{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.428 visninger | Oprettet:

Brugervejledning til iPhone SE {{forumTopicSubject}}

Hejsa og god eftermiddag!

For ikke så lang tid siden købte jeg mig en iPhone SE - det første Apple-produkt jeg nogensinde har købt, men jeg synes jo lige det skulle prøves smiley

Jeg har tidligere været vant til Android, så jeg skal lige vænne mig lidt til iOS. Jeg føler dog, at der er mange funktioner på telefonen som jeg ikke kender helt i detaljer (bl.a. vedr. kameraet). Jeg har derfor villet downloade en brugermanual for iPhonen til min PC, men det er sgu ikke sådan lige at finde.

Kan det virkelig passe, at man end ikke kan downloade en god, gammeldags PDF-fil med en manual til mobilen på en Windows PC? Når jeg går ind på Apples hjemmeside, så kan jeg ikke specifikt finde en manual til en iPhone SE, men jeg kan dog finde manualer til fx iOS 11.X.

Der står imidlertid, at kravene for at downloade denne er:

"iOS device with iBooks 1.5 or later and iOS 4.3.3 or later, or a Mac with iBooks 1.0 or later and OS X 10.9 or later".

Vil det virkelig sige, at jeg enten 1) er tvunget til at se manualen på det forholdsvis lille display på min iPhone SE eller 2) købe en iPad eller Mac, hvis jeg ikke vil "nøjes" med at se manualen på min mobil?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugervejledning til iPhone SE
Kommentér på:
Brugervejledning til iPhone SE

Annonce