{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fladskærm
  • #1   1. okt 2006 De billige fjernsyn har tit en ringe opdaterings hastighed og det er skod vis man ser meget sport f.eks. så bliver bagrunden tit sløret fordi kameraet bevæger sig hurtigt...

    Alt over 8msek skal man holde sig fra, og man skal helst ned i 4msek


  • #2   1. okt 2006 Min kammi købte det søkvfarvede til 6k, og da vi stod og kiggede på det sorte, blev vi noget skuffede.. Det er MEGET grimt i farven, ligner nogen der har kastet bananer på, og derefter malet med en tom spraydåse..

  • #3   1. okt 2006 kan ikke huske hvor men har da lige set en reklame for et 32" philips til 7k... hellere gi 2k mere og få noget bedre.. prosonic er ikke lige markedets bedste!

  • #4   1. okt 2006 hmm ok.. så i mener jeg skal holde mig fra det.. hva ville i anbefale så??

  • #5   1. okt 2006 find et samsung de fører i øjeblikket markedet indefor fladskærm.......

  • #6   1. okt 2006 Ja jeg ville da heller aldrig købe et Phillips-fjernsyn til 7k...
    Phillips har så dårligt billede og så ringe opløsning at man på de billige skærme får hovedpine af at kigge på skærmen mere end to timer ad gangen....

    Phillips har tidligere på året desuden udgivet en pressemeddelelse hvor de fortæller at deres billige modeller er "sparede" og ikke af særlig god kvalitet, da de også vil have fjernsyn der kan matche de priser vi skodnærige danskere vil betale.

    Min mening: Spar sammen og køb noget der er noget værd, har en 26" til 18k hængende i soveværelset, og den næste jeg skal have til stuen bliver en 46" til ca. 40k.

    Næst bør man kigge efter HD-kvaliteten, og hvilken opløsning fjernsynet er i stand til at levere når HD-signaler modtages... kun Sony og Pioneer, har lavet skærme til det danske marked der understøtter og kan vise billeder i bedste HD-kvalitet nemlig 1080i som kører med opløsningen 1980x1080...

    Se dig for, evt. kig i magasiner som Gear... Det er dumt at give 5-10k for et fjernsyn som du alligevel skifter om 1 år...


  • #7   1. okt 2006 Jeg har et 37" LG LCD og det er jeg 100% tilfreds med :O) og det har mega godt billede, står kniv skarpt. og det er fedt at spille Xbox med HD ready.

  • #8   1. okt 2006 Ha ha Frank S
    Ja dit tv er skarpt men også kun når du spiller Xbox ; )
    Mvh
    Sommer


Kommentér på:
Fladskærm

Annonce