27. sep 2003 Følger: 228 Følgere: 1870 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.355
Bager Ali risikere udvisning.... {{forumTopicSubject}}
https://ekstrabladet.dk/112/bager-ali-risikerer-nu-at-blive-udvist-han-er-tiltalt-for-brandstiftelse/7011933
Hvorfor er det at man altid skal have sine fordomme indfriet?
Hvorfor kunne han ikke bare være en stakkels indvandre som havde rent mel i posen (bager joke der)
Og som bare ville deltage i samfundet....
og som slemme slemme mennesker ville efter, selvom han er en ærlig mand...
Nej nej
Ali har med stor sandsyndlighed brændt hans BMW 320 ned for at få forsikrings pengene.
Hvor stereotyp har man lige lov til at være????
Og hvem ved... han har sikkert også selv orkestreret hærværket på hans egen butik i tingbjerg fordi vi Danskere sq er så dumme at hoppe med på ynkevognen hver gang.....
470.000.- er der blevet samlet ind til den mand...
Jeg håber de mennesker der har doneret til ham har fået valuta for deres penge
jul 2011
Følger: 52 Følgere: 47 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 504
Alle der ved en lille smule om svindel, kan sku da både se og høre at hele lortet er opstillet!
Indavlede politikere med deres konsekvensfrie lortelov og udlændingepolitik.
"Tror på det bedste i alle mennesker", sådan fungere verden ikke, folk er nogle svin og prøver at få alt til ingenting! sådan er mennesket skabt, og det kan den møgluder til Mette Abildgaard ikke lave om på.
Magen til naiv kælling og landsforræder skal man lede længe efter..
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 283 Svar: 4.890
jul 2011
Følger: 52 Følgere: 47 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 504
Det her er vores fædreland.
Ikke et eller andet bordel hvor man kan komme og kneppe det hele og gå igen ustraffet.
Øje for øje, tand for tand.
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1870 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.355
Hvis du læser hans forklaring omkring BMW'en så holder det ikke helt vand.
plus hans egen svoger udpeger ham i retten at han var med til det...
Lad os nu se hvad landsretten siger
apr 2009
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 49
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.870
ALI BABA .. OPDATERING: Ali påstår, han ikke er forsikret, fordi det ikke kan lade sig gøre. Det bliver MEGET klart afvist af en samlet forsikringsbranche (dokumenteret)
Ali har svindlet med udbetalingen af kommunalt løntilskud til ansatte - som han ifølge SKAT ikke har nogen af (kan dokumenteres)
Ejerskab af bagerier over hele landet er i stigende grad begyndt af følge samme mønster som pizzeriaer, grønthandlere, slikbutikker og andre indvandretunge brancher (kan dokumenteres)
Ali overtager "Den Store Gryde" i Birkerød den 14. juni 2017 og lukker den igen den 27. juli 2017 (dokumenteret)
Ali overtager bageriet på Ruten 14 i Tingbjerg 14 juni 2017 (dokumenteret)
.....................................
Jeg har følgende fra en bekendt. Det er opsamling på den voldsomme røg i køkkenet og sniksnak i krogene. Mon ikke de der sidder ved roret kigger lidt på sagen, så vi kan få at vide hvad der er FUP og hvad der er FAKTA .. :
'HVAD VED VI OM ALI PARNIAN .. fra førstehåndskilde:
Ali er 21 år gammel (kan dokumenteres)
Ali er flygtning (mangler dokumentation)
Ali er ankommet fra Italien (mangler dokumentation)
Ali's far hedder Mohsen Parninan (mangler dokumentation)
Mohsen bor og opholder sig normalt i Italien (mangler dokumentation)
Ali har opholdt sig i Danmark cirka 1½ år (kan dokumenteres)
Ali har ingen skolebaggrund eller uddannelse (kan dokumenteres)
Ali taler ikke sproget (fremgår af indlæg og interview med ham, men er vel egentligt ikke dokumenteret)
Ali har på 1½ år stået som indehaver af 4 forskellige forretninger - alle lukket efter få måneder (dokumenteret)
Ali har overtaget mindst 2 af disse forretninger efter samme tidligere ejer (dokumenteret)
Ingen har til nu oplyst, hvor pengene til disse overtagelser er kommet fra (mangler dokumentation)
Mohsen har betalt for alle, mindst, 4 forretninger (mangler dokumentation)
Mohsen er den virkelige ejer. Ali er det kun på papiret (mangler dokumentation)
Mohsen har store udestående med den iranske "mafia" (mangler dokumentation)
Ali overtager "Den Store Gryde" i Birkerød den 14. juni 2017 og lukker den igen den 27. juli 2017 (dokumenteret)
>>> Edit: Den STORE Gryde har intet med Den SORTE Gryde at gøre! <<<
Ali overtager bageriet på Ruten 14 i Tingbjerg 14 juni 2017 (dokumenteret)
Ejerskabet af bagerier over hele landet er i stigende grad begyndt af følge samme mønster som pizzeriaer, grønthandlere, slikbutikker og andre indvandretunge brancher (kan dokumenteres)
Ali opkræves beskyttelsespenge stort set fra dag ét (mangler dokumentation)
Den tidligere ejer er aldrig blevet afkrævet beskyttelsespenge (dokumenteret)
De øvrige forretningsdrivende på Ruten 14, er aldrig blevet opkrævet beskyttelsespenge (dokumenteret)
De øvrige forretningsdrivende på Ruten 14 har aldrig oplevet knuste ruder eller lignende (dokumenteret)
Kaj Bageri har fra starten haft problemer med bander (dokumenteret)
Kaj bageri har gentagende gange haft "besøg" af hårdkogte iranske kriminelle (mangler konkret dokumentation)
Iranske kilder oplyser, at hverken Ali eller Mohsen har, om man så kan sige, rent mel i posen (kan dokumenteres)
Ali betaler ikke sine medarbejdere det aftalte (kan dokumenteres)
Ali og bagmænd har kun benyttet sig af sort arbejdskraft (kan dokumenteres)
I al fald nogen af de ansatte er ikke vidende om, de arbejder sort (kan dokumenteres)
SKAT har ingen oplysninger om ansatte i nogen af de nu fire tidligere forretninger (dokumenteret)
Ali og bagmænd har i stort omfang stået bag ulovlige transaktioner (mangler dokumentation)
Ali har en ubetalt bøde fra Fødevarestyrelsen, for et ubeskriveligt svineri i "bageriet" (dokumenteret)
Ali har fået pålæg om at gennemgå den obligatoriske og lovpligtige "Uddannelse i fødevarehygiejne" (dokumenteret)
Fødevarestyrelsen truer med lukning af "bageriet" (dokumenteret)
Ali har moms- og skattegæld i alle fire butikker (kan dokumenteres)
Ali bor i en milliondyr lejlighed. Han ejer den ikke, men bor til leje (dokumenteret)
Den gennemsnitlige leje for en lejlighed i den størrelse og på den adresse er 14.000 kr/mrd (dokumenteret)
Ali er har nære banderelationer (kan dokumenteres)
Ali har fået kommunal støtte til mindst en af sine forretninger (kan dokumenteres)
Alt kommunalt samarbejde med Ali er ophørt. Det blev for broget (kan dokumenteres)
Bygningen på Ruten 14 skal i følge lokalplanen snart nedrives. (dokumenteret)
Ali foretager en anmeldelse for afpresning til politiet (dokumenteret)
Cirka 14 dage efter får Ali "besøg" af maskerede personer, der hærger bageriet i Tingbjerg (dokumenteret)
Gerningsmændene knuser kun inventar, hvor der ikke er nogen varer (dokumenteret)
Ali kender udmærket gerningsmændene (mangler dokumentation)
Politiet kommer med en udtalelse om, det ikke kan udelukkes - det er formuleringen - at hærværket er banderelateret (dokumenteret)
Forklaring på indholdet af parenteserne:
"Dokumenteret" betyder, der allerede foreligger konkret dokumentation for påstanden.
"Kan dokumenteres" betyder, dokumentationen vides at eksistere og burde kunne fremskaffes, men ikke er umiddelbar tilgængelig for almindelige mennesker.
"Mangler dokumentation" betyder, påstanden er sandsynliggjort af nære kilder, at det burde være muligt at dokumentere og/eller at der skal graves dybere for at kunne dokumentere. Det er altså mere end et løst rygte. Løse rygter indgår ikke i ovenstående.
"Mangler konkret dokumentation" betyder, der ikke er bevis for, de besøgende var hårdkogte kriminelle
Dette opslag kan blive opdateret hen ad vejen.'
Alt hvad der står som "kan dokumenteres", vil en journalist relativt let kunne få fat i. Jeg kan, af flere årsager, ikke. Men jeg ved dokumentationen findes.
"mangler dokumentation" betyder enten, at jeg ikke ved OM den findes, eller at jeg ved den findes, men den måske bliver svær at finde, uden at skulle grave dybt.'
sep 2003
nov 2006
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 87 Svar: 1.099
sep 2003
Vores system er ikke så god til konsekvens
sep 2003
Desuden giver jeg ikke meget for den frikendelse der, hvorfor skulle hans svoger stjæle hans bil og brænde den ned uden opfordring.
Det stinker
sep 2003
sep 2003
Hvad så med spritbillister skal de så have dødsstraf?
feb 2016
Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
Sidder du her og kalder en bruger der har en anden mening end dig selv for stupid samtidig med at du sidder og skriver i en anden traad at tonen her paa siden ikke er ret god ?
Hvis tonen ikke er saa god,var det saa ikke en ide at begynde at tale ordentligt selv ?
Ingen tvivl om at denne sag stinker,men manden er blevet frikendt,det maa vi jo saa forholde os til.
Eller ?
feb 2016
sep 2003
Og set i lyset af at min erfaring med den pågældende bruger og hans deltagen i debatter her på sitet tager jeg det han siger meget lidt seriøst.
Er det virkeligt så forkert af mig?
sep 2003
Manden blev frikendt i den pågældende sag ja, men der er jo masser af andre forhold mod ham.
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 5.461
Det kan da kun være en person med meget lidt indsigt i samfundet der synes det er god ide. Det vil jo svarer til at sige at man skal have en ubetinget frakendelse, for en lille hastigheds overskridelse.
Så kan I kalde det "en anden mening" lige så meget I vil. Det er stadig ikke en udtalelse, der ligger særlig meget tankeaktivitet bag.
feb 2016
Du vil heller ikke svare paa om han er doemt "for det andet lort" ?
sep 2003
Efter hvad jeg ved er han ikke dømt for noget endnu nej
Men han har efterhånden været impliceret i en hel del lorte sager, blandt andet at det bageri der blev smadret var ved at blive lukket af fødevaremyndighederne og han har brudt en masser regler omkring lønninger, er bande relateret osv. osv.
Syntes du ikke jeg taler ordenligt?
Jeg har postet et billede er det den du tænker på at jeg har "sagt" ?
feb 2016
Synes du selv du saadan generelt taler ordentligt til folk hver gang de ikke deler din mening eller ?
Jeg er jo selv en af dem der har staaet for skud naar argumenterne slap op,i stedet for at komme med noget sagligt saa bliver der enten talt ned til folk eller sendt ligegyldige memes afsted.
Synes du selv det er god tone ?
Bliver noed til at loebe,hav en god aften
sep 2003
Hvis jeg har talt grimt til dig, må du have talt grimt til mig, simple as that..
Ellers vil jeg gerne se beviser for din påstand
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Biler: 6 Emner: 12 Svar: 708
Man kan vist godt sige, at det stinker i bageriet.
sep 2003
Der er forskel på hvad hvad lov der bliver overtrådt.
Du kan jo ikke sidestille voldtægt med en hastigheds overskridelse på 1km/t ?
Hold nu
sep 2003
sep 2003
jul 2005
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 887
feb 2016
Naar du nu begynder at slynge smarte engelske udtryk ud i stedet for dine memes var det maaske en god ide at vide hvad de betyder.
"Simple as that" kan oversaettes til "saa simpelt er det."
Da du laengere oppe i traaden kalder en stupid maa vi jo saa,ifoelge dig selv,konkludere at han har skrevet noget grimt til dig.Men jeg kan ikke helt finde det...
Kan ioevrigt heller ikke mindes en eneste gang jeg har talt grimt,eller talt ned,til andre brugere herinde.Kan jeg ikke laengere argumentere for mine paastande vil jeg heller holde mund end at synke ned paa det niveau.
sep 2003
Selvfølgelig har han ret til hans holdning, men det ændre ikke på at den er direkte stupid.
Det er ikke sikkert at du syntes det?
Hvis jeg har verbalt forulempet dig må du gerne linke til samtalen, så siger jeg da gerne undskyld for det?
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 5.461
Nu er det sgu ligefør jeg også begynder at kaste om mig med skældsord.
Vi kan dog trøste os med at denne person aldrig nogensinde får noget. Som helst indflydelse i bestemmelserne i vores samfund.
sep 2003
feb 2016
Gider ikke og se 10.000 traade igennem,men det var bla. en af dem der omhandlede elbiler.
sep 2003
Vil du forklare mig hvordan jeg bære mig forkert ad der?
Og den meme jeg postede herinde syntes jeg der passer ganske fint som svar på det som MorsDreng postede.
Andre ting du gerne vil have vendt nu vi er igang? det er ærligt talt ved at være lidt kedeligt
feb 2016
Er det ikke liiidt dobbeltmoralsk ?
Kan godt se at budskabet ikke traenger igennem.
Hav en god aften allesammen
sep 2003
og nej dit budskab trænger ikke igennem hvad end det er
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.614
okt 2016
Emner: 3 Svar: 66
jan 2015
Følger: 15 Følgere: 551 Emner: 227 Svar: 787
jan 2015
Følger: 15 Følgere: 551 Emner: 227 Svar: 787
sep 2007
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 1 Svar: 24
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.614
sep 2007
#53 - positiv. Der var lang tråd med kommentarer - endda flere der var snydt af samme person. Så ja (y)
sep 2007
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Bager Ali risikere udvisning....