{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.307 visninger | Oprettet:

Ekstern harddisk til xbox one s {{forumTopicSubject}}

Hej. Min xbox one s er født med 1tb harddisk og den er hurtig brugt op med spil når et spil fylder mellem 40-50gb og derfor søger jeg noget ekstern harddisk til den.

Jeg har kigget på: https://www.proshop.dk/Harddisk-Ekstern/Seagate-Expansion-Desktop-Ekstern-Harddisk-2-TB-Sort/2481092
men jeg kan se hvis man gir ca 90 kr så få man 3tb fremfor 2tb.: https://www.proshop.dk/Harddisk-Ekstern/Seagate-Expansion-Desktop-Ekstern-Harddisk-3-TB-Sort/2481093

Har ikke rigtig forstand på harddisk og derfor søger jeg lidt hjælp. Synes i det er en okay harddisk jeg har fundet her? Jeg ved mærket er god, men hvad med specifikationerne? Xbox KRÆVER usb 3.0. Jeg kunne heller ikke finde oplysninger om det er 5400 eller 7200 omdrejninger..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstern harddisk til xbox one s
  • #1   5. dec 2017 1tb fyldt op? Hvis spillet fylder 50gb er det 20 spil jo, har du så mange?

• #2   5. dec 2017 jep jeg har 23 spil tror jeg smiley haha

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   5. dec 2017 De er 7200rpm og USB3.0 smiley

Men hvorfor have så mange spil liggende på maskinen?
    Jeg har da også 100+ i steam på computeren, men kun 2-3 installeret, da jeg ikke gider spilde pladsen, og hvis jeg vil nørde lidt af de andre, så henter jeg bare lortet, tager jo ingen tid efterhånden..

• #4   5. dec 2017 super, tak for oplysningen piraten. hvor har du oplysningen fra? smiley
    - jeg har ikke gennemført alle spillene derfor vil jeg heller ikke slette dem, jeg ved heller ikke om udførte missioner også bliver slettet hvis jeg afinstallere et spil fra min xbox?? det er jeg nemlig også bange for..

- men så er den harddisk billigt til de specifikationer faktisk? for nogle år siden gav jeg omkring ca 400 kr for kun 500gb ekstern harddisk smiley af samme mærke også..

- men tror du den harddisk larmer meget? jeg gider heller ikke ha en harddisk larmer vildt meget mens jeg sidder og spiller :S

• Bjerggaards

#5   5. dec 2017 Kender en der ejer den, så spurgte ham, og han skrev ja til begge dele.
    Den siger ikke mere end din maskine, selv om den rotere med 7200 som er den mere støjene af de 2, så er den pakke ok ind, og med de specs den har, så er prisen fantastisk!
    Der er dog også sket en del med hdd priserne igen, for at de skal være attraktive, så skal de jo vinde på str, da de ikke kan konkurrer med en ssd

Maskinen burde også gemme savegames i skyen, så der burde ikke forsvinde noget.

• #6   5. dec 2017 #5 perfekt smiley tror jeg snupper sådan en så, venter lige lidt mere måske falder priserne en smule mere inden jul? Jeg har ikke brug for ssd så længe den kan trække spillene uden problemer smiley

• Bjerggaards

#7   5. dec 2017 Nok ik inden jul, men starten af januar måske smiley

• #8   5. dec 2017 Det haster ikke lige nu smiley men jeg har heller ikk plads til et spil mere i harddisken på min xbox hvis jeg nu skulle købe et spil

• #9   6. dec 2017 Står med samme problem, og vil selv gerne have en ekstern harddisk også.

Dog påtænker jeg, at skulle købe en SSD harddisk, blot for hurtigere load tid - hvilket jeg synes er vigtigt. Hader at vente på, at spillet skal loade i en evighed (føltes det ihvertfald som om!).

Har selv noget der ligner 50+ spil til min X1, og får ikke spillet mange af dem, da de altid skal installeres på ny, hvis man vil prøve noget andet - det røv...

• #10   6. dec 2017 Men ipek du burde næsten gøre det samme, tror sku ikk du spiller alle 23 smiley

• Bjerggaards

#11   6. dec 2017 SSD ville være en fordel på de maskiner ja, men det er også en helt anden pris an så snakker om smiley
    1tb ssd skal man vel stadig give omkring 2000kr for, og ved ikke hvordan det egenligt er at skifte den interne hdd ud med ssd, om det overhovedet er muligt.. (Der er i hvert fald noget garanti som forsvinder)

• #12   6. dec 2017 #10 nej men lad os sige jeg sletter 2-3 spil, og henter nye spil så er det alligevel brugt op hurtig igen smiley

#11 ja ssd er lækkert men pisse dyrt smiley hvis det var muligt med 2 interne harddisk så var det mulighed. Altså den første ssd til styresystemet osv den anden til spil som er normal harddisk i det mindste kunne maskinen indlæse/opstarte hurtigere. Men jeg ved så ikke om det er muligt at skifte den interne hdd, når man tænker der ligger styresystemet i også?

• Bjerggaards

#13   6. dec 2017 Jeg er 95% sikker på at der ikke er mulighed for 2 interne, kan ikke lige se hvorfor de skulle gøre det, da det ville ligge op til at folk skilte deres maskiner for at montere en ekstra, ikke noget de plejer at være glade for.
    Og det er nemlig også styresystemet jeg tænkte på, men ved ikke om man "bare" kan kopiere det over på en anden disk. Eller om det bare ligger på en lille flash chip i maskinen, det burde jo ikke fylde alverdens smiley

Men ssd til styresystemet alene ville være at skyde sig selv i foden, det er spillene der tager tid at loade, styresystemet kan jo være lige meget, det er jo kun en gang det skal klares, værre med load tiderne i spil

• #14   6. dec 2017 Stop nu med alt det der, køb en kæmpestor ekstern og prop den op smiley

• #15   6. dec 2017 #13 ja det er rigtigt.. Ku godt være systemet ligger i noget andet chip eller noget, jeg aner det slet ikke smiley men jeg hae læst på nettet at flere siger ekstern harddisk indlæser spillene ca 20 sekunder hurtigere end interne harddisk, om det 100% passer ved jeg ikke.

• Bjerggaards

#16   6. dec 2017 Den interne disk er 5200rpm, så alene bare at få en 7200rpm i giver jo lidt fart, men det kommer nok meget an på spillet, men hvert sek tæller vel smiley
    Jeg tjekkede et klik hvor de havde brugt en ekstern ssd vs org intern, og fallout 4 som loader hver gang du skal ind af en dør osv, så var det nærmest halv load tid, hvilket jo lækkert! (15sek i stedet for 30)

• #17   12. dec 2017 Så er den sku købt smiley

profilbillede
  • #18   12. dec 2017 ....

profilbillede
  • #19   12. dec 2017 Også synes jeg heller ikke den fylder ret meget bag min xbox smiley

profilbillede
Kommentér på:
Ekstern harddisk til xbox one s

Annonce