{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til pris
  • #2   23. mar 2018 ja det er en helt ny motor

• #3   23. mar 2018 Du må jo have en forventning selv.

Solgt som privat, så ikke ret meget, da man ellers kan købe ved hugger med garanti

• #4   23. mar 2018 jeg har ikke fået motoren i nu. det en donorbil som jeg vil købe. men skal ikke bruge motoren. skal bruge mest kabinen og andre ting.
    men nu er der sådanset begrænset hvad der kan gå i stykker på en ny motor og jeg ville ikke have problemer med at sælge den med garanti på papir. desuden har dem fra hugger jo kørt en del. men snakker vi om 3000 kr eller 10000 eller? som sagt ville jeg sælge den helt samlet dvs komplet med alt.
    jeg vil se om jeg kan tjene nogen af penge hjem på bilen, hvis det er for stort tab, så gider jeg ikke ud og bruge tid på den bil bare for de stumper

• #5   23. mar 2018 Har lige indhentet bud på en Renault motor ved en hugger, den har gået 96000 km. Og er en årgang 2005 og en 1,2
    Jeg kunne få den til 2200,-kr. hvis jeg ikke ville have garanti, og 3500,-kr. med 3 måneders garanti.

Dog var det her kun motor og ikke med gearkasse.

At du som sælger ikke har noget problem med garanti altså ingen selv om du laver en kvittering osv.
    Så ville jeg som køber ikke være særlig interesseret.
    Man kan jo som dig selv bare købe en reservedelsbil eller en uden syn.
    Hvis prisen ligger imellem det interval du skriver.

• #7   23. mar 2018 jeg har været ud og se den. og den står som ny, som fra fabrikken. aldrig kørt på vejen

• #8   24. mar 2018 Hvis det er en bil der har været brugt på en teknisk skole er der formentlig ikke et helt gevind tilbage, og så er værdien sådan cirka nul kroner .

• #9   24. mar 2018 det er ikke en der har været brugt på en teknisk skole..

Kommentér på:
hjælp til pris

Annonce