{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Her er beviset, dumhed er arveligt..:)
  • #1   11. okt 2006 LOL han er sq ikke for skarp?!

• #2   11. okt 2006 Haha tjah kæft en tumpe at sidde og snakke om sin bytur i TV smiley

• #3   11. okt 2006 hehe jeg tror det er sidste gang onkel Bush siger "just be yourself" som råd til knægten når han skal på TV smiley

• #4   11. okt 2006 Han kan da heller ikke klokken hvis den passer med den nede i hjørnet..
    Men nej.. Han lyder ikke helt skarp.. :S

• #5   11. okt 2006 haha hold da kæft han liger ham..

johnni

• #6   11. okt 2006 Yeah... Bush 4 life. Man bliver sgu ikke præsident i et land uden at ha' noget mellem ørene. Sgu træt af den heksejagt der går på ham, danskerne har hverken indsigt eller overblik, men er alligevel 'kloge' nok til at svine ham gang på gang på gang....

Christ mand, i fatter hat.

• #7   11. okt 2006 Nylle: Det lyder næsten Racistiske...

pappi: Vi fatter hat ? Det vidst dig der fatter hat, i forhold til at argumentere fornuftigt, og skrive i et overbevisende sprog.. ikke at det er noget nyt.. sådan har du altid gjort.

• #8   11. okt 2006 @ Pappi - en enkelt kommentar til dig:

Tyskerne troede også på at Hitler havde ret.

@ Janus - ja godmorgen Bush jr. Tænk sig at få live tid til at bakke sin onkel op, og så bruger man 1 minut på at snakke om ABSOLUT INTET.

• #9   11. okt 2006 Att. Jakob : Hva er der helt præcist galt med mine formuleringer ?!?

Att. Casper : Hvordan kan du nogensinde sammenligne Hitler og Bush !!!! Seriøst mand, er det dét niveau vi er kommet ned på ?

• #10   11. okt 2006 Det handler altid om at alle andre fatter Hat.. Det kan jo kun blive useriøst når det er med den attitude på.

Så får du dig selv til at fremstå som ignorent idiot ved at antyde at danskerne er dumme ved ikke at dele din mening.

Og nej Bjørn, det ikke første gang man kan plukke det ud.

• #11   11. okt 2006 Folk har set 10 tåbelige klip i fjernsynet i Jay Leno eller lignende... så ser de 'Fahrenheit 9/11', og derefter tror ALLE de er eksperter i USA's udenrigspolitik, og alle hader Bush fordi han har haft enkelte uheldige udtalelser. Hader bare sådan noget !

Længe leve selvstændig tankegang !!

• #12   11. okt 2006 Jeg sammenligner ikke Hitler og Bush. Og det er dig der trækker niveauet ned.

Jeg er ikke konspirationsteoretiker - og jeg tror ikke på alle de anklager om at 9/11 er bush's egen iscenesættelse, blandt andet. Men bare fordi man har noget "mellem ørerne" betyder det ikke man er en klog mand. Det er jo tydeligt, hvis vi lige drejer hukommelsen tilbage til det sidste, undskyld DE sidste to valg, i USA, hvor det blev bevist HVOR nemt det var at snyde med stemmerne, og alle de "komplikationer" der opstod omkring stemmerne specielt fra Californien (som jo må siges at være afgørende).

Men det er ikke kun bush, det er jo hele hans administration den er gal med. for hvornår var det lige at USA blev genvalgt som politihunde for hele verden? Så sent som i forgårs så jeg den Texanske tumpe stå og på USAs vegne fordømme Nordkoreas påståede atomprøvesprængning. Så vidt jeg ved er det ikke op til Bushadministrationen selv at beslutte hvorvidt US fordømmer det, -men derimod FN's opgave.

Men nu er det heldigvis ikke en diskussion om Bush vi sidder med, men derimod en lille video, hvor hans nevø viser sig at være lige så elendig taler som sin onkel.

Mere er der vist ikke i det.

• #13   11. okt 2006 Men Nylle - hvorfor må vi ikke bruge det samme våben som han selv?

Det amerikanske folk er en flok medløbere hele bundtet. hvorfor må modstandere af ham så ikke benytte samme middel til at gå imod ham?

Og mon ikke det var på sin plads at tilhængere af ham kom med eksempler på hvorfor man burde tilslutte sig ham? og hvad han overhovedet har gjort rigtigt i sin præsidentperiode?

• #14   11. okt 2006 AAAALT for lang diskussion det her, ville være lettere at tage face2face en dag, da alle argumenterne ville tage en evighed at skrive !

Pappi out.......

• #15   11. okt 2006 VI må lige booke noget tid på DR2 så.

Selvom de nok rykker os af inden der er gået 5 minutter.

• #16   11. okt 2006 NYLLE - Nu var det ikke Præsident Bush den her tråd handlede om, men om hans Nevøs som sidder og snakker om sin bytur på live tv, ingen der har sagt Bush er dum før du kom og begyndte at beskytte ham? =)

• #17   11. okt 2006 Nevø even

• #18   11. okt 2006 http://www.google.dk/search?hl=da&q=Failure&meta=
    Det er første hit på google hvis man skriver Failure ( Fiasko ). ; )
    Mvh
    Sommer

Kommentér på:
Her er beviset, dumhed er arveligt..:)

Annonce