{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.309 visninger | Oprettet:

Politiets narkometer, testet positiv? {{forumTopicSubject}}

Står i den situration at jeg blev stoppet at politiet for ca 2 måneder siden. Blir bedt om at aflægge en narko test, som jeg self går med til. Den tester positiv for amfetamin, som jeg så slet ikke forstår, for jeg indtager INGEN form for stoffer eller medicin.
Bliver anholdt og taget med ind til blodprøve. Den er der så stadig ikke kommet svar på, men jeg ved at jeg intet har indtaget så det er jeg ikke nervøs for.

Her lørdag nat bliver jeg igen stoppet hvor de vil have en narkotest. Intet problem, vi tager en narkotest. Slår ud på kokain denne gang. Fortæller betjentene at jeg intet har indtaget og at det må være en fejl, og spørger om vi kan tage en ny test. Det er så ikke muligt da de koster 500kr. Så ind og have taget blodprøve igen.

Jeg rør ikke nogen form for stoffer eller noget overhovedet. Hvordan kan det ske at maskinen den kan fejle? 1 gang vil jeg kunnet forstå, men 2 gange? Syntes det er lidt vildt når jeg ved hvad jeg har gjort og ikke gjort.

Det jeg enlig bare vil spørge om er, andre der har været ude for det samme hvor blodprøven så har været negativ? Men at spyttesten har slået ud eller maskinen har fejlet på nogen måde?

Og inden folk begynder at kommentere "Aja, han har indtaget noget, men benægter det sku bare..." Tro i bare på det. Det er blodprøven der er afgørende. Jeg prøver ikke at snyde mig udenom eller lign. Jeg vil bare høre om andre har oplevet ligne.

God aften. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiets narkometer, testet positiv?
Kommentér på:
Politiets narkometer, testet positiv?

Annonce