra telefon og er meget gladere for den end min iphone X smiley

  • #32   28. nov 2017 Hvad skal du have for din X'er? smiley

  • #33   28. nov 2017 Har en xiaomi mi Max 1 og må indrømme jeg er super glad for den. 2'eren kunne godt friste mig, men 1 leverer simpelthen stadig varen, så kan ikke få mig selv til at skifte den ud.

  • #34   28. nov 2017 Har lige købt en Huawei p9. Og er noget overrasket over hvad man får for pengene smiley så den vil vil jeg klar anbefale.

  • #35   28. nov 2017 #5 ja det gør der smiley

  • #37   28. nov 2017 Har selv haft Huawei stort set siden de smed deres første telefon på det danske marked og skiftede også til p10 Lite da den kom på tilbud MEN...... Det er desværre en skod telefon for mig.
    Skærmen buer lidt i kanterne så det er ikke alle skærmfolier der kan bruges da de ikke sidder fast i siden hele vejen rundt.
    Bagsiden af telefonen er lavet som glas og er super glat hvilket gør den nemt glider ud af hånden på dig og hvis du lægger den oven på din pengepung så glider den lige pludselig ned uden at man har rørt den - og så er den nem at ridse da det er plast den er lavet af.
    Højtaleren i bunden af telefonen har en generel fejl som gør at den knaster lige i starten af en tone, f.eks. hvis du taler til din Google maps så kan man tydeligt høre og mærke det.... Har fået byttet min telefon til en anden som havde samme fejl og værkstedet bekræfter at det er en generel fejl på p10 Lite.

    Ud over ovenstående så har den lang batterilevetid for mit vedkommende, omkring 70% længere end jeg havde på min p9 Lite
    Og så ved jeg ikke hvad der sker for Huawei, men man kan ikke smelte dit SD kort sammen med telefonens hukommelse og det er heller ikke muligt at flytte apps over på SD kortet.


  • #38   28. nov 2017 Jeg har en iphone 5+ 32 GB til salg på dba til 700

    Der er Iphone SE til salg for 1000-1500
    Det er altså Iphone 7 indmad og kamera og du skal ikke binde dig eller have en total omkostning efter 6 mdr på 8500 for et eller andet lort.

    Alle pile siger drej ind til venstre.

    Dit plads argument givet ikke mening.
    Jeg har selv en gammel arbejds telefon: IPhone 6 med 16 GB.

    Der et 700 billeder på. Videoer. Vildt meget musik og så har jeg som spinnings instruktør ikke mindre en 19 playlister med musik ( I Spotify)
    Det er jo en web løsning.


  • #39   28. nov 2017 Kan få højere bitrate ved at download play listen og bruger mindre net ved det på den måde derfor er 32 ikke nok min nuværende er 32 og det er LANGT fra nok,.. 64 kan gå men helst 128 eller mere

  • #40   28. nov 2017 Køb dig en ny Sony, der er ind imellem gode tilbud.
    Jeg bruger selv flere.
    Har bla. En på værkstedet jeg udelukkende bruger som radio og til Spotify.
    Og min telefon er også en sony, samme model, som den på værkstedet,
    Den bruger jeg også Spotify på, obd, og andet.
    Grunden til at jeg kun bruger den på værkstedet til musik, er fordi jeg ikke orker at musikken bliver afbrudt hele tiden pga. SMS, opkald osv.
    Bruger den nu også kun over WiFi, og uden Sim.
    IPhone der har jeg været, og det er bare ikke lige mig.
    Derimod er min søn appel elsker, men det er bare for lamt og fordyrende til det jeg bruger det til.


  • #41   28. nov 2017 Jeg havde klart taget en OnePlus 5t, den er i toppen med stor intern hukommelse, til 3700 så vidt jeg husker

  • #42   28. nov 2017 #38
    iPhone 5 findes som 5, 5s og 5c ikke 5 plus
    iPhone SE deler mest indmad med iPhone 6s
    smiley


  • #43   28. nov 2017 Lige en sidebemærkning til jer der mener at Apple produkter er dyre smiley Ha’ lige gensalgs værdien af Apple produkter i mente! Når ens telefon er blevet for gammel og sløv til ens behov, kaster man den normalt over skulderen.. Gamle Apple telefoner går let til 1.000/1.500,- på dba.dk osv.

  • #44   28. nov 2017 Casper
    Så meget bruger jeg slet ikke på en ny telefon, så gensalgs værdi er egentlig ligegyldigt.


  • #45   28. nov 2017 Ja så hjælper det selvfølgelig ikke lige dig så meget smiley Det var også mere generelt ment smiley

  • #46   28. nov 2017 Det gælder desuden også for Mac som er ret dyre brugt
    En Windows har tabt næsten hele sin værdi på 1-2 år og efter 5 er den intet værd smiley


  • #47   28. nov 2017 Så når man efter en 2-3 år sælger sin 5.000/6.000 kr. iPhone for 1.000/1.500 kr. vil man dog stadig have et tilsvarende stort tab som en tilsvarende lige så god og velfungerende anden mobil man på samme tidspunkt kunne købe for 3.500/4.000 kr.
    Så kan jeg ikke rigtig se hvor gevinsten er henne.


  • #49   28. nov 2017 Jeg ejer selv Apple, og hvis jeg skal være helt ærlig køber jeg nok Apple igen næste gang. Jeg har den mening, at Android er MEGET bedre end Apple og har flere muligheder/funktioner, men jeg har købte apps, meget musik osv på Apple.

  • #50   29. nov 2017 Hvis du har cbb eller kender en der har, kan du få en huawei p10 lite 32gb til 799kr, det fås hvist ikke billigere, og det er faktisk en udemærket mobil.

  • #51   29. nov 2017 Søren man kan købe den til 799 plus 1 md abb så hedder prisen 994 på den billigste måde hos dem

  • #52   29. nov 2017 Kim B

    Men hvis du selv har, eller kender en der har cbb, så skal man kun give 799 + fragt. Men hvis du opretter dig som ny kunde, så koster den godt nok lidt mere, men stadig langt billigere end ved feks elgiganten.


  • #53   29. nov 2017 Onkel Per: En 2-3 år gammel Apple telefon sælges IKKE for 1.000,-/1.500,- men for meget mere! Jeg snakkede om helt gamle modeller smiley Prøv selv at tjekke op på priserne hvis du ikke tror på det... Og nej, det er heller ikke ønske priser! De ældre iPhones jeg igennem tiden har solgt, var solgt på 1 til 2 dage smiley

  • #55   29. nov 2017 og i 2015 kostede de omtalte iPhone 6 6.000 kr.
    Så med den fundne brugtpris i de to links på 1.500 kr. kan jeg jo faktisk tillade mig at smide min 4.500 kr. Android ud. Jeg har jo ikke sat flere penge til.


  • #56   30. nov 2017 iPhone 6 modellen er fra september 2014, og er nu 3 generartiner gammel.. Desuden er gennemsnits prisen 2.000 over alle der er til salg. Dem til 1.500 er ofte med ødelagt skærm eller andre defekter. Den du linker til ser billig ud smiley Det var heller ikke ikke for at starte en Apple krig, mere for at fortælle at de holder prisen bedst, hvilket man ikke kommer uden om.. Apple fan, eller ej smiley

  • #57   30. nov 2017 Undskyldninger og bortforklaringer smiley

    Måske holder de prisen bedre, men når udgangspunktet samtidig er en højere startpris, vil tabet over tid være tæt på det samme.

    Og det var jo heller ikke mig der blandede mig i tråden for at fremhæve det ene mærke for det andet.

    Egentlig var det vel #2 der startede #3 som fik #17 til at beklage sig, osv. smiley
    og hvilken ...-fan var det så egentlig der startede?


  • #58   30. nov 2017 Ja det var jo så #3 (android tilhænger), hvilket var den eneste grund til at jeg skrev i tråden. Synes nemlig det er så komisk at Android tilhængere er så meget efter iOS, og næsten aldrig omvendt. Hvis man har en Android og er glad for den, så burde alt jo være perfekt? smiley Det har da intet med Undskyldninger og bortforklaringer at gøre? Jeg kunne da ikke være mere ligeglad smiley Prøvede bare at fortælle at Apple generelt har en den højeste gensalgs værdi.. Og lad os se det i øjene. Hvis iPhones er så dårlige og håbløs bagefter, så solgte de jo nok ikke så mange telefoner, og til så høje priser, som de faktisk gør smiley Men lad os smide den her. Ville bare fremhæve en pointe, intet andet smiley

  • #59   30. nov 2017 Apple tilhængere har heller ikke noget de kan være efter Android med... Jo måske lige samsung Note der sprang i luften... smiley Svært at mobbe dem der er foran en jo... smiley

  • #60   30. nov 2017 Det der nok får folk til, at kunne lide Apple mest kunne være fordi de kun har én model af gangen. De har aldrig haft forskellige versioner til forskellige priser. Derfor ender man aldrig op med en virkelig dårlig kvalitets telefon fordi den er billigere. Man får nok mange fordomme ved andre mærker på den måde. Min første telefon var en elendig billig Samsung, og nogen tænker derfor, at alle Samsung er sådan. Det sker jo ikke på samme måde ved Apple.

  • #61   30. nov 2017 Jeg har selv været møllen rundt, og er tilbage på iPhone.. Ikke grundet udseendet, ikke grundet jeg hader andre telefoner, ikke grundet trend.. Men udelukkende fordi det er den eneste telefon der gør alt det jeg skal bruge den til, 100% korrekt uden at fryse, hakke og andre irriterende ting. Jeg er ligeglad med hvem der fandt på hvad først, køber ikke telefon efter “min far kan banke din far” princippet. Jeg ved at når Apple frigiver en ny funktion jeg skal bruge, at så virker den 100% smiley Et tilfældigt eksempel er herhjemme. Jeg har meget brug for at streame på kryds og tværs. De få ting jeg har tilbage af Chrome Cast hakker og falder ud på irriterende tidspunkter, hvor jeg endnu har tilgode at opleve problemer med Air Play som bare køre derud af på tværs af Apple og Pioneer produkter:) Jeg har kort sagt Apple da det fungerer bedst for mig, og ikke fordi jeg synes en Samsung telefon er noget lort:)

  • #62   1. dec 2017 Har selv en Huawei p8 lite i dag og har aldrig været mere glad for en telefon, siden jeg havde en iPhone 6.

  • #63   1. dec 2017 Når vi træner fodbold på kunstbanen om vinteren, synes jeg da ellers at det i mange år var iPhone der hakkede og gik ud pga. temperaturen så ejerne skulle låne en anden mobil for at ringe efter hjemtransport.
    Chromecast vil kun hakke i situationer hvor der er problemer i netværket.


  • #64   1. dec 2017 #63 "Chromecast vil kun hakke i situationer hvor der er problemer i netværket" hvad bygger det den påstand på? smiley Mit netværk fejler intet, og Air Play har kørt uden problemer de sidste rigtigt mange år. Ligeså gør alt andet med WIFI i.. Sjovt nok KUN de ting som anvender Chrome Cast jeg af og til oplever problemer med... Hakke hakke.. Tænke tænke.. Og så udfald smiley Men det er nok mit "billige og dårlige" netværk og udstyr så? smiley

  • #65   1. dec 2017 Og har da ALDRIG hørt om at iPhone ikke i virker i en dansk vinter smiley Mon ikke den bare har været tabt for mange gange, eller fået for meget saftevand i printet gennem tiderne, den telefon? smiley

  • #66   1. dec 2017 Altså nu jeg selv apple mand og køber den nye hvergang de kommer ud og følger med når de laver "pressemøder" osv og apple har selv sagt i et presse møde at mange iphone 5/5s kunne ikke tåle kulden så når de blev for kolde slukkede de simpelthen af sikkerhedsmæssige årsager smiley

  • #67   1. dec 2017 Mon ikke de mener lidt koldere, end en dansk vinter smiley

  • #68   1. dec 2017 Nej for arbejds temp på iphone 5/5s er 0-32 grader celcius og er det under eller over har de fleste det med at lukke ned, det hele står inde på apples hjemme side hvis du skulle være i tvivl stadig, men vil give sig ret i henhold til crome cast har selv problemer med det jeg havde og mit ned hedder 150/150 så det med nettet er noget vrøvl smiley

  • #69   1. dec 2017 Om dit net så hedder 250/250 eller noget andet er jo ikke der fejlen er. Det er den trådløse del af jeres netværk der halter hvis Chromecast hakker.
    Ofte kan det dog reddes ved at køb en ny strømforsyning med indbygget trådet netværk. Google sælger den til den nette sum af 139 kr. https://store.google.com/product/ethernet_adapter_for_chromecast


  • #70   1. dec 2017 Har en gaming router til 5500 så hold nu op, når jeg tester nettet på alle de forskellige sidder kommer den ud med et resultat der hedder 148/146 og kan da ikke passe at chromecast kræver en speciel router det fint hvis det virker ved dig men mit virker altså ikke,

  • #71   1. dec 2017 Jeg skriver jo ikke noget om at fejlen er routeren. Det er dækningen af det trådløse lokalnetværk der er problemet.

  • #72   1. dec 2017 Bor i en et værelset lejlighed så tvivler sku på der steder hvor mit net ikke kan nå xD

  • #73   1. dec 2017 Åbenbart. smiley


  • #74   1. dec 2017 Altså tror sku bare du en fanboy der ikke kan erkende at chromecast ikke virker for alle smiley

  • #75   1. dec 2017 Jeg har selv problemet med det trådløse til Chromcast'en da den hænger bag på TVet.
    Der er lige et blindspot.


  • #76   1. dec 2017 Ja okay så køb du dig sådan en ledning til den nette sum af 139kr så fortsætter jeg bare med at streame fra mit smart tv der ingen "forbindelses fejl" smiley

  • #77   1. dec 2017 Er gjort. smiley Fungere perfekt uden at hakke overhovedet. smiley

    smiley Nu streamer du vel for det meste til dit smart tv smiley


  • #78   1. dec 2017 kan godt være cromecast ikke virker for alle... Men morer mig over folk bruger Airplay Som argument for Iphone... (Airplay fungerer faktisk også på Android... smiley )

  • #79   1. dec 2017 Vores Chromecast virker hellere ikke optimalt, den sidder ca 60 cm væk fra vores Timecapsule med en gasbeton væg i mellem, og den bør også sidde indenfor rækkevidde af vires AirPort Extreme som udvider vires internet fra Time Capsulen smiley
    Vores Apple tv (et gen 4 og to 4K) virker upåklageligt også selvom vi streamer fra alle 3 enheder samt vores div enheder også er på
    Det skal siges at det er et Chromecast 1 som er blevet gendannet og holdt knapperne inde osv som Google foreskriver men det kører bare ikke særligt godt, er dog ikke i tvivl om at de nye virker bedre smiley


  • #80   3. dec 2017 Helt klart en one plus

  • #81   4. dec 2017 #37
    Bagsiden af telefonen er lavet som glas og er super glat hvilket gør den nemt glider ud af hånden på dig og hvis du lægger den oven på din pengepung så glider den lige pludselig ned uden at man har rørt den - og så er den nem at ridse da det er plast den er lavet af.


    Hmmm bagsiden var så IKKE lavet af plast, men derimod GLAS smiley

    Telefonen ramte forbi min sidelomme på arbejdsbukserne og landede på det ene hjørne (max 50 cm fald) det kunne den ikke lide, så nu er bagcoveret knust smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

    SKOD P10 Lite siger jeg bare.... både min P8 Lite og P9 Lite er røget på jorden fra samme lomme - og højre end det - flere gange uden at de er gået i udu på nogen måde smiley smiley smiley


  • #82   4. dec 2017 "Altså tror sku bare du en fanboy ..."
    Hvis man går tråden igennem, er der vist kun en gruppe fanboy der markere sig ret tydelig smiley


Kommentér på:
Ny mobil. Hvilken?

Annonce