{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
226 visninger | Oprettet:

Golf 3 tdi motorskift 110/130 hk {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tanken om motorskift af 2 årsager
1 er at jeg har fået en skade i forenden på min bil. 2 er at den er ved at ha rundet 300 og det kan efterhånden mærkes.

Skaden løber op i 6-8000,- alene for delene og tænker med lidt held og god vilje man nok godt kan finde en okay motor i dk evt Tyskland med mindre km på sig for nogen lunde samme pris
Den 1.9 tdi motor jeg har i nu er chippet og andre dyser så den gir en god stykke over 150+hk og 350+nm.

Det jeg så tænker er, hvis jeg gerne vil ha en 130hk tdi motor i, hvilken passer så over i og med ledningsnettet Osv?

# Et lille sode spørgsmål
- min plan er hvis der kommer en 130hk tdi motor i er og ha andre dyser og chippet den. Men har en lille drøm om 180-200hk og en god stykke over 400 nm. Er sådan en 130hk så det rigtige valg (tænker om den er stærk nok eller om 110 er bedre)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 tdi motorskift 110/130 hk
  • #1   22. mar 2018 110 hk motoren er den gamle type med fordelerpumpe.

130 hk motoren er en pumpedyse motor, hvis den skal tilpasses, skal ledningsnet, styreboks, speedometer (startspærren) flyttes med over i bilen.

De to motorer er ikke lige at bytte rundt, det griber lidt om sig. Men du kan jo få den fra en golf 4, hvis du alligevel henter den i tyskland, så har du jo en hel donor bil at tage stumper fra..

• #2   22. mar 2018 Det kan jeg selvfølgelig godt se vil gribe om sig.

Kommentér på:
Golf 3 tdi motorskift 110/130 hk

Annonce